Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik wil zo graag afvallen.



06-06-2005, 18:20
Hoi mensen,

Ik ben afgelopen jaar 10 kilo bijgekomen. En ik wil het graag verliezen. Dit komt vooral door snoep. Ik wil in het totaal iets van 20 kilo afvallen?

Kan pleassssssseeeeeeee iemand me helpen. Met tips of wat dan ook? Het wilt me gewoon niet lukken.

Groetjes Waffae

06-06-2005, 18:30


http://www.flowares.nl/html/dieet.htm.

SUCCES!

06-06-2005, 18:43

Citaat door marjam1983:
http://www.flowares.nl/html/dieet.htm.

SUCCES!
Dank je schat, zou dit echt lukken?

06-06-2005, 18:52

Citaat door waffae:
Dank je schat, zou dit echt lukken?
Hoi,

De zus van me vriendin is hiermee 40 kg afgevallen, in 3 maanden tijd.
Als je het strikt volgt en veel water drinkt, moet het gewoon lukken!En van SNOEP afblijven he!

Succes!

06-06-2005, 19:00



Citaat door marjam1983:
Hoi,

De zus van me vriendin is hiermee 40 kg afgevallen, in 3 maanden tijd.
Als je het strikt volgt en veel water drinkt, moet het gewoon lukken!En van SNOEP afblijven he!

Succes!
Dank je schat. Ik wil eraan beginnen. Ik wil het zo graag.

06-06-2005, 21:23
hahah ik ga het ook proberen en hopen dat dit mij wel lukt

06-06-2005, 21:28

he¥ meid..
ik ben o0k bezig 0m af te vallen..
en het is niet makkelijk. mijn tip is drink elke dag 2 liter water helpt echt.. !! alleen het nadeel is dat je vaak naar de wc m0et.. veel bewegen en gez0nd eten..
dan luKt het wel..
veel succes ik ho0p voor je dat het lukt..

Sihamx..

06-06-2005, 21:41
Ik volg nu het vetvrije dieet. Ik ben al een kilo vermagerd. Het is ook niet moeilijk om te volgen. Je hebt niet echt hongergevoel en je trek in snoepen is minder. Dus ik raad je aan om het vetvrije dieet te volgen.

06-06-2005, 22:00
meid ik ben ook bezig met afvallen
het enigste wat ik doe is heeeel veeeel water drinken ongeveer 3 liter per dag
geen snoep en vette dingen (tussendoortjes)
ben al bijna 4 kilo kwijt in 3 weken misschien niet veel maar dan weet ik ook dat het er niet snel aankomt
verder raad ik je aan om meer te bewegen

en houd iedereen op de hoogte ervan dat je wilt afvallen zodat ze je kunnen steunen hoop dat het je lukt meid

heb geduld en het komt allemaal wel goed

06-06-2005, 22:17
Hey meid ik ben ook bezig met afvallen k wil ongeveer nog voor de vakantie 5 kilo eraf hebben, alleen k eet gewoon geen snoep en geen vette dingen meer (best zwaar hoor maccie weerstaan ) maar dat ziekenhuis dieet kan k je EGT afraden begin er niet aan!!!!!!

K heb het ook een tijdje geprobeerd.......nou k kan je zeggen dit is egt het meest ongezonde dieet wat je maar kan volgen, je hebt zo weinig energie je kan amper lopen gewoon voor al als je lichaam is gewend aan vette dingen dus het beste is om het rustig af te bouwen en wat er zo snel af gaat komt er na een tijdje dubbel zo veel terug!! Dus als k jouw was zou hier niet aan beginnen en misschien is weight watchers wel iets voor jou??

succes

14-06-2005, 23:07
Hallo meiden,

Afvallen is best moeilijk.
Water drinken is inderdaad heel belangrijk en bewegen.
Maar ik ben Herbalife distributeur en ik help mensen om af te vallen of bijkomen of gewoon voor de energie en vitaliteit.
Helpt echt.
Voorbeel:
Iemand van 130 kg is 75 kg moet je eens voorstellen super toch?
Ik 48 kg 52 kg in 1 maand tijd heerlijk.
Herbalife is gewoon super
groetjes samia

15-06-2005, 11:35
Chroom tabletten helpen je af te vallen doordat de trek in zoetigheid verdwijnt!

15-06-2005, 11:59


Ik ga inshallah tijdens de zomervakantie als ik in Marokko ben op dieet. Ik weet vanmijzelf dat ik toch minder eet, dus als ik er dan extra rekening mee ga houden dan zal het inshallah zeker lukken.
Ik val zowieso iedere vakantie ongeveer 6 kilo af, en dan doe ik er echt niks voor. Ik eet gewoon normaal, dus nu rekening ermee houden. Inshallah zal ik dan rond de 15 kilo afvallen.

Veel succes dames

15-06-2005, 17:34
Sporten en niet meer SNOEPEN!! K ben ook 10 kilo afgevallen en de kilo's blijven ook weg als je niet weer begint met snoepen!!!