Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieus onderwerp

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Manhattan girl
07-06-2005, 10:22

In het kader van een serieus onderwerp, wil ik er een plaatsen. Dames waar willen jullie begraven worden. Hier of in Marokko?

IMAAB
07-06-2005, 10:27
Even serieus, is dit een serieuze vraag waarbij je een serieuze antwoord verwacht waarbij je dan denkt nee dat kan niet serieus zijn. :maf2: Maar op jouw serieuze vraag in Marokko.

Manal01
07-06-2005, 10:29
Even serieus, is dit een serieuze vraag waarbij je een serieuze antwoord verwacht waarbij je dan denkt nee dat kan niet serieus zijn. :maf2: Maar op jouw serieuze vraag in Marokko. :maf2: zo wat dacht je, vindt het woordje serieus wel leuk dus ik ga het xtra vaak gebruiken :maf2: :hihi:

Manal01
07-06-2005, 10:31
in marokko incha'allah :nijn:

sahab
07-06-2005, 10:36

Heeft deze topic iets te maken met positie marokaanse vrouw??? deze topic hoort onder ( vraagje aan yasmina!) rubriek!

Manhattan girl
07-06-2005, 10:43
Natuurlijk heeft deze topic met de Marokkaanse vrouw te maken, die gaan toch ook ooit dood. Het is gewoon een serieuze vraag, ik ben beniewd hoe de Marokkaanse vrouw hierover denkt.

IMAAB
07-06-2005, 10:46
Heeft deze topic iets te maken met positie marokaanse vrouw??? deze topic hoort onder ( vraagje aan yasmina!) rubriek! Moet je aan yasmina vragen waar je begraven wordt :maf: . Ik denk dat het algemene vraagje is hoor die hier gerust op deze topic past.

lailaelmou
07-06-2005, 10:47
In Marokko inscha Allah

Manhattan girl
07-06-2005, 10:49
Moet je aan yasmina vragen waar je begraven wordt :maf: . Ik denk dat het algemene vraagje is hoor die hier gerust op deze topic past. Jij begrijpt het. Om zelf even op de vraag terug te komen. Ik wil in Nederland begraven worden.

oem_mujahid2
07-06-2005, 10:51
Ach daar kom ik nooit sahab en omdat ze mijn mening wil weten plaatst ze ┬┤em hier (haha ze3ma ya eigendunk) InshaAllah in marokko maar dat heeft niets te maken met mijn roots, maar omdat je hier in Nederland per jaar moet betalen voor je (islamitische) graf en na 10 jaar worden je botten geruimd omdat er te weinig plaats is in Nederland. Nou dat is grafschennis in mijn ogen en volgens mij is dat in de islam verboden. In marokko betaal je 1 bedrag forever en dat is trouwens heel goed te regelen bij de marokkaanse bank. Niet duur, wel zekerheid.... Overal is Ard Allah, als ik ergens in een islamitisch land kom te overlijden waar ze die rare regels ook niet hebben dan mogen ze me daar ook begraven hoor. Het liefst sterf ik in S.A !!Maar goed, dat heb ik niet voor t zeggen he! Ja klopt ik heb hier ook over gehoord dat hier de graven opengemaakt worden na 10 jaar, en dat is wa allahoe a3lem niet toegestaan in de islaam. Nu heb ik dus wel een probleem ikben nl en volgens mij ook al trouw ik voor het marokaanse consulaat etc mag ik niet in marokko of een ander land begraven worden, moet ik nog eens goed uitzoeken.

Manhattan girl
07-06-2005, 10:56
Ja klopt ik heb hier ook over gehoord dat hier de graven opengemaakt worden na 10 jaar, en dat is wa allahoe a3lem niet toegestaan in de islaam. Nu heb ik dus wel een probleem ikben nl en volgens mij ook al trouw ik voor het marokaanse consulaat etc mag ik niet in marokko of een ander land begraven worden, moet ik nog eens goed uitzoeken. Dat is niet helemaal waar. Joodse graven zijn ook voor eeuwig, die liggen hier ook begraven in Nederland. Je kan het afkopen.

seloua18
07-06-2005, 10:58
In marokko natuurlijk

Moslimmaa
07-06-2005, 11:08

Incha Allah in Marokko...... Ina Lilah wa ina ilahi radjioen

miss_rif21
07-06-2005, 11:18
ik insallah als de tijd is dat ik in marokko wil begraven insallah

noumidia1980
07-06-2005, 11:35
In marokko inshallah!