Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Eten onderweg Marokko

Pagina's : [1] 2

plattepiva
07-06-2005, 23:08

Wat maken jullie klaar voor onderweg? Ik heb inspiratie nodig.Het enige wat wij altijd meenamen waren blikjes tonijn met tomatensaus en broodjes en drank.Voor de rest alleen koekjes en chips.Een keer had ik briwat met kip meegenomen, niet voor herhaling vatbaar. :p

OriginalXX_
08-06-2005, 10:40
gekookte eieren, gebakken kefta,... brood, héél veel drank... en eens in spanje eten we in restaurant ( VISgerechten wel te verstaan)

serenity
08-06-2005, 10:41
loempiatjes met kip, gehakt of groenten doen het ook goed voor de 1e dag.

tangia21
08-06-2005, 10:43
kippepootjes(gebakken), kefta (gebakken), brood, fruit (zoals appels,sinaasappels enz),tomaatjes,komkommer en veel drinken

Manal01
08-06-2005, 10:44

wij namen altijd een klein gas dingetje mee. lekker een eitje bakken of alharscha maken (mijn liever moeder dan) met een lekker kopje verse thee mmmmmm ben nog nooit alleen met me man gegaan met de auto, ben niet echt een keukenprinses, dus als het zover is dan koop ik ook gewoon een patatje met :hihi: en in frankrijk heerlijke belegde croissants :banana:

xxamiraxx
08-06-2005, 10:47
lemmsemmem doet het ook heel goed onderweg. en het blijf langer houdbaar dan de andere dingen. je kan er bijvoorbeeld een paar vullen met gehakt of kip en die eet je dan diezelfde dag op. croissantjes zijn ook lekker. je kan ook een mengseltje maken van geraspje kaas met eieren daar doop je dan een velletje fillodeeg in , leg er een knoop in of rol ze op en bak ze dan in de oven. is echt heeeeeeerlijk. en natuurlijk veel drinken meenemen

Manal01
08-06-2005, 10:48
Hebben mijn ouders al jaren afgeschaft.... vroeger deden ze koffie maken : € 1 en je hebt een koffie.... :hihi: Te veel tijd..... Ik zal een keer een hele gezin, brood bakken........ waren jullie zeker? :hihi: hahaha ja en daarna ook nog eens een heerlijke tajine. genieten van de vakantie geweldig, we deden er zo'n 3 dagen over, maar wat een geweldige tijd zeg ;)

Manal01
08-06-2005, 10:49
lemmsemmem doet het ook heel goed onderweg. en het blijf langer houdbaar dan de andere dingen. je kan er bijvoorbeeld een paar vullen met gehakt of kip en die eet je dan diezelfde dag op. croissantjes zijn ook lekker. je kan ook een mengseltje maken van geraspje kaas met eieren daar doop je dan een velletje fillodeeg in , leg er een knoop in of rol ze op en bak ze dan in de oven. is echt heeeeeeerlijk. en natuurlijk veel drinken meenemen daar ben ik dol op.........de enige die dat goed kan maken is mijn schoonzus en die woont in marokko :traan1: dus we moeten het maar met alharscha doen :D

nasssira
08-06-2005, 10:50
Hebben mijn ouders al jaren afgeschaft.... vroeger deden ze koffie maken : € 1 en je hebt een koffie.... :hihi: Te veel tijd..... Ik zal een keer een hele gezin, brood bakken........ waren jullie zeker? :hihi: :hihi:

xxamiraxx
08-06-2005, 10:55
daar ben ik dol op.........de enige die dat goed kan maken is mijn schoonzus en die woont in marokko :traan1: dus we moeten het maar met alharscha doen :D zal ik het voor je maken???? :D

nasssira
08-06-2005, 10:59
Vorige zomer hebben wij meegenomen: red bull blikjes, sultana en wat snoepjes. Als we honger hadden dan gingen we even wat eten bij een restaurant!

HoneyBee
08-06-2005, 11:02
Wat maken jullie klaar voor onderweg? Ik heb inspiratie nodig.Het enige wat wij altijd meenamen waren blikjes tonijn met tomatensaus en broodjes en drank.Voor de rest alleen koekjes en chips.Een keer had ik briwat met kip meegenomen, niet voor herhaling vatbaar. :p Je hebt wel nodig een electrische koelbox. Zonder gaan wij niet op vakantie. Lekker koude drankjes enzo. Maar ik maak voor de eerste dag altijd gebakken kipvleugeltjes klaar met een sausje. Heerlijk want onderweg krijg je altijd reuze honger. Ik neem dan altijd een kleine camping butagaz mee zodat je het kunt opwarmen, en natuurlijk thee kunt zetten. Als ik eraan terug denk, dan heb ik weer zin in vakantie. Heerlijk, maar helaas ga ik dit jaar niet.

Manal01
08-06-2005, 11:18

Volgende keer als ik je weer tegenkom.......... eet ik mee...... ;) Goeie ouwe tijd..... ik zal het wel missen ....mijn snurkende moeder achterin, mijn pa die 's avonds meezingt ..... mijn zusjes die weleend de achterbank vergassen..... Wat een tijd :hihi: zeker goeie ouwe tijd. je bent van harte welkom :D houden we een grote barbecue :banana:

Manal01
08-06-2005, 11:19
zal ik het voor je maken???? :D hahaha is goed :hihi:

Manal01
08-06-2005, 11:26
Thnx... ik en mijn man zorgen dat we er bij zijn.... zorgen jullie voor de rest? :hihi: nou kom uit nederland he dus 50/50 jullie het vlees wij de broodjes :p

Pagina's : [1] 2