Bekijk volle/desktop versie : Mannen mogen joden of christenen huwen?



Pagina's : [1] 2 3 4

11-03-2003, 22:10
Ik heb al een paar keer gelezen dat mannen wel met joodse en christen vrouwen mogen trouwen maar de moslima dat niet mag maar ik kan het eerlijk gezegd nergens in de Koran vinden, graag zou ik willen weten of dit klopt en op welke soera dat gebasseerd is.

11-03-2003, 22:24


Hhm.... je kwam op het eerste gezicht vertrouwelijk over waardoor ik zelfs onenigheid kreeg met mijn broeder toufik, maar el hamdulilah heeft een zuster hier jouw sluwe praktijken met bewijs laten zien waardoor ik jouw 'goed' bedoelde intenties zie als die van een shaitan(duivel).

Mag ik jou ook hierbij vriendelijk verzoeken om deze islamtische forumgedeelte te verlaten. Je hoort je echt te schamen!!!!, ik heb me gisteren dus door een duivel laten leiden astagfiro allah

11-03-2003, 22:25
heb je je hond al Uit gelaten mevrouw?

11-03-2003, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door Benfica_Razel
heb je je hond al Uit gelaten mevrouw?
je bedoelt misschien of haar baasje haar heeft uitgelaten

11-03-2003, 22:31


het zelfde een ding weet ik wel zeker dat ze rond fadjr altijd opsta want haar hondje moet een poepje en een plasje doen

11-03-2003, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door Benfica_Razel
het zelfde een ding weet ik wel zeker dat ze rond fadjr altijd opsta want haar hondje moet een poepje en een plasje doen


>> >>

11-03-2003, 22:57
braveheart, hoe durf je alle joden over een kam te scheren. Heeft de profeet niet gezegd dat je vriendelijk moet zijn tegen een ieder.

aisin als je vragen hebt dan kan je ze gewoon stellen hoor, ik zal je wel helpen.

Trek je maar niets aan van braveheart, zulke mensen zul je altijd blijven behouden. Je weet net zo goed als ik dat er 73 groeperingen zijn en 1 daarvan gaat naar de hemel.

11-03-2003, 22:58
aisin, ik denk dat het beter is dat alle praktiserende moslima's getrouwd worden alvorens we deze ayat zullen toepassen.

Er zijn alhamdoelilah nog genoeg ongetrouwde masha Allah oeghties in belgie en nederland

11-03-2003, 23:02

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
braveheart, hoe durf je alle joden over een kam te scheren. Heeft de profeet niet gezegd dat je vriendelijk moet zijn tegen een ieder.

aisin als je vragen hebt dan kan je ze gewoon stellen hoor, ik zal je wel helpen.

Trek je maar niets aan van braveheart, zulke mensen zul je altijd blijven behouden. Je weet net zo goed als ik dat er 73 groeperingen zijn en 1 daarvan gaat naar de hemel.

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
Omdat Allah de joden vervloekt heeft tot op de dag der opstanding. En ze zullen tot die tijd een dwalend volk blijven.

Een christen is nog goed voor de medemens, want hij of zij heeft nog hoop dat zijn daden nog geaccepteerd worden door Allah.

Een jood is al afgeschreven, dit volk weet waar ze heen gaan. Ewa als ze het toch al weten dan maakt het niet uit wat ze doen op deze wereld. Ze nodigen de mensen uit naar de hel, net als bij saitan.

Saitan = het joodse volk

Christenen als ze met je praten dan praten ze met hun hart.

Joden praten met je en lachen naar je, maar van binnen beramen ze plannen om je dood te maken.

Ik moet je wel eerlijk zeggen dat joden slim zijn.

Ze zijn met 600.000, maar ze hebben 1.400.000.000 moslims onder de duim.

Moslims word wakker.
welke van de 2 is het?

Zijn ze niet te vertrouwen of moet je ieder apart beoordelen?

11-03-2003, 23:05
uhhh, jamal. ik probeerde alleen het gedrag van braveheart van gister te kopieren.

Alles wat ik in die topics heb gezet sta ik achter, vandaar akhie jemal. Maar in ieder geval goed van je detectivepraktijken.

Kan je ons ook wat meer vertellen over aisin?

11-03-2003, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
uhhh, jamal. ik probeerde alleen het gedrag van braveheart van gister te kopieren.

Alles wat ik in die topics heb gezet sta ik achter, vandaar akhie jemal. Maar in ieder geval goed van je detectivepraktijken.

Kan je ons ook wat meer vertellen over aisin?
Jamal is on the case...............

ps.
Ik snap nu waarom je dat zij Agie
zand er over

11-03-2003, 23:10
Huhhhhhhh Braveheart mag ik even weten welke sluwe praktijken? doel jij op de urls die gegeven zijn in de topic waarom is de haat tegen joden erger ,dan tegen de christenen? daar heb ik antwoord gegeven waarom en wat ik heb geplaatst en als je verder nog iets wil weten over zogenaamde sluwe praktijken van mij die ik geplaats heb op Alhoceima wil ik dat graag van je weten en zal ik ze ook beantwoorden, ik heb je op dat forum bedankt voor je warme woorden en dat meen ik en ben verbaasd te zien dat je nu aan mijn woorden twijfelt, ik vind dat erg spijtig.

En over mijn vraag ik heb die vraag gesteld omdat die vraag vanmiddag op het azc (asielzoekers centrum) naar voren kwam en ik heb gezegd dat wel te willen opzoeken daar de mensen op een centrum geen computer hebben en velen ook geen Koran hebben. En ik dacht dat het een normale vraag was en dat ik die hier kon stellen.

Toufik ik denk dat het wellicht beter zal zijn mij te negeren en niet te reageren op mijn berichten, ik heb geen behoefte aan sarcastische antwoorden ik heb je al een paar maal gezegd dat ik hier niet met kwade bedoelingen ben maar intresse heb in de Islam en hoef niet naar beneden worden gehaald door mensen die mij helemaal niet kennen, zo behandel ik jou ook niet.

11-03-2003, 23:12


Woef woef zit je hondje naast je op de pc

11-03-2003, 23:38
aislin, wil je moslima worden dan moet je even toestemming vragen aan sharon. Je grote vriend.

Trouwens als je moslima word, dan ben je volgens jullie geschreven torah geen echte joodse meer.

ik twijfel even, is het nou zo dat als de vrouw joodse is en ze krijgt kinderen dat de kinderen joods zijn of als de man joods is. Er was in ieder geval iets mee.

Welke van de twee ouders moeten perse joods zijn willen de kinderen ook echte joden zijn?

11-03-2003, 23:44
aislin, jullie zijn naar jullie woorden het enige volk waar God van houdt, jullie zijn verheven boven de gehele mensheid.

Naar jullie woorden mag je geen moslima worden want dan word je vervloekt door je eigen volk.

Doe geen moeite aislin, je word hier door het grote merendeel niet geaccepteerd, tenzij je je naam veranderd. Maar geloof me mijn gevoel is alhamdoelilah sterk om aan te voelen wie joods is en wie niet.

Als je je jouw reactie leest dan zou je zeggen dat je dat vanuit je hart schrijft. Kan je mij vertellen hoe jij kan liegen, manipuleren en dan toch op het gevoel inspelen van de mens. Daar moet je volgens mij echt joods zijn.

Als ik met jou zou trouwen lieve aislin(astaghfierolah) en er zouden kinderen komen voeden we ze dan op volgens de handgeschreven torah of volgens de Koran?

Pagina's : [1] 2 3 4