Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zusters gezocht

zwangermeisje
08-06-2005, 07:38

Assalaam ou alaikoum wa rahmatuhallah, IK ben pas verhuisd naar utrecht nou ja omgeving utrecht woerden vleuten die richting ...ik vroeg me af of hier ook zusters zijn uit die omgeving...eerder utrecht denk ik als ze er zijn!! Ik ken hier nog niemand en verveel me vreselijk.....(qua islaam,zusters etc) wa salaam ou alaikoum

lilmizz
08-06-2005, 10:01
Aleykum Salaam Jammer dat je zover weg woont want met jou wou ik echt wel vriendinnetjes worden..:Iluvu: Maar de afstand is gewoon te groot.. :D Moge Allah je een paar lieve zusters op je pad sturen... Thallah frasek xxx

zwangermeisje
08-06-2005, 11:54
walikom salaam lieverd jahhh dat is zeker jammer Amien voor je macha Allah doua

HoneyBee
08-06-2005, 14:30
walikom salaam lieverd jahhh dat is zeker jammer Amien voor je macha Allah doua Hey meid, jammer, ik ben net een jaar of 4 verhuisd vanuit Utrecht. Had het leuk gevonden om samen af te spreken. Je lijkt me een lieve meid. ;)

zwangermeisje
08-06-2005, 14:36

Hey meid, jammer, ik ben net een jaar of 4 verhuisd vanuit Utrecht. Had het leuk gevonden om samen af te spreken. Je lijkt me een lieve meid. ;) :kus: jammer het lijkt wel als of hier helemaal geen zusters wonen :( en ik kom uit een stad waar je veel leuke zusters had samen eerst naar de moskee om te bidden daarna wat gaan drinken in de buurt daarna lessen volgen oww jammer zeg wat mis ik die tijd maar insha Allah komt het wel weer

soulfa
08-06-2005, 14:46
He, misschien moet je Utrecht met koeien letters bij je oproepje zetten.

zwangermeisje
08-06-2005, 14:48
bedoel voornamelijk omgeving utrecht maar als er een zuster uit utrecht komt mag het natuurlijk ook haha

zwangermeisje
08-06-2005, 16:19
zeg ik liever niet hier op het forum maar was een leuke stad (misschien komt het ook omdat k me hele leven er heb gewoond)

zwangermeisje
08-06-2005, 16:25
oem bibi jahh het is echt moeilijker dan ik had verwacht...ik werk ook niet en zit niet op school word straks insha Allah fulltime moeder dus vandaar dat je natuurlijk ook minder contacten hebt... ben gewend dat ik op de hoek van de straat een vriendin had en 5 min fietsen woonde ook veel vriendinnen van mij en nu opeens 70 kilometer verder