Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie zou de er wel een eigen bedrijf willen beginnen ?

nadorya
06-06-2005, 22:51

dat is echt mijn wens . ik zou graag een winkel willen beginnen die islamitische kleding boeken hoofdoeken verkoopt . wie weet kom die ook uit . mischien dat ik het vanuit huis ga doen . maar eerst moet ik een groothandel vinden .ik was benieuwdt wie de er nog meer een eigen zaak wil beginnen . :p :goedzo:

Marisah
06-06-2005, 23:09
Ja dat lijken we allemaal te willen, maaaarrr.... belastingdienst ook he... Mijn man heeft een eigen zaak, nou je kan beter bij een baas werken, want het is keihard werken, ik heb er werk aan (regelen en administratie), hij werkt veel en 1/3 verdwijnt direct naar 'leuker kunnen we het niet maken... , wel makkelijker, sukkels met electronisch aangifte doen'... M.

nadorya
06-06-2005, 23:12
Ja dat lijken we allemaal te willen, maaaarrr.... belastingdienst ook he... Mijn man heeft een eigen zaak, nou je kan beter bij een baas werken, want het is keihard werken, ik heb er werk aan (regelen en administratie), hij werkt veel en 1/3 verdwijnt direct naar 'leuker kunnen we het niet maken... , wel makkelijker, sukkels met electronisch aangifte doen'... M. dat vindt ik echte klote van nederland alles verdwijnt naar de belasting. hoe hard je ook werkt.maar ik wil het mischien vanuit huis opbouwen [zwart erg he ] en als dat goed gaat een eigen winkel . :p

Marisah
06-06-2005, 23:13
hoe ga je inkopen bij groothandels zonder een kvk verklaring? M.

nadorya
06-06-2005, 23:18

nou het zijn buitelandse groothandels hahahahaha.kan je altijd wat regelen .

Marisah
06-06-2005, 23:32
do not mess with de belastingdienst he... als ze je pakken ben je zwaar de klos. Wij nemen het risico niet... dan maar wat minder geld. Maarre.. succes he!

nadorya
07-06-2005, 12:02
ik ben ermee bezig hoor .ik ben nog niet begonnen . we zien wel hoe het loopt.

IMAAB
07-06-2005, 12:21
Lijkt mij ook geweldig eigen bedrijf eigen baas. Maar ja valt allemaal niet mee met de belastingdienst en andere. Mischien thuis beginnen en dan als het goed gaat eigen zaak. Het is allemaal een droom, maar je weet maar nooit inschallah.