Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Raak Mijn Kind Niet Aan !!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Tine
06-06-2005, 21:05

Asalaam Aleicom, Aan alle moeders & vaders, Ik wil jullie waarschuwen voor de inhoud van deze boodschap, het laat niemand koud en is verschrikkelijk maar lieve zusters en broeders HET KAN OOK JULLIE OVERKOMEN dus aub wees op je hoede !!! Door mijn werk kwam ik vorige weekin contact met een Marokkaanse familie die me om juridische raad kwam vragen. Het gaat om een jong gezin, met 3 kinderen, 2 jongens van 6 en 8 jaar en een meisje van net 4 jaar, Amber is haar naam. Amber is een schat van een meisje ! Ze helpt haar mama bij alles : koken poetsen handdoeken vouwen boterhammen maken voor haar broertjes ECHT ONGELOOFLIJK wat het meisje allemaal doet in het huishouden, haar ouders zijn ongelooflijk trots op haar. Helaas gaat Amber niet graag naar school, ze kan niet zo goed mee met de andere kindjes van haar klas ... terwijl de andere kinderen allemaal al goed een boom en de zon e.d. kunnen tekenen lukt dit Amber niet goed ( Haar mama zei dat ze altijd al laat was met alles, lopen - fietsen - alleen naar toilet gaan en meer van die dingen ) Ook werd ze regelmatig gepest door de andere kinderen omdat ze niet zo goed is bij spelletjes zoals touwtje springen, hinkelpark ... Hierdoor bleef Amber meer en meer bij haar mama en wilde ze niet meer met haar vriendinnetjes spelen buiten op het pleintje vlakbij hun huis. Enkele maanden geleden, bij de start van het mooiere weer, ging Amber wel weer met haar broertjes mee naar het pleintje spelen. Ze maakte nieuwe vriendinnetjes en ging meer en meer buiten spelen ! Mama en papa waren uiteraard dolblij dat het beter ging met Amber, dat ze vriendinnetjes had en graag met hen speelde. Toen Amber's moeder, de mama van een vriendinnetje tegenkwam zei deze dat Amber niet zo vaak meer met haar dochter speelde, ze speelde nogal vaak bij de grootouders van één van de meisjes waarmee ze speelde. Zonder er verder over na te denken en op in te gaan gingen er enkele weken overheen. Op een avond waren de 2 jongentjes van het gezin al thuis om te eten en Amber was er nog niet. Haar papa ging haar zoeken maar kon haar niet vinden. Haar mama herinnerde zich het gesprek met de andere moeder en stuurde haar man naar de desbetreffende familie ( grootouders van één van de vriendinnetjes van Amber ) Daar aangebeld kwam Amber onmiddellijk aangelopen nadat de deur werd geopend met een stuk van 2 € in haar handje. Toen haar vader vroeg waarvan ze dat haalde antwoordde Amber dat ze dat had gekregen van de grootvader van haar vriendinnetje omdat ze hem goed had geholpen ( de man heeft een klein tuintje waar hij allerhande groenten en bloemen teelt ) Papa stond erop dat ze dat geld teruggaf maar de grootvader wilde het niet terugnemen. Papa ging met Amber naar huis. Enkele dagen later kwam Amber weer thuis en viel een briefje van 20 € uit haar jas. Weer was het afkomstig van de grootvader van haar vriendinnetje omdat ze hem zo goed had geholpen. Mama zei dat ze met het kleinkind van de man moest spelen i.p.v. de man lastig te vallen toen Amber zei dat het kleinkind van de man er nooit meer is. Mama vroeg toen waarom ze dan naar die familie ging en toen antwoordde Amber dat ze graag bij die familie kwam omdat ze dan de man kon helpen en zo kon sparen voor speelgoed wat ze graag wilde, overtuigd dat Amber niet meer naar de familie mocht gaan spelen omdat ze niet wilde dat hun dochter die mensen tot last was wachtte mama op papa om deze dingen te bespreken en te zien hoe ze het zouden aanpakken. Toen de jongens binnenkwamen