Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Weekendje Istanbul

Manal01
06-06-2005, 10:51

Salam, Ik hoorde gister dat je voor 100 euro ofso een weekendje naar Istanbul kan gaan. Weten jullie misschien hoe en waar ik dat kan reserveren? Lijkt me geweldig om voor een weekendje naar Istanbul te gaan. Hoop dat jullie me kunnen helpen :banana: kan ik alvast me zonnebril pakken :cool: :banana: Veel liefs, Manal01

saadia29
06-06-2005, 10:52
Ohhhhhhh heerlijk, zou ook wel willen :banana: :banana:

Shnieula
06-06-2005, 10:54
Laat me het ook weten?

miss_rif21
06-06-2005, 10:57
zie je straks in het weekend iedereen naar instabul!!hahahahahahahahahahhahahahahaha

Moslimmaa
06-06-2005, 11:00

woehahhhhhhhhhha ???? waar waar waar ??? :confused: :confused: :confused: Het forum spreekt af op Istanbul :hihi: Allen gaan reserveren.. :hihi: M.nl-airlines wacht op jullie.......

miss_rif21
06-06-2005, 11:09
ik heb op google gekenen! maar de prijzen zijn wel onder de 99euro! maar volgens mij is het alleen de hotel voor die prijs!!!! dus de reiskosten zal wel meer zijn! probeer het op www.google.nl te kijken en typ weekendje Istanbul in

rawiya
06-06-2005, 12:43
Ik heb even voor jullie meegezocht. Je moet naar de website van budgetair gaan. Daar kun je voor 132 euro 3dagen/2nachten naar Istanbul toe. In een 4sterren hotel en volgens mij is dit incl. alle bijkomende kosten. Je kunt ook evt. het verblijf verlengen. Ik ben er al geweest in december en het is echt een leuke stad. Veel plezier voor degenen die gaan :banana:

Manal01
07-06-2005, 06:44
manal gaan we saampjes met de mannen erbij? gezellig ;) hahha ja waarom niet gezellig :banana:

Manal01
07-06-2005, 06:44
Ik heb even voor jullie meegezocht. Je moet naar de website van budgetair gaan. Daar kun je voor 132 euro 3dagen/2nachten naar Istanbul toe. In een 4sterren hotel en volgens mij is dit incl. alle bijkomende kosten. Je kunt ook evt. het verblijf verlengen. Ik ben er al geweest in december en het is echt een leuke stad. Veel plezier voor degenen die gaan :banana: :goedzo: thans meiden voor jullie reacties nog meer ideeen?

rawiya
07-06-2005, 12:27
Manal01 je zegt nog meer ideeën, bedoel je voor Istanbul of andere steden? Dan zoek ik gezellig weer met je mee. Stel je voor zitten in een of andere stad met allemaal m.nl stelletjes toevallig allemaal hetzelfde weekend :hihi: :hihi: :hihi: Lachen toch???

Manal01
07-06-2005, 12:30
Manal01 je zegt nog meer ideeën, bedoel je voor Istanbul of andere steden? Dan zoek ik gezellig weer met je mee. Stel je voor zitten in een of andere stad met allemaal m.nl stelletjes toevallig allemaal hetzelfde weekend :hihi: :hihi: :hihi: Lachen toch??? haha ja inderdaad, gezellie toch :nijn: maar ik had het over Istanbul, maar andere ideeen zijn ook welkom hoor, misschien dat er wel wat tussen zit dat me ook aantrekt. als het maar goedkoop is en waar de zon lekker schijnt :cool: :banana:

rawiya
07-06-2005, 12:35
Dan zou ik zeker voor Istanbul gaan. Goedkoop, halal eten, mooie stad en mooi weer. Een aanrader is het Topkapi Paleis, mag je absoluut niet missen. Er liggen spullen van onze profeet Mohammed vzmh etc. Ik werd in die zaal heel erg emotioneel en velen met mij. Daarnaast is de Blauwe Moskee echt prachtig. Kortom als je besluit te gaan, weet ik zeker dat je een leuke en mooie tijd zult hebben in Istandbul.

Zusterke001
07-06-2005, 12:40

Voor 2 dagen maar? Dat zou ik dus écht niet doen. Is te kort, heb je niets gezien. Kan je beter voor een week gaan, heb je bahda iets gehad.