Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Eeltplekken op je voeten wat nu?



06-06-2005, 17:27
Salaam iedereen! Ik heb wat tips van jullie nodig. Ik heb al enige tijd last van eeltplekken op de hielen van mijn voeten. Puimsteen, voetvijl/ rasp, zalfjes, cremes,etc. heb ik al gebruikt.. werkt niet echt geweldig. Heb ooit een zeepje gebruikt met een soort zwarte puimsteen.. werkte perfect! Weet alleen niet meer hoe het heet en waar ik het kan kopen... Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Assalaam aleikom...

11-06-2005, 13:38


tijdens het douchen word de eelt zacht zodat je het makkelijk kan 'raspen'. Probeer voorzichtig alle eelt weg te raspen maar wees voorzichtig met de onderhuid. Als je klaar ben smeer je je voeten goed in met vasaline (lekker dik) en doe je katoenen sokjes aan en hiermee slapen. hou het wel bij allemaal en je zult er snel vanaf zijn. Er bestaat ook een goede creme die je bij de schoenmaker kan kopen tegen zweet voeten die ook je eelt laat verdwijnen weet alleen de naam niet meer (klein glazen potje met wit blauwe sticker erop).

11-06-2005, 13:40
oja nadat je de eelt hebt verwijdert voeten nooit op gekleurde zolen laten lopen. Hierdoor kan je voet verkleuren aan de onderkant!

11-06-2005, 16:10
heb er ook last van.