Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Anticonceptiepil Yasmin

marjam1983
07-06-2005, 16:13

Hallo dames, Ik vroeg me af welke dames met de Yasminpil ervaring heeft. Ik heb gehoord dat het je gezicht gaaf houdt en dat je er helemaal niet van aankomt. Ik heb tijdje geleden Diana35 pil gebruikt en daar kwam ik alleen maar bij bij me heupen. Ik zit nu al te denken aan welke pil ik zal gaan beginnen na de bevalling inchaAllah. Kom op dames die met deze pil ervaring hebben. Zijn jullie bijgekomen, wat zijn de lichamelijke veranderingen?

Zusterke001
07-06-2005, 16:16
Ik ben 4 kilo bijgekomen sinds ik getrouwd ben en heb altijd Minulet geslikt (anderhalfjaar). Het zou naar't schijnt geen zware pil zijn (toch dames??) Maar ik denk niet dat ik bijgekomen ben door de pil, ik heb gewoon té goed gegeten.

marjam1983
07-06-2005, 16:20
Ik ben 4 kilo bijgekomen sinds ik getrouwd ben en heb altijd Minulet geslikt (anderhalfjaar). Het zou naar't schijnt geen zware pil zijn (toch dames??) Maar ik denk niet dat ik bijgekomen ben door de pil, ik heb gewoon té goed gegeten. Ik kwam dus door die dianapil aan, want na 3 maanden stopte ik ermee, en bleef gewoon eten wat ik altijd at en gebruikte toen de pil Lovette, en geen gram aangekomen. Waarom ik graag Yasmin wil gaan gebruiken, omdat je huid gaaf van wordt, heb ik gelezen, ik heb zelf geen last van pukkels of zo, maar sinds ik zwanger ben, heb ik wel een paar littekens op me huid, zijn zeg maar door de zwangerschapshormonen. Ik wil alleen deze pil gaan gebruiken, als ik overtuigd ben door de dames die dit gebruiken en hun gewicht blijven aanhouden, want heb geen zin om nog meer aan te komen, wil gelijk gaan dieten na de bevalling inchaAllah.

mya
07-06-2005, 16:22
ik ben op m'n gewicht gebleven en mijn huid is er enkel beter op geworden ;-)

marjam1983
07-06-2005, 16:26

ik ben op m'n gewicht gebleven en mijn huid is er enkel beter op geworden ;-) Oke, en hoe lang gebruik je deze pil al? Mag ik vragen waar je last van had, en wat de verbetering op je huid is door deze pil?

mya
07-06-2005, 16:38
Oke, en hoe lang gebruik je deze pil al? Mag ik vragen waar je last van had, en wat de verbetering op je huid is door deze pil? Ik gebruik het zo'n 2 jaar, lang voor dat ik trouwplannen had, was me nl. voorgeschreven door m'n dermatologe en had gelik resultaat, zonder neveneffecten, ik had niet overdreven last van cané, maar het beetje dat ik had, stoorde me wel, dus het viel erg goed mee, het is wel één van de duurste pillen, maar ik ben er zeer tevreden over, ben ook bijna een jaartje getrouwd ondertussen en het is tot nogtoe betrouwbaar ;) dus een aanrader, zal niet snel veranderen!!!

Zusterke001
07-06-2005, 16:41
Ik gebruik het zo'n 2 jaar, lang voor dat ik trouwplannen had, was me nl. voorgeschreven door m'n dermatologe en had gelik resultaat, zonder neveneffecten, ik had niet overdreven last van cané, maar het beetje dat ik had, stoorde me wel, dus het viel erg goed mee, het is wel één van de duurste pillen, maar ik ben er zeer tevreden over, ben ook bijna een jaartje getrouwd ondertussen en het is tot nogtoe betrouwbaar ;) dus een aanrader, zal niet snel veranderen!!! Gebruik je die nog steeds? Maar zeggen ze niet dat je er onvruchtbaar van kan worden als je ze té lang gebruik?

