Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ik zie het niet meer zitten

Pagina's : [1] 2 3 4

missberkane
08-06-2005, 11:28

Beste damens, Je denkt ik doe het goed met het opvoeden van de kinderen en dan word een van je kinderen opgepakt. Niet zomaar maar een inval met 10 man politie s'morgens om 6 uur. Het gepleegde feit is zwaar, de straf 15 maanden en een boete van 6000 euro. De schande is groot je praat er met niemand over omdat je je zo schaamt. Je voelt je alleen, De twijfel over waar het fout is gegaan. En hoe nu verder hoe krijg je hem weer op het rechte spoor. Nu hij vast zit is hij zich gaan verdiepen in het geloof en praat veel met de iman. Ik hoop dat hij daar kracht uit put om weer op het rechte pad te komen. De vooroordelen vliegen je om de oren ja zie je wel een marokaan. Zo even mijn hard gelucht dat was wel nodig want ik sta aan de rand van een depressie.

xxamiraxx
08-06-2005, 11:35
allah iehtiek sbar. ik vind het echt heel erg voor je. maar weet dat allah boven je staat en inshallah komt alles goed. en als praten je hart lucht doe dat dan zoveel mogelijk met iemand die je vertouwt. doe veel dua en vertouw op allah dan komt alles inshallah goed. ghair inshallah liefs amira

Manal01
08-06-2005, 11:36
wat spijtig om dit te horen zeg :traan1: maar trek je niks van de mensen aan, het enige waar jij je wat van moet aan trekken is dat je zoon nu op het goede spoor zit en dus op dat spoor blijft incha'allah. incha'allah zal dit gewoon een goed lesje zijn geweest voor je zoon en zou hij wel 3 keer nadenken voordat hij dezelfe fout maakt. I koun el gair incha'allah en Allah m3a sabirin :kus:

missberkane
08-06-2005, 11:41
bedankt damens :traan1:

saadia29
08-06-2005, 11:43

Jammer dat je dit moet meemaken. Allah izjieb taysier insha allah.

soulfa
08-06-2005, 11:44
Hoe oud is je zoon??? Insha allah komt alles goed.

miss_rif21
08-06-2005, 11:49
Beste damens, Je denkt ik doe het goed met het opvoeden van de kinderen en dan word een van je kinderen opgepakt. Niet zomaar maar een inval met 10 man politie s'morgens om 6 uur. Het gepleegde feit is zwaar, de straf 15 maanden en een boete van 6000 euro. De schande is groot je praat er met niemand over omdat je je zo schaamt. Je voelt je alleen, De twijfel over waar het fout is gegaan. En hoe nu verder hoe krijg je hem weer op het rechte spoor. Nu hij vast zit is hij zich gaan verdiepen in het geloof en praat veel met de iman. Ik hoop dat hij daar kracht uit put om weer op het rechte pad te komen. De vooroordelen vliegen je om de oren ja zie je wel een marokaan. Zo even mijn hard gelucht dat was wel nodig want ik sta aan de rand van een depressie. ik heb het ook meid!!! ik woon bij me sgoonouders en die hebben nog kinderen thuis!! en hier zijn ze 2keer geweest smorgens met honden en mannen met masker!!!! ik heb de rilleingen nog steeds als ik smorgens iets hoor en denk gelijk dat de politie het is ik weet wat je meemaakt!! eletiek sbar!!!!

nasssira
08-06-2005, 11:59
Heb sbar, alles komt goed inscha'Allah

missberkane
08-06-2005, 11:59
Hoe oud is je zoon??? Insha allah komt alles goed. Hij word inshallah vrijdag 18 Hij is voor mij goed een hele lieve zoon. Niet schelden altijd helpen echt lief. Dus de klap was erg groot. De recherche zei later tegen mij dat hij zo zat te huilen om wat hij mij had aangedaan , dat zagen ze niet vaak zeiden ze.

missberkane
08-06-2005, 12:02
ik heb het ook meid!!! ik woon bij me sgoonouders en die hebben nog kinderen thuis!! en hier zijn ze 2keer geweest smorgens met honden en mannen met masker!!!! ik heb de rilleingen nog steeds als ik smorgens iets hoor en denk gelijk dat de politie het is ik weet wat je meemaakt!! eletiek sbar!!!! Ja dat gevoel heb ik nog, als ik bij mijn oudste zoon in de auto zit en ik zie politie dan word ik onrustig en zeg alleen maar ojee politie ojee politie.of als een van mijn andere zonen beginnen met ,mam we moeten je iets vertellen nou dan val ik bijna flauw

miss_rif21
08-06-2005, 12:05
Hij word inshallah vrijdag 18 Hij is voor mij goed een hele lieve zoon. Niet schelden altijd helpen echt lief. Dus de klap was erg groot. De recherche zei later tegen mij dat hij zo zat te huilen om wat hij mij had aangedaan , dat zagen ze niet vaak zeiden ze. meid het kan zijn dat ze met de verkeerde jongens gaan en denken dat hij er ook bij hoort!!! zo was het bij me sgoonbroers ook gebeurt!! en zaten 4dagen toen vast en de deur stuk!!!!!