vroeg mama of ze hun handen hadden gewassen, toen één van de jongens zei ah ja want ik ben gaan pipi doen dus ik moet mijn handen wassen ... waarop Amber antwoordde ik ook mama want ik ben aan de piemel van Mr. X geweest en ik heb mijn handjes nog niet gewassen ! Gewoon zo maar ... uit het niets ... als een messteek door het hart van de moeder zei kleine Amber het ... alsof ze niet wist dat het verkeerd was. Mama liep met Amber naar de gootsteen om haar handjes te wassen ... Amber waste haar handjes en zei nog hier ook nog mama want hier is de piemel ook nog geweest ( ze wees naar haar armpje. ) En nu mijn mondje ook nog en hier ook ( wees naar haar wang.) Bij de thuiskomst van de papa van Amber heeft deze onmiddellijk de politie gebeld die met een psychologe zijn langsgekomen om een PV op te stellen. Amber kon zo maar open spreken over de dingen die Mr. X gevraagd had te doen. Terwijl ze aan het spelen was en de psychologe haar vragen stelde. Een kind van 4 jaar verzint deze zaken niet ... een kind van 4 jaar kan geen geheimen bewaren al had Mr. X wel gezegd dat ze het tegen niemand mocht vertellen want anders mocht ze zeker niet meer komen spelen en kon hij haar geen centjes meer toestoppen voor speelgoed. Ook bleek dat Mr X speelgoed voor haar kocht om bij hem te komen spelen. Waar mevrouw X was toen dit allemaal gebeurde, die was bij de buren. De vrouw verklaarde later dat ze dacht dat haar man het speelgoed voor hun kleinkinderen kocht maar omdat die niet zo vaak meer kwamen Amber ermee liet spelen. Waarom de kleinkinderen, die voorheen elke dag na school bij de grootouders kwamen , plots niet meer kwamen ??????? de beide dochters van de familie X willen er niets over kwijt ze zouden enige tijd geleden volledig gebroken hebben met hun ouders. Dit voorval deed zich voor in een wijk zoals er honderden zijn ! Waar mensen wonen als u en ik ! De man, Mr. X ( een man van 64 jaar ) en zijn vrouw zijn ondertussen opgepakt. De onderzoeksrechter heeft een onderzoek bevolen door een psychologe bij de kinderen van de dochters van de familie X. Er is eveneens een buurtonderzoek gestart bij andere kinderen en bij oudere kinderen van de buurt. Een jongen van 13 jaar heeft toegegeven dat ook hij van Mr. X geld kreeg toen hij jonger was. Zijn oudere zus betrapte hem er ooit mee toen hij het wegstak op zijn kamer. Hij vertelde haar toen dat hij boodschappen deed voor de familie en ramen waste waar Mevr. X niet bij kon... Ik heb deze zaak doorgegeven aan een meer bekwame collega die meer ervaring heeft op dit vlak ! Vandaag kreeg ik het dossier ter inzage, met daarin de letterlijke verklaringen van Amber, ik ben vroeger naar huis gegaan. Ik ben er echt niet goed van ! Mama's en papa's wees waakzaam met wie en waar uw kinderen spelen want deze maatschappij is verloederd tot in de ergste graad ! Als zelf hun poten niet van kinderen, het mooiste meest onschuldige reinste wat Allah ons gegeven heeft op deze aarde, kunnen in wat voor wereld leven we dan !!! Ik dacht dat pedofielen altijd vieze geile ventjes waren die een moeilijke jeugd hadden gehad e.d. maar neen lieve zusters en broeders ... deze man gaf zich uit als "broeder" van ons ... ging elke vrijdag naar de moskee ... was lid van verschillende vzw's ... maar het ergste van allemaal ... HIJ WAS EEN VADER EN EEN GROOTVADER !!! Moge Allah hem straffen ... Moge Allah Amber doen vergeten ... Moge Allah de ouders en familie van Amber bijstaan ... Moge Allah onze kinderen beschermen .. Moge Allah ons waakzaam maken ... Door dit hier te plaatsen bega ik een zware beroepsfout maar met de toestemming van de ouders van Amber plaats ik het toch

