Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : kindje besnijden???

Pagina's : [1] 2

arabberber
06-06-2005, 10:48

Dag graag zou ik wat informatie hierover willen, wil binnenkort insallah mijn zoontje hier in nederland besnijden, maar weet niet waar en hoe, wat is jullie ervaring hierin en was het kindje weer snel hersteld???? Ik hoop op veel reacties !!

tangia21
06-06-2005, 10:52
ik weet wel dat ze in delft een hele grote fout hebben gemaakt, ze hebben namelijk " perongeluk" ze3ma, Ze hebben een kindje van 2 jaar besneden en ze hadden de hele bovenstuk eraf gehaald.Echt heel de bovenstuk.Die klootzakken zijn door de vader voor de rechter gesleept en ze kregen een grote geld bedrag :moe: .Net of dat kind meskien zijn ding van terrug krijgt. Daarom ga ik mijn zoontje in marokko besnijden volgend jaar tijdens vakantie, en ook daar een feestje houden

arabberber
06-06-2005, 11:17
O wat erg zeg, moet mijn zoontje wel hier besnijden, ga dit jaar niet naar marokko.

wittewarda
06-06-2005, 11:31
Je kunt je zoontje in een islamitisch besnijdingscentrum laten behandelen. Vraag het aan je verzekeringsmaat. ze weten er alles van en je krijgt de kosten ook nog eens vergoed. Daar mag je gewoon met de hele familie heen en je mag foto's maken en filmen en weet ik veel wat nog meer. Je hebt ze in de grote steden. Maar ik heb ook ervaring bij ziekenhuizen en daar gebeurd het ook netjes hoor. Laat je niet bang maken door zo'n eng verhaal van 1 persoon op de 10000 bij wie het verkeerd gaat. Alvast mabrok

Imaani
06-06-2005, 11:38

Dag graag zou ik wat informatie hierover willen, wil binnenkort insallah mijn zoontje hier in nederland besnijden, maar weet niet waar en hoe, wat is jullie ervaring hierin en was het kindje weer snel hersteld???? Ik hoop op veel reacties !! Hoi, Toevallig ben ik ook aan het kijken om ons zoontje te laten besnijden. Je kunt hier in Nederland terecht bij een besnijdeniscentrum. Voorheen had je die alleen in Amsterdam maar nu hebben ze ook vestigingen in andere plaatsen in Nederland. Voor meer info kun je kijken op: www.besnijdeniscentrum.nl De mensen die het hier doen zijn artsen die er verstand van hebben dus je hoeft niet bang te zijn dat er iets misgaat. Bovendien is het een stuk goedkoper bij deze instellingen om het te laten doen. Sinds dit jaar wordt het trouwens niet vergoed door de verzekeraars. Mijn zoontje ga ik inchallah ook in zo'n centrum laten besnijden. Ik hoop dat je hiermee voldoende geinformeerd bent en anders moet je gewoon naar je huisarts gaan. Ik denk dat zij jou ook wel van info kunnen voorzien. Groetjes, Imaani

ceuta
06-06-2005, 11:39
Mijn zoontje is hier besneden in ziekenhuis,volledige narcose en echt hamdoelillah was echt allemaal goed gegaan.Hij had later ook helemaal geen pijn of zo!Mijn man is gewend dat kindjes heel er veel huilen dus hij chekte maar ff of die wel echt besneden was hihihiihihih...Maar meid is zo gebeurd en hier doen ze ook echt goed.Al die enge verhalen komen overal voor,ik hoor juist de gekste dingen dat die ook in MArokko gebeuren..Succes meid..Oja de mijne is net voor dat het uit de ziekenfondspakket werd gehaald besneden.

arabberber
06-06-2005, 11:50
O bedankt allemaal jullie hebben mij hier erg mee geholpen!

Marisah
06-06-2005, 12:56
Salaam alaikum, Ik heb mijn zoontje met 3 weken laten besnijden in het besnijdeniscentrum in Amsterdam Zuid Oost, binnen 1 week zag je helemaal niets meer... Ging heel goed, waren erg vriendelijk etc. Ik adviseer je om je kind zo vroeg mogelijk te laten besnijden, dan hebben ze er het minste last van qua bewegen en angst. Salaam alaikum, Marisah

hilwa
06-06-2005, 13:03
dat adviseer ik je ook. ik heb mijn kind ook bij hetzelfde besnijdenissencentrum laten besnijden,hij was 6 maanden en is echt perfect gegaan. Hij heeft er echt niks van gemerkt. bij kleintjes is er plaatselijke verdoving bij oudere kinderen volledige narcose.

lilchakir
06-06-2005, 13:44
heb al mijn drie zoons in het ziekenhuis laten besnijden moet zeggen ik had meer pijn :D dan hun. gewoon omdat ik het vreselijk vondt om ze te moeten achter laten bij 2 van mijn zoons is het mooi gedaan. en bij mijn jongste vindt ik lelijk gewoon iets te veel laten hangen . ik kwam er ook veel te laat achter . succes met de besnijdenis van je zoontje.

Aliyyah
06-06-2005, 13:57
Dag graag zou ik wat informatie hierover willen, wil binnenkort insallah mijn zoontje hier in nederland besnijden, maar weet niet waar en hoe, wat is jullie ervaring hierin en was het kindje weer snel hersteld???? Ik hoop op veel reacties !! Hoi arabberber, In rotterdam heb je een islamitische stichting die die dat doet. Ik ga binnenkort ook mijn zoontje laten besnijden. Het kost €260, en sommige verzekeringen vergoeden een gedeelte. Moet je op hun website kijken www.algitaan.nl. Ze hebben nu ook verschillende woonplaatsen nieuwe vestigingen. Daar mag de familie mee en kun je gewoon foto,s maken en filmen. tof toch... ;) Ik ga ze binnenkort ook bellen voor een afspraak. succes meid en mabrouk alvast. ;) ;) En trouwens je niet bang laten maken ongelukje kan altijd gebeuren of het nu hier is of in marokko.

Ciham
06-06-2005, 14:13
ooooooooooh zo zielig.. :huil: mijn babyneefje van 6 maanden moet binnenkort ook

HoneyBee
06-06-2005, 14:20

hey islamwoman, Ik laat binnenkort ook mijn zoontje besnijden bij stichting algitaan. Ik heb allemaal positieve verhalen gehoord. Wordt wel zenuwachtig als ik eraan moet denken. Maar meiden, succes allemaal.

Aliyyah
06-06-2005, 14:34
hey islamwoman, Ik laat binnenkort ook mijn zoontje besnijden bij stichting algitaan. Ik heb allemaal positieve verhalen gehoord. Wordt wel zenuwachtig als ik eraan moet denken. Maar meiden, succes allemaal. hoi hoi, Heb je al een afspraak gemaakt en hoe oud is je zoontje. ik ben ook zenuwachtig joh, groetjes islamwoman

oem_mujahid2
06-06-2005, 19:00
Ik laat mijn kind liever hier in nl in een deskundig ziekenhuis besnijden dan in marokko of waar dan ook, ben er niet zo zeker van of het daar wel goed gaat qua hygiene etc, maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben ook.

Pagina's : [1] 2