Bekijk volle/desktop versie : Gaan jullie welleens naar de kapper?



Pagina's : 1 [2]

06-06-2005, 23:29

Citaat door no_namee:
en die die naar de kapper gaan dragen jullie een hoofddoek?

zoja,vinden jullie het dan niet vervelend als anderen joun haar zien bij de kapper...
de meiden met hoofddoek gaan naar een kapster waar geen mannen naar binnen komen.. of worden achter een gordijn geknipt.. of hebben een thuiskapster...denk ik..

@Marisah Beukenplein 20( Amsterdam Oost..)is dacht ik een Turkse..
dan kan je jezelf eens lekker laten verwennen... gezichtsbehandeling..haar laten doen enz... Heb ik van me laten vertellen..en mannen mogen niet naar binnen..ideaal

Ik zit nou al bijna een half jaar te twijfelen als ik mijn haar nu zou gaan knippen of niet..lekker kort tot net over de schouders maar ben zo bang dat ik spijt krijg...

06-06-2005, 23:31


ah thanks!

Ik had het superkort, inmiddels op mijn schouder.. dus ik ben een kort-fan... nou ik eigenlijk niet, het vreemde is dat mijn man kort haar leuk vindt????

M.

06-06-2005, 23:37

Citaat door Marisah:
ah thanks!

Ik had het superkort, inmiddels op mijn schouder.. dus ik ben een kort-fan... nou ik eigenlijk niet, het vreemde is dat mijn man kort haar leuk vindt????

M.
ja ieder zijn smaak toch...

Ik vind kort ook hardstikke leuk..maar dan wel tot net boven de schouder en dan alle kanten op..en dat je het nog net in een inimini staartje kan doen...


06-06-2005, 23:45
ik wil eigenlijk iemand thuis... lekker makkelijk, dan moet ik helemaal naar oost, oppas regelen, auto checken, parkeren bla bla...

ja, jij denkt kort op je schouder kort.. ik heb het meer over echt kort... 5 cm haar... ok 10...

07-06-2005, 01:13


ik heb een zusje die mijn haren knipt en een zusje die goed haren kan verven.en dat allemaal thuis!!! el hamdoe lilah.

07-06-2005, 08:21

Citaat door Zina-Sabrina:
ik laat de kapper komen
ja ik ook,

het wordt dan echt een vrouwenavond als ze komt. mijn zus komt mijn schoonzus en een vriendin, iedereen knipt dan zijn haar


maar nu voorlopig niet meer knippen, mijn man heeft het liever lang dus hij krijgt nog ff zijn zin en dan over een maandje of 3 de schaar er weer in

Pagina's : 1 [2]