Bekijk volle/desktop versie : Een vraag aan yasmina en de leden van marokko.nl



06-06-2005, 19:45

Citaat door sammi_1978:
Mensen,

De vakantie naar marokko nadert........

Wij gaan dit jaar met de auto:

nou is mijn vraag waar moet men op letten onderweg:

bijv. financieen tol. wat gaat het kosten, hoe rijdt je het beste naar tanger, gevaar (criminelen) onderweg, je auto hoe die het beste in staat is, verzekeringen etc. etc.

kortom, kom met de tips waar men moet op letten.

Hier maak je mij blij mee, en zeer zeker ook anderen.

choukran bezzef.

samira
.

06-06-2005, 19:55


doe voordat je vertrekt doeas, je hebt speciale doea voor het reizen, ga je met een benzine auto dan kost het zo een 600 a 700 euro heen en weer, althans dat was ik kwijt
wij gingen vorig jaar via luxemburg en via de kust van spanje, nou dat is dus echt een afrader want we deden er langer over inplaats van korter zoals ons werd verteld, bovendien kwamen we terecht ergens in de bergen midden in de nacht (ik weet echt niet meer waar in spanje dat was) ik ben nooit zo bang geweest, het was moeilijk, vermoeiend en ik kon wel janken van de spijt dat ik had dat ik niet met de vliegtuig was gegaan, maar goed ik wil je niet bang maken hoor jullie moeten gewoon de gewone normale route nemen, insjaAllah zal alles goed gaan
oja denk ook aan je reisverzekering, heb je die al afgesloten?
wat betreft het stoppen onderweg, jullie moeten stoppen waar veel mensen dat doen en ga niet alleen onderweg maar met familie...

07-06-2005, 13:13
ewa jah, iedereen heeft zijn eigen ervaring toch, het was voor ons de eerste keer dat we via de kust gingen en het viel gewoon tegen, wat betreft een credit card meenemen dat zou ik niet doen, i.v.m. de rente die je daarbij moet betalen (gezien het feit dat voor ons niet toegestaan is) maar je kan toch ook gewoon pinnen onderweg...