Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk listerine!!!



06-06-2005, 14:39
Wie gebruikt er listerine??

06-06-2005, 15:01


Een gezonde gebit is ook belangerijk.

06-06-2005, 17:34
Moet je het opdrinken, ik d8 alleen spoelen en uitspugen??

06-06-2005, 17:49

Citaat door Tissam!!:
Ja, werkt heel goed, ik drink het op met suiker erbij anders is het te zuur
voor zover ik weet mag je het niet innemen.

06-06-2005, 17:50



Citaat door ZaraAya:
Moet je het opdrinken, ik d8 alleen spoelen en uitspugen??
welnee, alleen spoelen en uitspugen, tenzij hij een ander
middel bedoelt...

06-06-2005, 18:31
nee natuurlijke niet slikken hij maakt zeker maar een grapje het staat duidelijk op de verpakking dat je het niet mag slikken alleen spoelen

06-06-2005, 20:09

Citaat door taginegirl:
ik gebruik die van sensodyne werkt goed en smaakt nog lekker ook
welke smaak?

06-06-2005, 21:12
Ik gebruik helemaal geen mondwater..is nergens voor nodig. Ik poets mijn tanden al 2 a 3x per dag. Waarom vinden jullie het dan noodzakelijk om listerine etc.. gebruiken?

06-06-2005, 22:10
De mensen die Listerine gebruiken zou ik aanraden dit maar eenmaal in de twee weken te doen. Listerine bevat namelijk heel veel alcohol en dat heeft ook weer slechte effecten voor de mond. Het is heel abrasief (schurend)
Als je een mondspoelmiddel wilt gebruiken, kan je het beste een fluoridespoeling gebruiken. Denk aan Elmex, Meridol. Dit heeft veel meer toegevoegde waarde. Fluoride beschermt namelijk je gebit tegen gaatjes.

Mondspoelmiddelen mag je nooit inslikken! Daarom is het een spoelmiddel.
En na het spoelen moet je ook niet meer eten/drinken want dan blijft het goed en langer hechtten.

07-06-2005, 15:35

Citaat door ZaraAya:
Ik gebruik helemaal geen mondwater..is nergens voor nodig. Ik poets mijn tanden al 2 a 3x per dag. Waarom vinden jullie het dan noodzakelijk om listerine etc.. gebruiken?
Het is goed voor je tandvlees, en bovendien bestrijdt het bacterie
waar een tandenborstel helemaal niet komt, en wel gebruiken na
het poetsen he. (dus het vervangt niet het tanden poetsen.)

07-06-2005, 15:36

Citaat door taginegirl:
http://img38.echo.cx/my.php?image=sensodynemondwater4or.jpg

deze gebruik ik

07-06-2005, 15:37

Citaat door DANSKONINGIN:
De mensen die Listerine gebruiken zou ik aanraden dit maar eenmaal in de twee weken te doen. Listerine bevat namelijk heel veel alcohol en dat heeft ook weer slechte effecten voor de mond. Het is heel abrasief (schurend)
Als je een mondspoelmiddel wilt gebruiken, kan je het beste een fluoridespoeling gebruiken. Denk aan Elmex, Meridol. Dit heeft veel meer toegevoegde waarde. Fluoride beschermt namelijk je gebit tegen gaatjes.

Mondspoelmiddelen mag je nooit inslikken! Daarom is het een spoelmiddel.
En na het spoelen moet je ook niet meer eten/drinken want dan blijft het goed en langer hechtten.
Ik gebruik die zonder alcohol.