Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kleurspoeling?



06-06-2005, 21:46
Haaj dames!

K had een vraagje, wie heeft hier weleens kleurspoeling in zijn haar gebruikt? En pakt het goed uit?

K wil zelf kleurspoeling in me haren doen, bordeauq rood. Ik heb zelf heel erg licht haar.

En gaat alles er wel helemaal uit na die 10x wassen?


07-06-2005, 09:28



Citaat door Dida:
Haaj dames!

K had een vraagje, wie heeft hier weleens kleurspoeling in zijn haar gebruikt? En pakt het goed uit?

K wil zelf kleurspoeling in me haren doen, bordeauq rood. Ik heb zelf heel erg licht haar.

En gaat alles er wel helemaal uit na die 10x wassen?

Ik gebruikte vroeger weleens kleurspoeling. Het pakt wel goed..maar ik hield het altijd langer in m'n haar om in te laten trekken dan vermeld stond op de verpakking (een uur of langer ipv 30 min). Bij mij ging alles eruit na een keer of 8 wassen.

07-06-2005, 10:37
Ja heb ook weleens een kleurspoeling gebruikt "zwart" en de kleur is helemaal verdwenen...

07-06-2005, 12:16
Ik heb zelf ook heel licht haar (donkerblond) laat maar zeggen en ik wil me haar bruin verven.. spoeling ook.. ik hoorde dat je nooit meer echt je eigenkleur terug krijgt...of is dat onzin? welke merken zijn het besten te vertrouwen?

07-06-2005, 14:41


als je donker haar hebt pakt ie meoilijk

07-06-2005, 14:46
Hangt er vanaf hoe makkelijk of hoe moeilijk je haar kleur opneemt.........bij sommigen pakt het niet, bij anderen pakt het goed.
Hangt af van de pigmentatie van je haar en hoe poureus je haar is.

07-06-2005, 18:27

Citaat door casalaidy:
Ik heb zelf ook heel licht haar (donkerblond) laat maar zeggen en ik wil me haar bruin verven.. spoeling ook.. ik hoorde dat je nooit meer echt je eigenkleur terug krijgt...of is dat onzin? welke merken zijn het besten te vertrouwen?
Dat vroeg k me dus ook af, of je wel echt je ouwe haarkleur weer terug krijgt.

K heb ook donkerblond haar net als jij hebt. K ga voor een donker kleur bordeauq rood dus dat pakt denk k wel.

Maar van wat k lees hier gaat het er wel helemaal uit gelukkig!

Merken, dat is een goeie vraag dat vraag k me ook wel af.

07-06-2005, 21:03

Citaat door Dida:
Dat vroeg k me dus ook af, of je wel echt je ouwe haarkleur weer terug krijgt.

K heb ook donkerblond haar net als jij hebt. K ga voor een donker kleur bordeauq rood dus dat pakt denk k wel.

Maar van wat k lees hier gaat het er wel helemaal uit gelukkig!

Merken, dat is een goeie vraag dat vraag k me ook wel af.