Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zomer.......... mannen op vakantie

Pagina's : [1] 2 3 4 5

vlindertje79
07-06-2005, 15:12

wat vinden jullie dan van de mannen die getrouwd zijn en die uit Nederland komen en op vakantie gaan naar marokko, zomer... Die kunnen er ook een potje van maken, en dan die arme vrouwen die daar op vakantie gaan, die worden thuis gedumpt met de kids, of thuis gedumpt bij hun schoonouders (nog erger...) terwijl hun lekker de hort op zijn om zich te "vermaken" met vrienden en andere wijven te ontmoeten. Wat vinden jullie daarvan....?????? Als ik dat zoort dingen hoor of lees gaat het me echt aan het hart.. Misschien dat ik nu misschien heel 'aanstelliger' overkom, maar ik meen het echt.. het doet me echt pijn in het hart....

saadia29
07-06-2005, 15:13
Dat ligt dan aan de vrouwen die hun mannen toelaten om alleen de hort op te gaan. Samen uit, samen thuis. Niks hij lekker vakantie vieren, ik thuis, noway, ik zou de eerste vlucht naar huis boeken.

Zusterke001
07-06-2005, 15:15
Hij gaat nergens toe, bij mij blijven ja!!

tatouania_025
07-06-2005, 15:15
we gaan samen op vakantie dus ook alles samen doen

Souraida
07-06-2005, 15:16

Ik snap die vrouwen eerlijk gezegd niet die dat pikken. Ik ga voor het eerst met me man naar marokko. We zijn al eerder samen op vakantie geweest maar dan naar spanje dus marokko wordt eerste keer. Niemand van mijn familie gaat dus ik zit daar dan alleen met zijn familie. MOcht hij alleen weggaan en mij daar achterlaten (wat hij zeker niet doet) dan ga ik nooit meer met hem mee. Simpel. Dus denk dat de oplossing in de handen van die vrouwen liggen. HOe meer je accepteerd hoe meer hij er een potje van gaat maken.

vlindertje79
07-06-2005, 15:17
daar vroeg ik me af omdat ik van de zomer op vakantie ga en niet weet wat nou echt de grenzen zijn... Bovendien ga ik naar het huis van mijn schoonouders, snap jullie het een beetje? Wat kan wel, wat kan niet? Als hij bijvoorbeeld zegt ik ga met mijn vrienden op stap?? wat dan??

vlindertje79
07-06-2005, 15:20
Ik wil jullie echt bedanken dat jullie dit mij willen delen, ben jullie echt dankbaar... Ik ben zo onzeker over mezelf vandaar al deze vragen..... Bedankt lieverds dat jullie dit allemaal met me willen delen. Ik heb niemand, althans iemand die ik dit echt in vertrouwen kan vertellen vandaar dat ik voor deze manier heb gekozen.. :-( :-( Bedankt beste zusters

Souraida
07-06-2005, 15:21
daar vroeg ik me af omdat ik van de zomer op vakantie ga en niet weet wat nou echt de grenzen zijn... Bovendien ga ik naar het huis van mijn schoonouders, snap jullie het een beetje? Wat kan wel, wat kan niet? Als hij bijvoorbeeld zegt ik ga met mijn vrienden op stap?? wat dan?? Ik ga ook naar het huis van mijn schoonouders. Tja heb daar geen vrienden want hij komt uit temsamane en ik uit tetouan, maar ik wil wel met me man weg kunnen en met me kindje. Ik wil niet dat hij mij achter laat en weggaat want dat doe ik ook niet. Samen uit samen thuis.

saadia29
07-06-2005, 15:23
daar vroeg ik me af omdat ik van de zomer op vakantie ga en niet weet wat nou echt de grenzen zijn... Bovendien ga ik naar het huis van mijn schoonouders, snap jullie het een beetje? Wat kan wel, wat kan niet? Als hij bijvoorbeeld zegt ik ga met mijn vrienden op stap?? wat dan?? Vanaf nu al met hem erover hebben, dat hij niet op stap gaat met vrienden. Ik denk dat als je het nu toelaat hij het een gewoonte zal vinden, en het elk jaar doet. Sorry moet er echt niet aan denken, hele jaar samen sparen voor vakantie, dan gaat meneer er lekker alleen op los.

Rzinia
07-06-2005, 15:23
ik ben met mijn man in de zomer naar marokko gegaan (voor het eerst samen) en niemand van mijn familie gingen. sowieso ging ik ook nog eens naar alhoceima waar ik nooit geweest ben en niemand anders dan mijn ken (ik kom uit tetouan) maar we gingen samen weg en anders niet. of soms ging ik met zijn nichtjes enz weg en ging hij bij zijn broer (gewoon in dezelfde huis zitten) maar geen vrienden. er kwam een vriend uit nederland met een hele stoet hem ophalen maar hij ging niet mee. ik heb hem in nederland al gezegd, we gaan samen op vakantie dus dat gedoe met vrienden laat je maar achter in nederland. zo is het ook. en ik weet niet hoe je schoonouders zijn, maar ik mocht wel veel.

nissrin
07-06-2005, 15:24
daar vroeg ik me af omdat ik van de zomer op vakantie ga en niet weet wat nou echt de grenzen zijn... Bovendien ga ik naar het huis van mijn schoonouders, snap jullie het een beetje? Wat kan wel, wat kan niet? Als hij bijvoorbeeld zegt ik ga met mijn vrienden op stap?? wat dan?? Kijk 1 keer met zijn vrienden, vind ik niet erg. Maar elke keer NO WAY ! ik zou er zeker wat van zeggen, het is niet alleen zijn vakantie het is ook mijn vakantie. je moet het gewoon niet pikken.

Moslimmaa
07-06-2005, 15:33
SAMEN UIT SAMEN THUIS !!!!!!!!!!!!! en ik zou dit ook zo benadrukken :hihi:

UndercoverAngel
07-06-2005, 15:36

SAMEN UIT SAMEN THUIS !!!!!!!!!!!!! en ik zou dit ook zo benadrukken :hihi: Inderdaad! :goedzo: .:UcA:.

vlindertje79
07-06-2005, 16:17
dank jullie wel lieverds. het linkt misschien een beetje overdreven maar ik voel nu al asof mijn hart als een soort van opgelucht is.... :-( Ik wordt er echt heel emotioneel van, weten jullie dat. Maar nogmaals, denk dat dit mijn onzekerheid te maken heeft.. :-) Gaan jullie allemaal naar het huis van jullie schoonouders, net als mij? En nemen jullie dan ook van die cadeau's mee??? Zijn familie is echt heel groot. Of laten jullie het volledig aan jullie mannen over en dat jullie er totaal niet over druk maken///

Zusterke001
07-06-2005, 17:18
Ik zou gewoon voor zijn ouders iets kopen. Als je ook voor je schoonzussen gaat kopen die met 20 zijn tbarkellah dan mag je het elk jaar gaan doen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5