Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Beginnen aan de pil na zwangerschap,eerst ongesteldheid afwachten?

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
06-06-2005, 14:46

Salaam ou alaikoum wrwb Hey lieve zusters ik heb een vraagje, ik wil aan de pil beginnen ben vijf en een halve week geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest...moet ik eerst wachten op mijn eerste menstruatie en kan ik dan pas beginnen met de pil of kan ik al eerder beginnen?? wa salaam

stilleverlangen
06-06-2005, 15:30
Ik zou als ik jou was wachten totdat je ongesteld word. Anders raakt je klokje daarbinnen in de war. ;)

Marisah
06-06-2005, 15:39
Salaam alaikum, Ik zou het aan je huisarts vragen... ik ben voor mijn menstruatie begonnen met de pil, wilde geen risico nemen. Je borstvoeding kan er iets door achteruit gaan, maar ik had toch veel te veel, dus dat kwam mij goed uit. Ik zou zeggen, bel je huisarts op en vraag om advies, incl. welke pil het beste is... en vergeet niet te zeggen dat je borstvoeding geeft. M.

oem_mujahid2
06-06-2005, 18:43
Djazzakoum Allahoe ghairen voor jullie reacties, borstvoeding geef ik helaas niet meer ghair insha allah dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Maar kan het wel dat ik alvast begin met de pil nu als ik niet ongestseld ben geworden? En marisah toen je begon en je strip was klaar werd je toen wel gewoon ongesteld na een paar dagen???

sai77
06-06-2005, 21:01

ik benook gewoon aan de pil begonnen voor ik ongesteld was op aanraden van de vroedvouw omdat ik toch geen BV gaf en het is nu anderhalf jaar geleden en de menstruatie is steeds op ritme geweest dus maar vraag het eerst aan je arts wat het beste is voor jouw de pil die ik gebruikte is de microgynon 30 en die bevalt me goed

hrima
06-06-2005, 21:52
Salaam aleikum zusters, ik heb al vier kinderen en ik ben ook steeds weer met de pil begonnen na ieder bevalling ik kreeg ook van de dokter te horen dat ik beter kon wachten op mijn menstruatie maar ze zei er wel bij dat als ik het niet deed ik voor extra bescherming moest zorgen want ik kon altijd weer zwanger worden dus zou je niet willen wachten op je menstruatie weet wel dat je toch nog risiko loopt snel weer zwanger te raken.

Marisah
06-06-2005, 22:03
Ja daarna kreeg ik gewoon een bloeding, ben gewoon met de pil begonnen, want wilde niet weer zwanger worden... zo snel... Ik zou je huisarts bellen... die weet hoe het zit..

oem_mujahid2
06-06-2005, 22:43
Ja daarna kreeg ik gewoon een bloeding, ben gewoon met de pil begonnen, want wilde niet weer zwanger worden... zo snel... Ik zou je huisarts bellen... die weet hoe het zit.. Ach ik begin er gewoon vandaag mee insha Allah ...bedankt voor jullie reacties :D

nissrin
06-06-2005, 23:37
Salaam ou alaikoum wrwb Hey lieve zusters ik heb een vraagje, ik wil aan de pil beginnen ben vijf en een halve week geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest...moet ik eerst wachten op mijn eerste menstruatie en kan ik dan pas beginnen met de pil of kan ik al eerder beginnen?? wa salaam he wat leuk jij kind is bijna even oud als die van mij, wanneer ben jij bevallen? ik ben zelf ook nog steeds niet begonnen met de pil, ik geef wel bv, maar ik ga wachten tot mijn menstruatie komt dan begin ik met de pil.

Marisah
06-06-2005, 23:47
He weten jullie wel dat je ook vruchtbaar bent ook al menstrueer je niet? Dat hoorde ik laatst... of was het onzin? M.

oem_mujahid2
07-06-2005, 11:07
he wat leuk jij kind is bijna even oud als die van mij, wanneer ben jij bevallen? ik ben zelf ook nog steeds niet begonnen met de pil, ik geef wel bv, maar ik ga wachten tot mijn menstruatie komt dan begin ik met de pil. Asalaam ou alaikoum Ik ben op 28 april bevallen en jij?

oem_mujahid2
07-06-2005, 11:07
He weten jullie wel dat je ook vruchtbaar bent ook al menstrueer je niet? Dat hoorde ik laatst... of was het onzin? M. Als je niet menstrueert betekent dat toch dat je geen eisprong hebt gehad en niet vruchtbaar bent of heb ik dat verkeerd?? :confused:

nissrin
07-06-2005, 15:55

Asalaam ou alaikoum Ik ben op 28 april bevallen en jij? ik ben op 28 april in de ochtend naar het ziekenhuis gegaan, maar ben pas bevallen op 29 in de ochtend. :)

kellie
07-06-2005, 18:52
Ik ben 5 wk geleden bevallen en ben zondag ongesteld geworden, maar ik slik de pil niet omdat ik borstvoeding geef.

kellie
07-06-2005, 18:52
Ik ben ook 28 april bevallen van een dochter. Ik vind wel dat ik snel ongesteld ben geworden is dat normaal eigenlijk??? Ik geef ook borstvoeding.

Pagina's : [1] 2 3