Bekijk volle/desktop versie : ik ben zelf turks en was verliefd op een marokkaanse jonge...maar hij doodgestoke!!!!



08-06-2005, 13:09
DIT IS IN 2000





Ik was 12 jaar en me vader had een shoarma zaak hij had natuurlijk bezorgers nodig
En hij kende een Marokkaanse jonge van 16 jaar …..en ik kwam vaker bij mij vaders winkel.
Ik kende hem ook van vroeg van de basisschool meer niet maar ik vond hem super lelijk!!
Maar hij was wel super aardig hij was gewoon een engel!! Hij beschouwde mij als een zusje en ik als een echte broer!! 2 maanden later is zijn broer neergestoken door een Marokkaanse buurjonge het ging om een meisje vindt ik gewoon nergens opslaan. En die jonge die overleden was die was nog maar 21 hij was ook super lief!!! Ze zeggen toch wel eens g0eie mensen gaan eerder d00d !!!! nou na een jaar heeft me vader de zaak verkocht en heeft een coffeeshop geopend in Rotterdam…

En ik zag Appie niet meer zo vaak als eerst ik zag hem in de stad met zijn vrienden enz
Hij werd altijd boos als ik daar rond zat te hangen hij zei altijd tegen mij wat doe jij hier nu naar huis. Anders krijg je klappen…. N0u ik luisterde hem natuurlijk niet hij trok heel erg hard aan me oor!!!! En ik ging altijd huilend naar huis!!!!

En nu zag ik hem haast n00it meer…. Hij had het te druk met school.


5 jaar later 2005
ik ben 17 en Appie is 21 hij werkte hard voor zijn geld. Hij was een super mooie jonge geworden echt heel erg mooi ik was gewoon verliefd geworden op hem.. heel erg !!!!!
En iedereen zei van hij is een p00ier geworden en een drugsdealer omdat hij zeg maar een mooie BMW M3 had…. Nou ik had het aan me vader gevraagd en me vader werd heel erg boos. En mij vader zei tegen mij: kijk mijn dochter ik ken Appie al t0en hij klein was hij doet geen vlieg kwaad mensen hier in onze dorp zijn heel erg jaloers op. hem omdat hij alles in zijn leven heeft en alles heeft bereikt OW zei ik. oké maar wat deed hij dan bij die vrouw die in onze buurt woont want hij k0mt voor haar hier heen toch papa? Me vader zei die vouw is 43 jaar en heeft 2 kinderen en ze is gescheiden en ze heeft geen man en ze zijn al met Appie 2 jaar bevriend ……..ik was toen een beetje opgelucht……. En ik vroeg aan een goeie vriendin van mij want zei woont naast die 43 jarige vrouw. Ik zei wat d0et Appie hier en ze zei: ach j0h ze zijn gewoon vrienden maar die vrouw is wel een h0er geweest en ik zei 0w van daar dat ze heel j0ng lijkt

Op een dag zat ik in de bushalte te wachten op de bus want ik wou naar de stad gaan (Utrecht)
En Appie ree langs en hij stopte en hij vroeg aan mij waar ik heen ging, en ik zei ik ga naar Utrecht om te gaan shoppen en hij zei 0w oké ik moet ook naar utrecht ik zet je wel af nou ik vond het wel goed want het is toch geen onbekende en we gingen met elkaar praten en grapjes maken. En hij zei tegen mij ik heb niets te doen mag ik met jou mee sh0ppen ik zei oké…hij ging mee en het was heel erg grappig met hem….ik werd steeds gekker op hem
We hebben samen foto’s gemaakt ze zijn egt m00i geworden…… ik heb ze vergroot en in me kamer opgehangen me 0uders zeiden niets want ik ze weten we zijn net als broer en zus

