Bekijk volle/desktop versie : zin in een avontuurtje met de wagen richting Marokko???



07-06-2005, 15:22
Hoi hoi ik verhuis in augustus naar Marokko. Nu zoek ik iemand die zin heeft om mij en mijn kleine inboedel (geen meubels, maar hoofdzakelijk persoonlijke spulletjes) te verhuizen met de wagen. De officiele verhuisfirma's vragen super véél geld (1500? voor 5m&sup3 en dat kan ik niet ophoesten. Natuurlijk ben ik bereid om mee te helpen betalen voor de benzine en dergelijke... Er staat geen deadline op de verhuis, dus ik zie het als een gezellig reisje doorheen Frankrijk, Spanje en Marokko. Natuurlijk kan je dan enkele dagen verblijven bij het gezin waar ik intrek... Dus wie zin heeft in dit avonturenreisje... Let me know!!! Groetjes Isolde


meer info:
isolde.desloover@gmail.com
tel:
0032485 18 90 60

07-06-2005, 19:47


wat heb je voor auto??? dan ga ik misschien mee

07-06-2005, 20:52

Citaat door mkahs:
wat heb je voor auto??? dan ga ik misschien mee
duhhhh ze wil jouw autootje leazen(mmm met s of z? ) met jouw erbij om te helpen!!!!


bezinegeld geeft ze niet omdat ze zelf een auto heeft!!

07-06-2005, 21:29

Citaat door gaviel:
duhhhh ze wil jouw autootje leazen(mmm met s of z? ) met jouw erbij om te helpen!!!!


bezinegeld geeft ze niet omdat ze zelf een auto heeft!!
solly ben belgg , maar lease is met s

08-06-2005, 11:30


Je gaat toch niet met een wildvreemde mee reizen? Is die persoon wel te vertrouwen dan?

08-06-2005, 18:06

Citaat door nasssira:
Je gaat toch niet met een wildvreemde mee reizen? Is die persoon wel te vertrouwen dan?

Inderdaad..


Isoldeke: Heb je geen vrienden/familie die mee kunnen, dat is toch veel slimmer..

08-06-2005, 22:34
hey hey

natuurlijk heb ik eerst eens gepolst bij vrienden en familie, maar geen enkele kan zich vrijmaken... héél jammer natuurlijk, maar hoe dan ook heb ik niet echt schrik om met een wildvreemde mee te reizen... ik hou gewoon van avontuur en probeer niet negatief te denken ;-)

dus wie zin heeft.... just let me know!!

grtz.
Isolde

08-06-2005, 23:32

Citaat door isoldeke:
hey hey

natuurlijk heb ik eerst eens gepolst bij vrienden en familie, maar geen enkele kan zich vrijmaken... héél jammer natuurlijk, maar hoe dan ook heb ik niet echt schrik om met een wildvreemde mee te reizen... ik hou gewoon van avontuur en probeer niet negatief te denken ;-)

dus wie zin heeft.... just let me know!!

grtz.
Isolde
ewa, als je echt niemand kan vinden, verhuis dan niet hé

08-06-2005, 23:38
mkahs,

'bedankt!' voor de 'positieve' reactie... Liever geen reacties dan zo'n reacties...

grtz.
Isolde

09-06-2005, 01:30
aittt

chillend naar marokko verhuizen

ben ik ook later insha'Allah van plan..


maar heb een vraag wat is je rede dat je wilt verhuizen naar maroc?!?

09-06-2005, 01:38
ben ook benieuwd naar ga je daar een iegen bedrijfje beginnen of zo? in iedergeval ik wens je heel veel plezier in maroc want daar leef je als een konign als je genoeg centjes hebt

09-06-2005, 02:24

Citaat door isoldeke:
mkahs,

'bedankt!' voor de 'positieve' reactie... Liever geen reacties dan zo'n reacties...

grtz.
Isolde
jais goedd meisje, heb je trouwens al iemand gevonde hhahahah

09-06-2005, 16:26


ik ga de jongen van mijn leven vergezellen die in Marokko woont en niet de mogelijkheid heeft om naar hier te verhuizen... romantisch toch :-) En ja de zakenvrouw in me heeft héél véél zin om een zaakje te openen, maar nog geen concrete plannen...

voor de nieuwsgierigen onder jullie ;-)