Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat eten jullie voor ontbijt??

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
07-06-2005, 11:54

Assalaam ou alaikoum, Wat eten jullie voor ontbijt??? Ik elke dag bruin brood met die marokaanse worst sambal en groene olijven... :D Geef mij eens wat tips om lekker te ontbijten en van die verslaving van sambal en olijven af te komen in de ochtend!!

_NooR_
07-06-2005, 11:55
Special K conrflakes van Kellogs met magere melk en een kiwi. Soms nog een kopje thee.

Zusterke001
07-06-2005, 11:57
Ik ontbijt nooit 's morgens. Pas rond een uur of 12 u of 13 u ga ik een boterham smeren met choco. En rond 16 u ga ik warm eten.

oem_mujahid2
07-06-2005, 11:58
hmmm ja ik zal weer eens overstappen op de cornflakes is ook lekker had ik nog niet aan gedacht... :D Ja ik hou van sambal op brood smeren en dan die worst erop en dan olijven doormidden gesneden heel veel erop heerlijk!!!

Manal01
07-06-2005, 12:02

ontbijt nooit s'morgen heb nu iets nieuws gevonden om toch nog een beetje gezond te zijn ik drink nu elke ochtend die knorr vie, dat groente/fruit sapje, niet zo lekker maar dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets heb ingenomen van de schijf van 5. :banana: zit nu pas aan een broodje met eiersalade :nijn:

oem_mujahid2
07-06-2005, 12:10
Welke worst gebruik je Oem Mujahid? Die met knoflook of die roze marokkaanse? Mijn man houd van zo´n roze met olijven er al in verwerkt.....Ik vindt het 3 keer niks.... nee niet met knoflook..gewoon die roze met bruinachtige verpakking zo n rolletje hebben ze ook in het groot...maar vind het wel lekker knoflookolijven erop heerlijk...oh die waar olijven in verwerkt zijn ken ik niet ...

rawiya
07-06-2005, 12:15
Ik ontbijt 9 van de 10 keer met magere yoghurt en muesli/crusli en afgewisseld met All Bran flakes (van volgens mij ook Kellog's). Vaak neem ik er ook nog een kiwi bij en een grote beker koffie. Ik heb echt een grote beker, want dan hoef ik geen 2e keer in te schenken. Heel soms, meestal in het weekend, maak ik een gebakken eitje. Of gewoon warm vers gemaakt marokkaans brood en olijfolie of pannekoeken.

snoopie
07-06-2005, 12:16
in de ochtend bijna nooit, en mocht ik trek hebben dan maar cornflakes met melk.

oem_mujahid2
07-06-2005, 12:17
Als ik met mijn man samen ontbijt is het altijd ei met sambal en marokaans brood of gewoon brood...lekker in de sambal dippen en dan in het ei...en meestal een schaaltje olijven er naast....Of als de eieren op zijn...warm brood met olijfolie en thee ook lekker soms..

Old_Oem_Ishaaq
07-06-2005, 12:20
Brrr sambal in de ochtend. Ik ontbijt meestal met 2 sneetjes bruin brood belegd met kaas en een kop koffie.

Zusterke001
07-06-2005, 12:22
Ik heb net toch mijn ontbijt op. Een technift van de bakker met choco en een tas lipton thee. Ik kan van dit écht een maaltijd maken en avondmaal. Heerlijk.

oem_mujahid2
07-06-2005, 12:25
Brrr sambal in de ochtend. Ik ontbijt meestal met 2 sneetjes bruin brood belegd met kaas en een kop koffie. haha...tja ik weet ook niet hoe het komt dat ik sambal in de ochtend eet...ben ik ineens gaan doen sambal op brood smeren en toen elke keer weer...

Old_Oem_Ishaaq
07-06-2005, 12:42

haha...tja ik weet ook niet hoe het komt dat ik sambal in de ochtend eet...ben ik ineens gaan doen sambal op brood smeren en toen elke keer weer... Hahah..tja zo heeft iedereen wel wat. Maar als het je smaakt: houden zo sis : )

Ouissam
07-06-2005, 13:15
Weet je wat ook soms lekker is voor het ontbijt? Wentelteefjes je weet wel broodjes ondergedompeld in ei en dan bakken met een heerlijke glas nahnah thee erbij heeerlijk :likje:

oem_mujahid2
07-06-2005, 13:16
Weet je wat ook soms lekker is voor het ontbijt? Wentelteefjes je weet wel broodjes ondergedompeld in ei en dan bakken met een heerlijke glas nahnah thee erbij heeerlijk :likje: mmmmm lekker je brengt me op ideeen :D

Pagina's : [1] 2 3