Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die zwanger willen worden, Zwanger zijn, Of zwanger geweest zijn!

MaRoCcInA
07-06-2005, 19:56

Salaam oealikoem..! Ik heb een vraagje.. Ik zie soms vrouwen die weleens met zo'n buikje rond lopen.. Echt mooi whollah mashallah..! En dan te weten dat er gewoon zo'n lief engeltje in dat ronde buikje aan het groeien is! Gewoon zo mooi..! Walakien ik ben nog maar een meisje van 17 en ik denk echt heel veel na over zwangerschap laatste tijd..! Ik word er soms erg bang van. Ik denk dat hoe ouder ik word hoe banger ik word, Aangezien het dichterbij komt. Het lijkt me echt heeeeeel eng. Ik zou me gewoon echt TOTAAL NIET kunnen voorstellen dat er zo'n engeltje aan het groeien is daar binnen..! Soms zie ik weleens van die zwangere vrouwen en krijg ik steeds van zulke vragen in mijn hoofd van: Is het niet eng , En pijnlijk en zwaar..! Lijkt me vreselijk om dat zo de hele negen maanden te moeten dragen in mijn buik. Ik durf op tv ook niet naar programma's te kijken van bevallingen enzovoort. Ik ben daar gewoon zooooo bang voor. Het feit dat er gewoon zo'n Baby uit je Vagina komt.. !!:maf2: IK wil inshallah heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag kinderen.. Het liefst 2 inshallah... Maar ik ben bang dat ik dan eerst mijn angst moet overwinnen om engeltjes op deze aarde te zetten...! Als God het mij schenkt inshallah! Maar mijn vraag is dus: Waren jullie ook zo toen jullie nog niet zwanger waren en nog geen kinderen hadden? Of stel ik me gewoon echt aan en ligt het aan mij? En aan de Nog niet zwangere vrouwen en niet- geweest.. Zitten jullie ook zo in elkaar dat jullie wanneer jullie er over nadenken een beetje maagkrampen krijgen.. :hihi:

ZA3TAR
07-06-2005, 20:29
Het is niks om je druk over te maken meid!! je hebt nog een lange weg voor je inchaAllah... dus denk er niet aan, deed ik ook niet toen ik 17 was.. zodra er een engeltje in je buikje groeit dan hoop je alleen maar op een goede gezondheid van het kind...en dan speelt pijn en angst haast geen rol.. en mijn kindje is met een keizersnede ter wereld gebracht wel pijnlijk maar zeer zeker de moeite waard...

MaRoCcInA
07-06-2005, 21:07
Het is niks om je druk over te maken meid!! je hebt nog een lange weg voor je inchaAllah... dus denk er niet aan, deed ik ook niet toen ik 17 was.. zodra er een engeltje in je buikje groeit dan hoop je alleen maar op een goede gezondheid van het kind...en dan speelt pijn en angst haast geen rol.. en mijn kindje is met een keizersnede ter wereld gebracht wel pijnlijk maar zeer zeker de moeite waard... Dankje wel Schat! Maar als je opeens denkt aan al dat bloed enzovoort.. :maf2: Dan heb je gewoon zoiets van: Kinderen.>? Hmm.. No way..! :maf:

Rzinia
07-06-2005, 21:12
ik ben 6 en halve week geleden bevallen en ik verschil ook niet al te veel met jou ik ben namelijk 19 jaar. Ik vond de bevalling altijd eng, maar toen ik zwanger was kon ik er niet op wachten. de zwangerschap is ook zwaar hoor. slapeloze nachten, moe overdag, brandende maagzuur enz, maar toch. elke dag (als ie wat groter is) is vergeet je de kwalen of je vind ze niet meer erg zodra je je kleintje voelt schoppen. ooooooo dat is zooooo mooi!!!!! en kijk je moet het er voor over hebben. als je het er niet voor over hebt dan zal het niet gaan. maar als je het graag wil lukt het

ZA3TAR
07-06-2005, 21:17

misschien komt die gedachte omdat je nog jong bent!! zodra je trouwent en een kinderwens hebt dan hoop je alleen maar dat Allah swt die voor jou in vervulling laat gaan!!! bloed, pijn, angst gaat over maar een baby hou je inscha allah!!!! gr misssssss

ZA3TAR
07-06-2005, 21:20
ik ben 6 en halve week geleden bevallen en ik verschil ook niet al te veel met jou ik ben namelijk 19 jaar. Ik vond de bevalling altijd eng, maar toen ik zwanger was kon ik er niet op wachten. de zwangerschap is ook zwaar hoor. slapeloze nachten, moe overdag, brandende maagzuur enz, maar toch. elke dag (als ie wat groter is) is vergeet je de kwalen of je vind ze niet meer erg zodra je je kleintje voelt schoppen. ooooooo dat is zooooo mooi!!!!! en kijk je moet het er voor over hebben. als je het er niet voor over hebt dan zal het niet gaan. maar als je het graag wil lukt het meskiena toch nog goed afgelopen he? hoe gaat ie met kleine Adam.. ze groeien snel he, ewa geniet er maar lekker van meid... kusje voor de kleine

Rzinia
07-06-2005, 21:36
jaaaaaaaaa ik kijk nog naar zijn fotos van toen ie pas een kwartier oud was tot en met nu. hij verandert snelllllllllll!!!! en sinds paar daagjes is ie inees rustig geworden alhamdoelilah en brabbelt enz. mooi is het gewoon. hoe is het met jouw kleintje en hoe oud ben je eigelijk?

sahab
07-06-2005, 22:31
Weet je wat grappig is: soms leg ik mijn hand op mijn buik en voel ik em subhanallah helemaal schuiven totdat precies onder mijn hand komt te zetten en dat gaat ie bewegen of schoppen echt appart is dat. Maar zwanger zijn echt iets heel apparts: ik ben zelf niet bang voor de bevalling, ik zie het wel ensallah. Sahab

ZA3TAR
07-06-2005, 23:24
jaaaaaaaaa ik kijk nog naar zijn fotos van toen ie pas een kwartier oud was tot en met nu. hij verandert snelllllllllll!!!! en sinds paar daagjes is ie inees rustig geworden alhamdoelilah en brabbelt enz. mooi is het gewoon. hoe is het met jouw kleintje en hoe oud ben je eigelijk? met mijn kleintje gaat het heel goed hamdoelilah niets te klagen!!! ja ze veranderen snel inderdaad maar elke dag is het weer feest!! echt ze veranderen je leven en maken het mooier, elke dag een zonneschijn, mijn zoontje is hamdoelilah ook rustig en slaap lekker de hele nacht door.. gezellig he dat gebrabbel!! ik doe net zo hardt mee en dat vind ie geweldig.. ik ben 22 jaartjes jong ik ben ook een jong moeder net als jou.... liefs misssss