Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : leden-cyclustijden (niet voor mannelijke ogen bestemd)

Zusterke001
06-06-2005, 20:42

Deze topic is voor de zusters onder ons die al bezig zijn met zwangeren. Geen discussietopic maar enkel een topic om de rondes bij te houden van de zusters. Nod etc...you know Is dit een goed idee of moet ik het maar verwijderen :moe:

Zusterke001
06-06-2005, 20:56
Nee ik wil het niet doen. Wie doet het??

saadia29
06-06-2005, 21:23
Deze formule bestaat al, kom met shie originele ideeen.

Manal01
07-06-2005, 07:39
Deze topic is voor de zusters onder ons die al bezig zijn met zwangeren. Geen discussietopic maar enkel een topic om de rondes bij te houden van de zusters. Nod etc...you know Is dit een goed idee of moet ik het maar verwijderen :moe: haha ik zie dat jij je cyclus banner ook hebt verwijdert naar aanleiding van die ene topic, ik vindt het een goed idee hoor want we kunnen nergens zien hoe ver iemand is. alleen jammer dat telkens wanneer er een begin wordt gemaakt het niet wordt bijgehouden. dus als er iemand is die het ook ECHT bijhoudt, waarom niet ;)

soulfa
07-06-2005, 07:42

Nou Manal01, jij bent hier vaste klant. Als jij het nou bij gaat houden, dan weten we zeker dat je met een mooie lijst komt die goed word bij gehouden. Ik stem voor Manal.

Manal01
07-06-2005, 07:54
Nou Manal01, jij bent hier vaste klant. Als jij het nou bij gaat houden, dan weten we zeker dat je met een mooie lijst komt die goed word bij gehouden. Ik stem voor Manal. hahaha ik voel me gevleid :o ik zal er over nadenken ;)