mya
07-06-2005, 16:45
ja momenteel nog wel, mss na de vakantie stoppen, wat betreft onvruchtbaarheid, dat heeft volgens de dokter niets met de pil te maken maar met de persoon zelf, ik ken vrouwen, die hem 4 jaar gebruikte en plots zwanger werden en andere die hem 1 maand namen en probeerde zwanger te worden, waarbij het pas na 1 jaar lukte ofzo, dus denk ni dat het echt aan de pil ligt maar aan de wil van Allah swt, het enige waar ik meezit is het feit dat het afgeraden wordt in de islaam, allahouahlam.

marjam1983
07-06-2005, 16:49
ja momenteel nog wel, mss na de vakantie stoppen, wat betreft onvruchtbaarheid, dat heeft volgens de dokter niets met de pil te maken maar met de persoon zelf, ik ken vrouwen, die hem 4 jaar gebruikte en plots zwanger werden en andere die hem 1 maand namen en probeerde zwanger te worden, waarbij het pas na 1 jaar lukte ofzo, dus denk ni dat het echt aan de pil ligt maar aan de wil van Allah swt, het enige waar ik meezit is het feit dat het afgeraden wordt in de islaam, allahouahlam. Oke, dus een aanrader, nou dan zal ik het ook gaan proberen. Ben benieuwd of er meerdere dames deze anticonceptiepil gebruiken. Zusterke, ik heb 3 jaar de pil genomen, en werd hamdoullah na 1 maand al zwanger, heeft echt niks te me maken met hoe lang je de pil gebruikt, als je stopt, is de hormoon binnen een paar dagen uitgewerkt. Al die marokanen zeiden ook tegen mij, jij gaat straks lang over doen om zwanger te worden, me meoder zei het ook dat de pil niet goed is etc etc. Nou de tegendeel is bewezen hamdoullah! En bij meerdere vrouwen ook. Me nicht is ook na 1 maand zwanger geworden.Een buurvrouw zei dat ook tegen mij, zij ging trouwen en gebruikte nooit de pil en duurde bij haar een jaar, en zij was eigenlijk de gene die me echt bang maakte dat ik er zelf in ging geloven.

marjam1983
07-06-2005, 22:40
Hoi Meid, ik heb hele een hele slechte ervaring met de Diana pil, ik heb deze na mijn trouwen zo'n vier mnd geslikt en ben er ruim 10 g van aangekomen. iedereen die mij zag schrok ( ik woonde toen bij mijn schoonouders in) en vroeg wat ik daar te eten kreeg. daarna ben ik over gegaan op de mercilon en dit is een hele fijne pil..uiteindelijk ben ik naar mijn eigen gewicht terug gegaan. Inderdaad, ik kwam in een hele korte tijd erg aan, me broeken konden na 3 maanden niet omhoog, me borsten waren gigantisch, en vond het allemaal niet moeite waard en stopte er gelijk mee! Vandaar dat ik de dames hier vraag wat hun ervaring is met Yasmin, het blijkt nl gunstig te zijn voor je gezicht. Zijn er nog dames die ervaring hebben met Yasmin?

TwinkleEye_19
07-06-2005, 22:43
Is de Yasmin beter voor je huid dan de Diana35? Ik gebruik nu al zo'n 2 jaar de Diana35 voor m'n huid, maar ik vind het resultaat niet echt wow. (Misschien is mijn lichaam eraan gewend ofzo). Aangekomen ben ik niet, maar ik sport dan ook veel...

marjam1983
08-06-2005, 14:23
Is de Yasmin beter voor je huid dan de Diana35? Ik gebruik nu al zo'n 2 jaar de Diana35 voor m'n huid, maar ik vind het resultaat niet echt wow. (Misschien is mijn lichaam eraan gewend ofzo). Aangekomen ben ik niet, maar ik sport dan ook veel... Naar mijn idee, is de Diana35 echt goed voor je huid, maar alleen nadeel velen meiden houden erg veel vocht vast door die pil, waaronder ik. Yasmin is denk ik meer voor meiden, de niet echt last hebben van acne, maar enkele puistjes, Diana 35 is ook zwaarder.