Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mooie Takshita gezocht!!!!



06-06-2005, 22:55
Hallo dames,

Ik heb deze zomer een bruiloft in Marokko en ik heb geen tijd meer om een Takshita te laten maken. Ik wil graag een mooie Takshita hebben van de laatste mode. Het moet wel getailleerd zijn, niet al te breed (ongeveer maat 34, 36 of 38) en redelijk lang zijn (ben zelf 1.70 m). Verder moet het niet zo'n saaie doodgewone takshita zijn, maar het moet wel iets exclusiefs hebben, bijv een sleepje ofzo, of een kaftan in de vorm van een jurk met een halter en daar overheen een dfien met van die doorschijnende, wijduitlopende mouwen... En het liefst ook zo'n mooie brede riem erbij!

Is er iemand die zn Takshita kwijt wil en die aan mij wil verkopen????? Plaats aub foto's ff hier, dan kan ik kijken of het mijn smaak is. Ja, ik ben heeel kieskeurig
Of is er iemand die leuke winkels kent in Nederland of in Belgie waar ze zulke Takshitat verkopen? Ben volgende week namelijk in Brussel...

Ben benieuwdddddddddddddd!!

06-06-2005, 23:47


helemaal niemand....

08-06-2005, 16:54
heb vorige maand de allermooiste jurk in babmarakech gezien voor €250,- niet echt duur dus....
het was prachtig
rood en groen nieuwste mode

het is het waard om het ff te bekijken

veel geluk met je zoektocht

08-06-2005, 17:04

Citaat door miss_blaaa:
heb vorige maand de allermooiste jurk in babmarakech gezien voor €250,- niet echt duur dus....
het was prachtig
rood en groen nieuwste mode

het is het waard om het ff te bekijken

veel geluk met je zoektocht
joh. dat is indd goedkoop voor Bab Merakech.

08-06-2005, 18:34


Waarom moeilijk doen je kan toch ook een kant en klare in marokko halen

08-06-2005, 18:46
Hoe duur mag de jurk ongeveer zijn als ik vragen mag , En in welke omgeving woon je?

09-06-2005, 08:37

Citaat door Chouaffa...:
Waarom moeilijk doen je kan toch ook een kant en klare in marokko halen
iwe safi.. dit zou ik dus nooit doen.. die dingen zijn altijd 3 maten te groot en daar zijn 10 exemplaren van!

09-06-2005, 10:55
Babmarrakech? Zit die winkel in A'dam? Mohiem, de reden dat ik hem niet in Marokko koop is dat ik slecht ben in onderhandelen, bovendien zijn die dingen daar inderdaad tien maten te groot en iedereen loopt er meerond. Ik heb geen zin om tijdens de bruiloft iemand tegen te komen, die dezelfde takshita aanheeft..

De prijs maakt verder niet zo heel erg veel uit. Als het een mooie jurk is, wil ik er best wat voor uitgeven. Natuurlijk niet 500 euro, maar een bedrag tussen 100 en 300 euro lijkt me redelijk, afhankelijk van hoe mooi de jurk is en of ie al vaker is gedragen.

Ik woon zelf in Overijssel

09-06-2005, 11:52

Citaat door Kwebbel_24:
iwe safi.. dit zou ik dus nooit doen.. die dingen zijn altijd 3 maten te groot en daar zijn 10 exemplaren van!

Ewa safie, dan heb je duidelijk niet goed gezocht.. Ik weet niet waar je uit Marokko komt, maar als je naar Fes gaat.. Heb je daar de mooiste en laatste mode daar en geen 10 exemplaren van..

Het beste is zelf daar laten naaien, gelijk precies op jou maat en het duurt maar weekje... Beter dan hier kopen, ik zou nooit van hier kopen...! Juist hier heeft iedereen het zelfde alleen de kleur is different! Maar goed...

09-06-2005, 11:53

Citaat door wortelsapje:
Babmarrakech? Zit die winkel in A'dam? Mohiem, de reden dat ik hem niet in Marokko koop is dat ik slecht ben in onderhandelen, bovendien zijn die dingen daar inderdaad tien maten te groot en iedereen loopt er meerond. Ik heb geen zin om tijdens de bruiloft iemand tegen te komen, die dezelfde takshita aanheeft..

De prijs maakt verder niet zo heel erg veel uit. Als het een mooie jurk is, wil ik er best wat voor uitgeven. Natuurlijk niet 500 euro, maar een bedrag tussen 100 en 300 euro lijkt me redelijk, afhankelijk van hoe mooi de jurk is en of ie al vaker is gedragen.

Ik woon zelf in Overijssel
So tot 300 euro , dat noem je pas echt geldverspilling...

Als je stoffen mee neemt naar marokko kan je daar 3 top jurken mee laten maken...!!

09-06-2005, 12:08

Citaat door Sweety20:
So tot 300 euro , dat noem je pas echt geldverspilling...

Als je stoffen mee neemt naar marokko kan je daar 3 top jurken mee laten maken...!!
Nou, een jurk in marokko laten maken is best duur hoor..... Ik heb altijd gehoord dat het goedkoper is om kopen dan om te laten naaien. Bovendien heb ik geen tijd om eerst stof te kopen en dan te laten maken. Gelijk als ik in Marokko kom, heb ik al bruiloft en als ik laat naaien, weet je nooit hoe het eruit komt te zien. Misschien vind ik het uiteindelijke resultaat toch niet mooi en heb ik straks helemaal niks om aan te trekken

09-06-2005, 18:09

Citaat door wortelsapje:
Nou, een jurk in marokko laten maken is best duur hoor..... Ik heb altijd gehoord dat het goedkoper is om kopen dan om te laten naaien. Bovendien heb ik geen tijd om eerst stof te kopen en dan te laten maken. Gelijk als ik in Marokko kom, heb ik al bruiloft en als ik laat naaien, weet je nooit hoe het eruit komt te zien. Misschien vind ik het uiteindelijke resultaat toch niet mooi en heb ik straks helemaal niks om aan te trekken
Duuur???

Het is pas duur als jij een jurk koopt van 300 euro, dat is 3000 dirham...? Maar goed, als jij het zo bekijkt dan heb ik niks meer te zeggen..

Ik wens je in iedergeval veel succes ermee

10-06-2005, 18:50



Citaat door Kwebbel_24:
iwe safi.. dit zou ik dus nooit doen.. die dingen zijn altijd 3 maten te groot en daar zijn 10 exemplaren van!
Ik weet niet uit welk dorp jij komt maar als je in Casa komt heb je echt wel keuze zat hoor de nieuwste en mooiste modellen en hier heeft iedereen trouwens hetzelfde soort model en die stof ook man damnnn echt van die boerenstof met glitters en alle kleuren van de regenboog ik vind het echt nix hoor die jurken hier

10-06-2005, 20:48

Citaat door Chouaffa...:
Ik weet niet uit welk dorp jij komt maar als je in Casa komt heb je echt wel keuze zat hoor de nieuwste en mooiste modellen en hier heeft iedereen trouwens hetzelfde soort model en die stof ook man damnnn echt van die boerenstof met glitters en alle kleuren van de regenboog ik vind het echt nix hoor die jurken hier
Hahha ja inderdaad... Daar heb je pas top-jurken..!