stilleverlangen
08-06-2005, 12:10
Beste damens, Je denkt ik doe het goed met het opvoeden van de kinderen en dan word een van je kinderen opgepakt. Niet zomaar maar een inval met 10 man politie s'morgens om 6 uur. Het gepleegde feit is zwaar, de straf 15 maanden en een boete van 6000 euro. De schande is groot je praat er met niemand over omdat je je zo schaamt. Je voelt je alleen, De twijfel over waar het fout is gegaan. En hoe nu verder hoe krijg je hem weer op het rechte spoor. Nu hij vast zit is hij zich gaan verdiepen in het geloof en praat veel met de iman. Ik hoop dat hij daar kracht uit put om weer op het rechte pad te komen. De vooroordelen vliegen je om de oren ja zie je wel een marokaan. Zo even mijn hard gelucht dat was wel nodig want ik sta aan de rand van een depressie. Positief blijven!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook soortgelijke ervaringen. Als ik er nu op teruglijk denk ik: ik had wel depressief kunnen worden en psychisch opgenomen kunnen worden :traan1: . Maar Alhamdoerillah, is dit niet gebeurt. ;) Praat erover met je kinderen. Zij voelen hetzelfde en begrijpen je. Je MOET gheel sterkk zijn, niet alleen voor je kinderen maar ook voor jezelf! Inshaallah komt het goed. :)

lilchakir
08-06-2005, 12:24

Beste damens, Je denkt ik doe het goed met het opvoeden van de kinderen en dan word een van je kinderen opgepakt. Niet zomaar maar een inval met 10 man politie s'morgens om 6 uur. Het gepleegde feit is zwaar, de straf 15 maanden en een boete van 6000 euro. De schande is groot je praat er met niemand over omdat je je zo schaamt. Je voelt je alleen, De twijfel over waar het fout is gegaan. En hoe nu verder hoe krijg je hem weer op het rechte spoor. Nu hij vast zit is hij zich gaan verdiepen in het geloof en praat veel met de iman. Ik hoop dat hij daar kracht uit put om weer op het rechte pad te komen. De vooroordelen vliegen je om de oren ja zie je wel een marokaan. Zo even mijn hard gelucht dat was wel nodig want ik sta aan de rand van een depressie. meid heb sbar ik weet wat je door maakt ik zit in het zelfde schuitje. ik moet eerlijk zeggen had niet verwacht van me zelf om dit hier te zeggen niet om dat ik het wil verbergen. maar gewoon om het feit dat mensen denken het zal wel met de opvoeding te maken hebben. en ook om dat ik me heel erg schuldig voel . dat ik als moeder heb gefaalt er is geen enkel ouder. die dit iemand toewenst en ik erger me ook aan mensen die je met de vinger aan wijzen. ik vindt het moeilijk zat mijn zoon die nooit iets stoms deed niets te kort kwam heeft zich zelf in de nesten gewerkt en ik lijd daar heel erg onder :traan1:

missberkane
08-06-2005, 12:26
meid het kan zijn dat ze met de verkeerde jongens gaan en denken dat hij er ook bij hoort!!! zo was het bij me sgoonbroers ook gebeurt!! en zaten 4dagen toen vast en de deur stuk!!!!! Hij dacht dat het zijn vrienden waren maar zijn "beste" vriend heeft hem verraden.

missberkane
08-06-2005, 12:31
meid heb sbar ik weet wat je door maakt ik zit in het zelfde schuitje. ik moet eerlijk zeggen had niet verwacht van me zelf om dit hier te zeggen niet om dat ik het wil verbergen. maar gewoon om het feit dat mensen denken het zal wel met de opvoeding te maken hebben. en ook om dat ik me heel erg schuldig voel . dat ik als moeder heb gefaalt er is geen enkel ouder. die dit iemand toewenst en ik erger me ook aan mensen die je met de vinger aan wijzen. ik vindt het moeilijk zat mijn zoon die nooit iets stoms deed niets te kort kwam heeft zich zelf in de nesten gewerkt en ik lijd daar heel erg onder :traan1: Ja klopt en de buren die nu hun neus voor je ophalen, ze zeggen wel goedendag maar er hangt een bepaalde sfeer. zit jou zoon vast sorry voor mijn vrijpostige vraag. mijn zoon zit sinds begin januari vast zolang woelt het al door mijn hoofd voordat ik er iets over over durf te zeggen. Maar hier voelt het fijn zo met allemaal zusters om me heen

Pagina's : [1] 2 3 4