Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ... Carriëre / Huisvrouw ...

Pagina's : [1] 2 3 4

selmo
06-06-2005, 23:39

Als je mocht kiezen tss "carriëre maken & ongetrouwd blijven" & tss "trouwen & huisvrouw zijn"......welk van de2 zou jij kiezen & wrm?

nurita
06-06-2005, 23:41
als ik mag kiezen en mijn man is het er mee eens, dan wil ik carierre combineren met huisvrouw

mosiba_ka7la
06-06-2005, 23:42
trouwen en huisvrouw haha

Olijfje1984
06-06-2005, 23:42
Als k tss die 2 mogelijkheden moest kiezen, dan kies k voor trouwen en huisvrouw T gezin is veel belangrijker dan een carriëre die na bepaalde tijd afgelopen zal zijn

BlueAngel
06-06-2005, 23:44

Parttime huisvrouw Parttime een carierre opbouwen Fulltime moeder Fulltime partner MvG, Blue

nurita
06-06-2005, 23:47
trouwen en huisvrouw haha wil ik ook, maar ik heb een te goede baan met goede vooruitzichten.... dus ik wil beide :(

mocrow
06-06-2005, 23:48
Combineren. :) Maar stel dat dat de enige twee opties zouden zijn, dan zou ik kiezen voor trouwen & huisvrouw zijn. Omdat het gezin bij mij op #1 staat. :)

mosiba_ka7la
06-06-2005, 23:49
;) wil ik ook, maar ik heb een te goede baan met goede vooruitzichten.... dus ik wil beide :( jaa ze zei als je moest kiezen tussen die twee heee... anders denk ik er ook anders over ;)

nassira_bb
07-06-2005, 01:58
Combineren. :) Maar stel dat dat de enige twee opties zouden zijn, dan zou ik kiezen voor trouwen & huisvrouw zijn. Omdat het gezin bij mij op #1 staat. :) Zekers!! :goedzo:

_RANIA_
07-06-2005, 07:04
huisvrouw omdat een gezin veel belangrijker is dan een carriere ik vind dat moeders niet moeten werken tot hun kinderen naar school gaan zo kan je genieten van het opgroeien van je kinderen een goede opvoeding meegeven de eerste jaren in het leven van een kind zijn zo belangrijk en een kind verandert zoveel dat ik geen moment zou willen missen terwijl de meeste vrouwen die carierre en kids combineren hebben tijdsgebrek job, huishouden, kids en je komt al tijd tekort daarbij je man die ook tijd en aandacht opeist vele scheidingen komen voort uit dat de vrouw zo druk bezig is dat ze geen tijd meer heeft om met haar echtgenoot door te brengen als je thuis bent heb je de hele dag om je huishouden te doen, je bezig te houden met de kinderen en als je man dan thuis komt heb jue tijd voor hem. Zo zie ik het toch...

Anissati
07-06-2005, 08:46
huisvrouw omdat een gezin veel belangrijker is dan een carriere ik vind dat moeders niet moeten werken tot hun kinderen naar school gaan zo kan je genieten van het opgroeien van je kinderen een goede opvoeding meegeven de eerste jaren in het leven van een kind zijn zo belangrijk en een kind verandert zoveel dat ik geen moment zou willen missen terwijl de meeste vrouwen die carierre en kids combineren hebben tijdsgebrek job, huishouden, kids en je komt al tijd tekort daarbij je man die ook tijd en aandacht opeist vele scheidingen komen voort uit dat de vrouw zo druk bezig is dat ze geen tijd meer heeft om met haar echtgenoot door te brengen als je thuis bent heb je de hele dag om je huishouden te doen, je bezig te houden met de kinderen en als je man dan thuis komt heb jue tijd voor hem. Zo zie ik het toch... Ben het helemaal met je eens Rania :goedzo: Zo denk ik er ook over

CrazyFrog
07-06-2005, 08:49
huisvrouw omdat een gezin veel belangrijker is dan een carriere ik vind dat moeders niet moeten werken tot hun kinderen naar school gaan zo kan je genieten van het opgroeien van je kinderen een goede opvoeding meegeven de eerste jaren in het leven van een kind zijn zo belangrijk en een kind verandert zoveel dat ik geen moment zou willen missen terwijl de meeste vrouwen die carierre en kids combineren hebben tijdsgebrek job, huishouden, kids en je komt al tijd tekort daarbij je man die ook tijd en aandacht opeist vele scheidingen komen voort uit dat de vrouw zo druk bezig is dat ze geen tijd meer heeft om met haar echtgenoot door te brengen als je thuis bent heb je de hele dag om je huishouden te doen, je bezig te houden met de kinderen en als je man dan thuis komt heb jue tijd voor hem. Zo zie ik het toch... En om je vol te vreten en te vervelen en dan ga je nog meer eten en daarom worden veel vrouwen zo dik als ze eenmaal getrouwd zijn...

CrazyFrog
07-06-2005, 08:56

Trouwen.... blijven werken TOT ik kids heb...dan zeker thuisblijven..als kinderen oud genoeg zijn weer parttime werken... en met dit alles kun je echt wel huisvrouw zijn ook. ;)

Zina_nadoria
07-06-2005, 09:29
carrière maken en huis vrouw tegelijk tijd

seloua18
07-06-2005, 10:50
trouwen en huisvrouw,is de beste van allemaal je bent dan zelf de BAAS :ego:

Pagina's : [1] 2 3 4