Bekijk volle/desktop versie : hij had alles wat ik wou totdat hij een player werd ik ben wijzer gewordene[egt waar]



07-06-2005, 16:22
hallo dir is een nieuw verhaal het is waargebeurd bij mijn nicht!!
helaas is ze nu overleden door die jongen waar ze veel van hield...
de laatste zin in het ziekenhuis was : aya als ik dood ga maak een boek van mij en waarschuw alle meisej en als jij een vriend heb zeg nooit ik hou van jou want dan weet die jongen dat hij jou in zijn m8 heeft.

ik geef een kleine samenvatting over het verhaal dat kort geleden is gebeurd

20 december ging mijn nicht dood voor mij was ze alles. we kwamen altijd bij elkaar en praten over alles we maaktte samen huiswerk en zaten in de zelfde klas totdat er een jongen tussen in kwam onze band bleef heel sterk totdat ze werd bedreigd,geslagen en vermoord: imman mijn nicht vond yusuf heel erg leuk ze maaktte kennis met hem en daten met elkaar. totdat hij haar in zijn macht had en veel van haar vroeg...de relatie was na een korte tijd uit maar zij deed alles om hem terug te winnen daarna was het weer 1 jaar en 5 maanden aan mete elkaar hij kooptte haar om met smoesjes ik heb een deel met haar mee-gemaakt. voordat ik de politie ging waarschuwen overleed zij in de kelder van een flat.ze was wit beschimmeld en.....................

als jullie het verhaal willen lezen kom dan met die reacties ik ben door deze soort avontuur heel wijzer geworden

07-06-2005, 16:26


wajouwwww
wat erg..
Allah Zal die jongens Straffen..
Sbar meid
ik zou zeggen ga verder


kusjes mij

07-06-2005, 16:26
Zo echt erg meid!
Bedankt dat je dit verhaal met ons wilt delen
Al begrijp ik wel dat het erg moeilijk zal zijn
Allah ie rahma voor je nicht
En inshallah zullen veel meiden hier iets van leren!

Koesjes

07-06-2005, 18:53
wj0uw meidd
sz0o erg
begin snel
b0essa..(K)x