Bekijk volle/desktop versie : Beginnen aan de pil na zwangerschap,eerst ongesteldheid afwachten?



Pagina's : 1 [2] 3

07-06-2005, 18:55

Citaat door nissrin:
ik ben op 28 april in de ochtend naar het ziekenhuis gegaan, maar ben pas bevallen op 29 in de ochtend.


Ik had 27 april in de avond weeen en ben 28 april in de nacht bevallen

07-06-2005, 18:56



Citaat door kellie:
Ik ben ook 28 april bevallen van een dochter. Ik vind wel dat ik snel ongesteld ben geworden is dat normaal eigenlijk??? Ik geef ook borstvoeding.
Ik weet niet of dat snel is allahoe a3lem, ik ben het nog niet geworden.
Lukt de borstvoeding goed??

Ik ga nu moussa in badje doen...tot later inshallah

07-06-2005, 19:14

Citaat door oem_mujahid2:
Ik weet niet of dat snel is allahoe a3lem, ik ben het nog niet geworden.
Lukt de borstvoeding goed??

Ik ga nu moussa in badje doen...tot later inshallah
JA hamdoulilah borstvoeding gaat echt goed gelukkig en bij jou?

07-06-2005, 19:22

Citaat door kellie:
JA hamdoulilah borstvoeding gaat echt goed gelukkig en bij jou?
Nee moest al stoppen na 2 weken, ten eerst moussa wilde niet zo aan de borst drinken dus had ik tepelhoedje geprobeerd, mijn tepels deden zoveel pijn dat er bloed uitkwam en allemaal kloofjes had ik, toen moest ik het proberen met kolven omdat ik het niet kon met de pijn om hem met het tepelhoedje te laten drinken...toen ik ging kolven ging mijn melk weg...er kwam nog maar 10 soms 20 cc uit...dus ben ik overgestapt op de fles ghair inshallah...

ben maar blij dat het goed lukt...lukt het al goed vanaf het begin?? en hoe is het met jou en je baby?? hoeveel woog ze met de geboorte en hoeveel nu en huilt ze veel of rustige baby??

07-06-2005, 21:34



Citaat door oem_mujahid2:
Nee moest al stoppen na 2 weken, ten eerst moussa wilde niet zo aan de borst drinken dus had ik tepelhoedje geprobeerd, mijn tepels deden zoveel pijn dat er bloed uitkwam en allemaal kloofjes had ik, toen moest ik het proberen met kolven omdat ik het niet kon met de pijn om hem met het tepelhoedje te laten drinken...toen ik ging kolven ging mijn melk weg...er kwam nog maar 10 soms 20 cc uit...dus ben ik overgestapt op de fles ghair inshallah...

ben maar blij dat het goed lukt...lukt het al goed vanaf het begin?? en hoe is het met jou en je baby?? hoeveel woog ze met de geboorte en hoeveel nu en huilt ze veel of rustige baby??
Ja eigenlij lukte het vanaf het begin, ze had een goede zuigreflex, ze moest wel even oefenen, om de borst te pakken.
Met mij en de baby gaat het goed hamdoulilah. Ze woog bij haar geboorte 3950 gram en nu weegt ze 4890 gram. Ze is heel lief huilt eigenlijk nooit, ze is heel rustig.

Ik had wel een zware bevalling, haar hoofd lag niet recht, dus toen ik persweeen had vorderde het niet en moest ze met een vacuum ter wereld gebracht worden.\

Maar hamdoulilah nu gaat alles goed!

En hoe is het met de kleine Moussa??

07-06-2005, 23:36

Citaat door kellie:
Ja eigenlij lukte het vanaf het begin, ze had een goede zuigreflex, ze moest wel even oefenen, om de borst te pakken.
Met mij en de baby gaat het goed hamdoulilah. Ze woog bij haar geboorte 3950 gram en nu weegt ze 4890 gram. Ze is heel lief huilt eigenlijk nooit, ze is heel rustig.

Ik had wel een zware bevalling, haar hoofd lag niet recht, dus toen ik persweeen had vorderde het niet en moest ze met een vacuum ter wereld gebracht worden.\

Maar hamdoulilah nu gaat alles goed!

En hoe is het met de kleine Moussa??
alhamdolilah met ons gaat het ook goed, moussa woog bij zijn geboorte 3015 en vorige week maandag woog hij 4030.

hij huilt overdag best veel en hij wil heel veel aandacht en is veel wakker...is jou dochtertje ook al vee lwakker overdag??

ik ga nu bidden en slapen inshallah tot morgen

salaam alaikoum

07-06-2005, 23:44

Citaat door oem_mujahid2:
Nee moest al stoppen na 2 weken, ten eerst moussa wilde niet zo aan de borst drinken dus had ik tepelhoedje geprobeerd, mijn tepels deden zoveel pijn dat er bloed uitkwam en allemaal kloofjes had ik, toen moest ik het proberen met kolven omdat ik het niet kon met de pijn om hem met het tepelhoedje te laten drinken...toen ik ging kolven ging mijn melk weg...er kwam nog maar 10 soms 20 cc uit...dus ben ik overgestapt op de fles ghair inshallah...

ben maar blij dat het goed lukt...lukt het al goed vanaf het begin?? en hoe is het met jou en je baby?? hoeveel woog ze met de geboorte en hoeveel nu en huilt ze veel of rustige baby??
Ik had bijna dezelfde probleem als jou, ik had ook tepelhoudje geprobeerd, bijna 2 weken lang, maar gelukkig lukt het nu wel zonder de tepelhoudje, ik had eerst ook heel erg pijn aan mijn borsten maar ik heb gewoon doorgezet en nu doet het minder pijn.

