Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapverlof???

Pagina's : [1] 2

jamilagirl
05-06-2005, 18:36

Salam allekoum allemaal Ik heb een vraagje wat kan je uitdelen als je met zwangerschapverlof gaat. Het gaat om ongeveer 90 personen. Ik hoop dat jullie leuke iedeen hebben dan gebak. Groetjes Jamila

saadia29
05-06-2005, 18:44
Waarom ga je wat uitdelen? Bij mij op het werk zijn al die Hollanders zo krenterig als maar kan, dus ik zou echt niet voor 90 personen trakteren, je bent toch nog niet bevallen. Als je bent bevallen stuur je een paar pakken beschuit met muisjes voor ze.

jamilagirl
05-06-2005, 18:56
Waarom ga je wat uitdelen? Bij mij op het werk zijn al die Hollanders zo krenterig als maar kan, dus ik zou echt niet voor 90 personen trakteren, je bent toch nog niet bevallen. Als je bent bevallen stuur je een paar pakken beschuit met muisjes voor ze. Maar ik zie ze niet meer want ik ga gelijk stoppen met werken dus geen muisjes voor hun hahaah. Dus ik neem gelijk ook afscheid van hun. Groetjes

saadia29
05-06-2005, 19:03
Maar ik zie ze niet meer want ik ga gelijk stoppen met werken dus geen muisjes voor hun hahaah. Dus ik neem gelijk ook afscheid van hun. Groetjes Oh dan zou ik het helemaal niet duur doen :D Helaas kan ik je niet verder helpen met goeie traktaties. Succes ermee!

rawiya
05-06-2005, 19:14

Vraag een vriendin ofzo je te helpen met het maken van marokkaanse koekjes. Niet van die ingewikkelde, die veel geld en tijd kosten, maar gewoon simpele koekjes. Bij cuisine kun je vast wel wat vinden bij de recepten van Alhoceima Rose ofzo. Vinden die Hollanders altijd wel lekker..... Onze koekjes zijn toch altijd heel zoet, dus dat kan niet missen. Succes meid en geniet lekker van je verlof!

jamilagirl
05-06-2005, 19:16
Vraag een vriendin ofzo je te helpen met het maken van marokkaanse koekjes. Niet van die ingewikkelde, die veel geld en tijd kosten, maar gewoon simpele koekjes. Bij cuisine kun je vast wel wat vinden bij de recepten van Alhoceima Rose ofzo. Vinden die Hollanders altijd wel lekker..... Onze koekjes zijn toch altijd heel zoet, dus dat kan niet missen. Succes meid en geniet lekker van je verlof! Dankje wel meid dat is ook een leuke Idée .

jamilagirl
05-06-2005, 19:17
Heeft iemand nog andere Idée

jamilagirl
07-06-2005, 17:32
Is er echt niemand die wat weet of zelf ook met zwangerschapsverlof is gegaan en wat heb je toen uitgedeeld. :confused: Groetjes

Marisah
07-06-2005, 18:31
ik zou beschuit met muisjes doen, e wij nl verwachten heus geen hapjes voor 90 personen hoor... hihihi.... Beschuit met muissies, is al leuk! Alleen dat kost je al een godsvermogen, joh!

oem_mujahid2
07-06-2005, 18:45
Waarom ga je wat uitdelen? Bij mij op het werk zijn al die Hollanders zo krenterig als maar kan, dus ik zou echt niet voor 90 personen trakteren, je bent toch nog niet bevallen. Als je bent bevallen stuur je een paar pakken beschuit met muisjes voor ze. Juist dan moet je het doen, laten zien dat wij moslims vrijgevig zijn...kunnen die "hollanders" op je werk dan mischien nog wat van leren!

oem_mujahid2
07-06-2005, 18:46
Salam allekoum allemaal Ik heb een vraagje wat kan je uitdelen als je met zwangerschapverlof gaat. Het gaat om ongeveer 90 personen. Ik hoop dat jullie leuke iedeen hebben dan gebak. Groetjes Jamila Doe gewoon iets simpels..voor 90 personen gebak is wel heel duur denk ik, beschuit met muisjes vinden ze allang goed!!

houda99
07-06-2005, 22:16
Ik zou het ook simpel houden. 90 personen zijn wel heel erg veel. Maar wat ik heb gedaan is die die kleine chocolade reepjes van bounty, mars, twix gekocht en in die marokaanse folie (waarmee ze de koekjes afdekken op bruiloften) gedaan met een mooie strik erover heen. En zo'n lebeltje met bedankt erop. Maar dat was voor een klein groepje en had aan 1 pak per soort genoeg.

saadia29
07-06-2005, 22:21

Juist dan moet je het doen, laten zien dat wij moslims vrijgevig zijn...kunnen die "hollanders" op je werk dan mischien nog wat van leren! En maar blijven bewijzen, en maar blijven bewijzen, t moet is afgelopen worden. Kocht het duurste gebak, komen zij met action koekjes en begrafeniscake. Ik doe het niet meer, ik heb me helemaal aangepast.

saadia29
07-06-2005, 22:25
Trouwens even een ander vraagje. Hoe zit het met beschuit met muisjes bij de geboorte, is het toegestaan in de Islam of is het zoiets als bida3, omdat je daarmee de niet gelovigen immiteert. Zou het eigenlijk wel graag willen weten aub.

Zusterke001
07-06-2005, 22:54
Trouwens even een ander vraagje. Hoe zit het met beschuit met muisjes bij de geboorte, is het toegestaan in de Islam of is het zoiets als bida3, omdat je daarmee de niet gelovigen immiteert. Zou het eigenlijk wel graag willen weten aub. tuurlijk is dat bid'a. www.islamqa.com

Pagina's : [1] 2