Op een K0ninginnedag 30 April 2005 Zaterdag

Ik kwam van koninginnedag het was 7 uur en Appie had me gebeld want hij wou mij zien en hij wou me wat vertellen zei die…. Nou ik vloog gelijk in de wolken……
Nou ik ging gelijk naar buiten naar hem toe en hij zat mij daar te wachten en ik zei tegen hem wat wou je me zeggen hij zei niets het is niet zo belangrijp ik zeg het wel morgen……..en ik zei tegen hem nee je gaat het nu zeggen en bleef zeuren hij zei s0w s0w jij bent n0g steeds niet veranderd kleintje…..hahah was wel leuk hij zei okey hou je vast ……ik voel wat voor jou zei hij ik zei ja echt waar ik ook ik wou het heel lang zeggen maar ik durfde het niet zei ik hij zei sukkel had je het nou maar gezegd hadden we ook wat langer met elkaar. En ik zei hebben we nu met elkaar…hij zei zina ik ging hem omhelzen hij mij ook en hij kuste op me voorhoofd hij zei je bent heel erg heilig voor mijn en je blijft altijd heilig nou we gingen praten over alles ….en hij zei tegen mij nou je mag wel van je vader met mij trouwen want je vader weet h0e ik beng en ik zei INSALLAH hij zei dan krijgen we hele mooie kinderen half Marokkaans en half Tuks MOOIE COMBINATIE ik was zo blij …maar ik dacht ook bij me zelf stel hij is een xxxxxx en dat vroeg ik aan hem…en hij zei hoe kan je nou zoiets van mij verwachten…als je zo over mij denkt!!! En ik zei nee maar dat zegt iedereen hier. Hij zei ze zijn gewoon jaloers op mij en het was 8 uur en hij zei ik moet nog naar Silvia
Naar die vrouw van 43 jarige vrouw en ik zei oké hij zei ik zie je morgen wel om 7 uur de zelfde plaats hij zie ik hoef je niet bellen want ik kom zeker voor jou…ik zei okey ik ging weg en ging me weer omhelzen en kuste weer op me voorhoofd ik kreeg tranen in me 0gen en hij zei waar0m huil je nou ik zei ik wil niet dat je weggaat en hij zei h0ezo dan …ik weet niet ik heb hele rare gevoel…hij zei wat is er met jullie me broer zei 00k net van ik heb hele rare gevoel ik begrijp jullie echt niet ik ga alleen naar haar toe en dan ga ik naar huis nou hij is gegaan en het was 10 uur of half 11 ik zat te slapen en opeens hoor ik een geschreeuw ik d8 00w laat maar weer iemand vermoord nou de volgende dag ben ik naar de moskee gegaan om koran te gaan lezen. Maar ik wist niet dat hij dood was nou het was 7 uur ik ging naar die plek ik belde hem maar zijn tel st0nd uit ik d8 zie je hij is wel een xxxxxx hij gebruikte mij alleen maar ……en toen kwam me vriendin naar me toe ze zei tegen mij heb je het gehoord Appie is dood gestoken ik zei welke Appie ja met die donkerblauwe bmw ik ik ging heel hard rennen naar hun huis en iedereen zat daar te huilen en ik echt te keer want ik hou heel erg van hem ik ben naar utrecht gegaan naar de zieknhuis met zijn broertje van 19 en we mochten hem niet zien ik ben te keer gegaan ik dacht dat ik egt gek zou worden

IK HOU HEEL ERG VAN HEM

HIJ IS IN DE HEMEL WANT HIJ IS EEN HELE G0EIE ENGEL

08-06-2005, 13:18


Wat een zielig verhaal, ik wens je veel sterkte toe.

08-06-2005, 13:30
dankje wel

08-06-2005, 14:51
heey meid ik vindt egt erg voor je...ik wens je veel sterkte...

koesje siham

08-06-2005, 15:34


ik wens je veel sterkte!!! maar waarom is hij doodgestoken?

08-06-2005, 15:43
WAT ZIELIG, sterkte meid

08-06-2005, 16:01
Dus dat verhaal is jou overkomen? Moet dit gelovenswaardig zijn?

In miljoenjaren niet

Ja, sorry het lijkt me nogal sterk.

En daarbij dat jij een foto van een ander in je profiel plaatst en ermee pronkt alsof je het zelf bent helpt ook niet.

Nogal een vertoning van jou vandaag