nadorya
06-06-2005, 21:09
o wat erg om te horen . laihfed.

ZiGaRaG
06-06-2005, 21:14
:traan1: oow wat erg ik kan niet geloven dat er zulke mensen bestaan

ZaraAya
06-06-2005, 21:16
Wat erg! :eek: Allahiestar

stilleverlangen
06-06-2005, 21:19

Dit is inderdaad heel erg. Dat mensen zoiets doen :kwaad: (ik zou alleen me dochter niet uit het oog verliezen, vooral niet indeze tijd :rolleyes: )

Manhattan girl
06-06-2005, 21:24
Idd verschrikkelijk. Kleine kanttekening van mijn kant, ik snap niet dat je als ouder je kind van 4 jaar alleen buiten laat spelen.

sai77
06-06-2005, 21:25
heb er echt de rillingen van gekregen en vooral over het laaste stukje dat hij altijd in de moskee ging bidden dat ALLah( VZM) hem hiervoor mag straffen

saadia29
06-06-2005, 21:32
Ik heb het niet helemaal gelezen, kan het echt niet aan :(

Tine
06-06-2005, 21:34
Ik ben er echt kapot van mensen, ik heb de gezichten van de ouders vorige week gezien toen ze het me kwamen vertellen en vandaag toen ze het dossier kwamen inkijken. De moeder was op de week 10 jaar ouder geworden, ik MEEN het !!! Ze zag er verschrikkelijk uit, de vader is machteloos en boos, de jongentjes snappen er niets van en Amber miskiena beseft het allemaal niet goed ( misschien maar goed ook ) De mama wil zo snel mogelijk naar Marokko vertrekken en weg van hier ... Waarom ze haar 4 jarige dochter alleen buiten laat spelen ? Als de 2 andere kinderen op het pleintje willen gaan spelen ( waar vele andere kinderen zijn en zelfs moeders en oudere kinderen zijn ) is het moeilijk om te zeggen zij mogen wel en jij mag niet ! Amber werd gepest en voelde zich al buitengesloten op school de ouders waren blij dat ze vriendinnetjes had gemaakt waarmee ze wel graag speelde.

Rimaa
06-06-2005, 21:53
ya alaah, krijg er helemaal kippenvel van....

laila_rdam
06-06-2005, 22:06
tfoee ik heb egt medelijden gekregen met die amber miskina ze wist niks dan dei viese klootzak tfoee

nissrin
06-06-2005, 22:10
gatverdame, tfoe dat zo man zoiets doet. ik hoop dat hij in de hel beland. en die vrouw van die man wist zij eigenlijk wel wat hij deed ??????????

Marisah
06-06-2005, 22:11

Goed dat je het hier aankaart! We moeten allemaal op onze hoede zijn, dit is niet alleen bij nl, chinezen, engelsen, amerikanen, maar ook bij die 'vrome' moslim om de hoek! Ongeacht het uiterlijk, of de goede manieren... pas op, ook voor je zoontjes...

Lady_Yas
06-06-2005, 22:22
oh zo erg ik dacht dat het ging om een vieze belg of nederlander maar het is een 'wannabe' moslim!!!!!!!!! lahister la howla wa la qoewati illa billah

Selly
06-06-2005, 22:24
Tfoe tfoe en nog eens tfoe , ik heb er geen goed woord voor over! Om te kotsen gewoon!! Helaas gebeurt dit erg vaak tegenwoordig, ook bij islamitische families. Doordat er nooit over gesproken wordt en het een haram onderwerp is, wordt het ook vaak doodgezwegen terwijl het dondersgoed gebeurt!! Meisjes durven er niet over te beginnen omdat ze toch niet geloofd worden. Maar deze tyfuslijer heeft willens en wetens de onschuld van dat meisje beroofd. Niks tbs, niks gevangenisstraf, dit soort gasten moeten gewoon gecastreerd worden als straf voor hun onvergeeflijke daden! Castreren en er voor zorgen dat iedereen weet wat voor pedofiel het is zodat zijn leven onleefbaar wordt! Moge Allah swt deze man veroordelen en inshallah zal dit kindje er geestelijk niets aan overhouden als ze wat ouder is!!!! Sterkte voor haar ouders, ikzelf zou er dood aan gaan als mijn dochtertje zo iets zou overkomen, allah iehfed!

Pagina's : [1] 2 3