07-06-2005, 23:47

Citaat door kellie:
Ja eigenlij lukte het vanaf het begin, ze had een goede zuigreflex, ze moest wel even oefenen, om de borst te pakken.
Met mij en de baby gaat het goed hamdoulilah. Ze woog bij haar geboorte 3950 gram en nu weegt ze 4890 gram. Ze is heel lief huilt eigenlijk nooit, ze is heel rustig.

Ik had wel een zware bevalling, haar hoofd lag niet recht, dus toen ik persweeen had vorderde het niet en moest ze met een vacuum ter wereld gebracht worden.\

Maar hamdoulilah nu gaat alles goed!

En hoe is het met de kleine Moussa??
Zo jou kindje woog veel bij de geboorte , mijn kind woog bij de bevalling 3440 gram, en nu weegt hij 3750. heel weinig vind ik zelf, maar ik geef ook borstvoeding. Hoelang geef jij borstvoeding per dag en hoe vaak ?????

07-06-2005, 23:52

Citaat door kellie:
Ik ben 5 wk geleden bevallen en ben zondag ongesteld geworden, maar ik slik de pil niet omdat ik borstvoeding geef.
Ik kreeg de afgelopen week ook bloeding, ik dacht eerst dat het de bevallingsbloeding was maar nu jij zegt dat je ongesteld bent geworden denk ik dat ik dat misschien ook ben geweest. want de bevallingsbloeding stopte een tijdje en toen kreeg ik weer bloeding.

08-06-2005, 13:22

Citaat door (Moslima):
Wa alaikoum salaam wa rahmatuhallahi wa barakatuh moslima,

Hoe gaat het met jou en je kindje? Insha allah gaat alles goed.
Hoe was je bevalling verlopen??

En hoe heet je zoontje?? je hebt het al eens gezegd volgens mij maar ik ben het vergeten ghair inshallah,

wasalaam ou alaikoum

08-06-2005, 13:30

Citaat door nissrin:
Zo jou kindje woog veel bij de geboorte , mijn kind woog bij de bevalling 3440 gram, en nu weegt hij 3750. heel weinig vind ik zelf, maar ik geef ook borstvoeding. Hoelang geef jij borstvoeding per dag en hoe vaak ?????
Ja ik heb een flinke meisje! Ik geef ook borstvoeding en ze is al bijna een kilo aangekomen.

Ben je al naar de consultatiebureau geweest, want hij is niet zoveel aangekomen! Misschien is het per kind verschillend.

Ik houd niet precies bij hoevaak ik borstvoeding geef, meestal om de 2 uur en ze slaapt nu 's nachts gewoon door. Ongeveer 10 minuten aan elke borst. Er komt heel veel melk uit mij borsten.

08-06-2005, 13:31

Citaat door nissrin:
Ik kreeg de afgelopen week ook bloeding, ik dacht eerst dat het de bevallingsbloeding was maar nu jij zegt dat je ongesteld bent geworden denk ik dat ik dat misschien ook ben geweest. want de bevallingsbloeding stopte een tijdje en toen kreeg ik weer bloeding.
Ja bij mij stopte de bloeding ook een tijdje en toen werd ik zondag ongesteld. Ik denk dat je dan ongesteld bent geworden.

08-06-2005, 13:32



Citaat door oem_mujahid2:
alhamdolilah met ons gaat het ook goed, moussa woog bij zijn geboorte 3015 en vorige week maandag woog hij 4030.

hij huilt overdag best veel en hij wil heel veel aandacht en is veel wakker...is jou dochtertje ook al vee lwakker overdag??

ik ga nu bidden en slapen inshallah tot morgen

salaam alaikoum
Mij dochtertje is ook vaak wakker overdag, maar slaapt wel de hele nacht door.

08-06-2005, 13:49

Citaat door kellie:
Mij dochtertje is ook vaak wakker overdag, maar slaapt wel de hele nacht door.
En als ze wakker is vermaakt ze zichzelf of wil ze steeds jou aandacht...moussa heeft van gisteravond 10 u tot 4.15 geslapen...zijn langste tijd..hopen dat ie dat blijft doen inshallah..

10-06-2005, 10:45
ik heb een vraagje insha allah....als je bent bevallen en je kraambloeding is over en je hebt gemeenschap met je man maar bent nog niet ongesteld geweest kan je dan alweer zwanger raken??? Wil iemand deze vraag pleazzz beantwoorden..

barakallahoefiekoum

Pagina's : 1 [2] 3