Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : man of kinderen?

Nysha
06-06-2005, 00:39

hallo dames, laatst was er bij een oprah een show over vrouwen en hun gezinnen ( ik weet niet of dat hier al eerder vermeld is). In ieder geval ging het om vrouwen die meer van hun kinderen hielden en zo hun partners verwaarloosden....Ze hadden geen zin in sex en waren veel te druk bezig met kinderen. ze vergaten ook liefde en aandacht aan hun mannen te geven en veel huwelijken leden daaronder heeft iemand die show gezien en wat vonden jullie ervan? zoals dr phill ooit zei, je man komt op de eerste plaats. zorg er eerst voor dat je huwelijk goed zit dan zijn de kinderen vanzelf gelukkig.

lilmizz
06-06-2005, 00:41
Overdag kun je er zijn voor je kids en alle aandacht aan hun geven en s`avonds aan je man... goed toch:wijs:

Souraida
06-06-2005, 00:55
Ja het valt prima te combineren hoor. Ik geef me man nog evenveel aandacht als eerst hoor. Toen ik nog niet bevallen was was ik bang dat ik me man tekort zou doen maar gelukkig is dat niet zo.

lilmizz
06-06-2005, 01:05
Ja het valt prima te combineren hoor. Ik geef me man nog evenveel aandacht als eerst hoor. Toen ik nog niet bevallen was was ik bang dat ik me man tekort zou doen maar gelukkig is dat niet zo. :goedzo: we zijn nog de enige 2 online :nerd:

lilchakir
06-06-2005, 01:42

:goedzo: we zijn nog de enige 2 online :nerd: nietes 3 ik ben der ook nog :maf:

tangia21
06-06-2005, 09:23
soms betrap ik mezelf dat ik meer aandacht aan de kids heb.Maar ja, wat moet je anders doen als je 2 kinderen heb die 1 jaar verschillen en allebei onder de 2 jaar zijn. :maf2:

soulfa
06-06-2005, 09:52
Ja, het klopt helemaal. Als je goed zit tussen jou en je man, dan gaat het ook goed met de kinderen. Een man is ook net een kind, als je hem geen aandacht geeft, klimt hij ook in de gordijnnen net als kinderen.

tangia21
06-06-2005, 09:58
Ja, het klopt helemaal. Als je goed zit tussen jou en je man, dan gaat het ook goed met de kinderen. Een man is ook net een kind, als je hem geen aandacht geeft, klimt hij ook in de gordijnnen net als kinderen. hahahahhaha :hihi: ik geef je 100% gelijk. Gister nog, mijn zoontje wou niet slapen en hij zat keihard te schreeuwen (wij zaten te eten en lekker te kletsen) en ik ging naar mijn zoontje om hem rustiger te krijgen.Nou voor ik het wist zat ik daar een kwartier en toen ik terug kwam, lag mijn man op de bank en hij niks gegeten :moe: .Hij vond het blijkbaar niet leuk. Maar goed, ik kan mezelf niet door midden snaaien en iedereen een stukje geven