Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een vraag aan zowel de getrouwde en aanstaande bruidjes..

Pagina's : [1] 2 3 4

miss_hijab
05-06-2005, 15:11

Salaam oeleikoem warahamtoe llahi wabarakatoeh, Ik had een vraagje aan zowel de getrouwde dames als de niet getrouwde dames..namelijk het volgende... Hoevaak hadden of hebben jullie contact gehad voordat je trouwde...en hebben jullie er spijt van of juist niet? en waarom? Dit vraag ik niet voor mezelf, maar voor iemand die niet lid is van hier..en die dat graag wil weten... Ik hoop insha Allah snel een reactie te krijgen... Wa salaam oeleikoem warahamtoe llahi wabaraktoeh.

Souraida
05-06-2005, 15:17
Ik zag mijn man( zonder te overdrijven) elke dag tot een uur of twaalf snachts. We konden niet zonder elkaar. Veel zeiden ( waaronder mijn ouders) dat dat niet goed is want voordat je bij elkaar gaat wonen heb je al genoeg van mekaar. Nou nee hoor we kunnne nog steeds niet zonder elkaar. We zijn nu al twee jaar getrouwd en hebben nog geen enkele nacht zonder elkaar geslapen. :D

Souraida
05-06-2005, 15:17
Oh ja en nee heb totaal geen spijt!

miss_hijab
05-06-2005, 15:20
Ik zag mijn man( zonder te overdrijven) elke dag tot een uur of twaalf snachts. We konden niet zonder elkaar. Veel zeiden ( waaronder mijn ouders) dat dat niet goed is want voordat je bij elkaar gaat wonen heb je al genoeg van mekaar. Nou nee hoor we kunnne nog steeds niet zonder elkaar. We zijn nu al twee jaar getrouwd en hebben nog geen enkele nacht zonder elkaar geslapen. :D :hihi: okey...leuk om te horen Maar had je een relatie met hem? of kende je hem niet voordat hij je ten huwelijk kan vragen?

Souraida
05-06-2005, 15:27

:hihi: okey...leuk om te horen Maar had je een relatie met hem? of kende je hem niet voordat hij je ten huwelijk kan vragen? Ik had eerst een relatie met hem van 8 maanden en toen kwam mijn hand vragen.

Mysticalia
05-06-2005, 15:29
Salaam oeleikoem warahamtoe llahi wabarakatoeh, Ik had een vraagje aan zowel de getrouwde dames als de niet getrouwde dames..namelijk het volgende... Hoevaak hadden of hebben jullie contact gehad voordat je trouwde...en hebben jullie er spijt van of juist niet? en waarom? Dit vraag ik niet voor mezelf, maar voor iemand die niet lid is van hier..en die dat graag wil weten... Ik hoop insha Allah snel een reactie te krijgen... Wa salaam oeleikoem warahamtoe llahi wabaraktoeh. Ik zie hem niet vaak, misschien 1x per week. Om de simpele reden dat ie 7/7 werkt en s'nachts. Als ik hem zie, is het om op jacht te gaan voor spullen voor het appartement. Buiten dat bellen we elkaar elke dag en smsen we heel de dag door :o .

miss_hijab
05-06-2005, 15:33
Ik zie hem bijna elke dag, zonder te overdrijven. We zijn nog niet verloofd, na de zomer komen zijn ouders inchallah.. Soms denk ik wel, dit is niet correct, maar op de een of andere manier probeer je dat te verdringen door er niet aan te denken. Ik denk wel dat ik er spijt van zal krijgen, simpelweg omdat t niet met de islam strookt.. Allahie smehna.. Precies, dit is eigenlijk wat ze wilde weten...mijn getrouwde zus had dit ook zij is er heillig van overtuigt dat dat als zij contact had gehad voor het huwelijk dat zij het heel anders zou hebben ervaren..Gair Insha Allah. Moge Allah ta3ala het alle moslims vergeven, amien. Maar onthou ook hey dat het gewoon iets prachtigs is als je iets doet omwille van de islam mooier kan gewoon niet.. :)

miss_hijab
05-06-2005, 15:35
Ik had eerst een relatie met hem van 8 maanden en toen kwam mijn hand vragen. Okey, masha Allah..

Rimaa
05-06-2005, 15:53
ik wil absouut geen contact me hem hebben zolang hij niet officeel bij mijn ouders is geweest. we doen alles via onze ouders en zussen. Wil geen harame relatie voor het huwelijk.

miss_hijab
05-06-2005, 16:13
ik wil absouut geen contact me hem hebben zolang hij niet officeel bij mijn ouders is geweest. we doen alles via onze ouders en zussen. Wil geen harame relatie voor het huwelijk. Masha Allah, zo hoort het ook ...klinkt mischien vreemd hoor maar dat is een man niet waard een relatie, je zult heel erg veel spijt krijgen als het niet op deze doenya is dat is het wel op de dag van waarheid.

Souraida
05-06-2005, 16:16
Masha Allah, zo hoort het ook ...klinkt mischien vreemd hoor maar dat is een man niet waard een relatie, je zult heel erg veel spijt krijgen als het niet op deze doenya is dat is het wel op de dag van waarheid. Nou nee hoor, je hoeft er niet voor gestraft te worden als je berouw toont!

Rimaa
05-06-2005, 16:37
Masha Allah, zo hoort het ook ...klinkt mischien vreemd hoor maar dat is een man niet waard een relatie, je zult heel erg veel spijt krijgen als het niet op deze doenya is dat is het wel op de dag van waarheid. het idee alleen is walgelijk, een zuster en een broeder met een Harame relatie???? Ik vind het hypocriet, hetgeen waar ik anderen altijd voor waarschuwd en op terechtwijst ga ik niet zelf doen :jammer: Ik moet je zeggen het voelt ook erg goed zo heel respect en eervol, je voelt je ook heel waardevol klinkt heel gek maar het is echt heel mooi :goedzo: enne de spanning is er ook in alle hevigheid :maf:

Souraida
05-06-2005, 17:19

het idee alleen is walgelijk, een zuster en een broeder met een Harame relatie???? Ik vind het hypocriet, hetgeen waar ik anderen altijd voor waarschuwd en op terechtwijst ga ik niet zelf doen :jammer: Ik moet je zeggen het voelt ook erg goed zo heel respect en eervol, je voelt je ook heel waardevol klinkt heel gek maar het is echt heel mooi :goedzo: enne de spanning is er ook in alle hevigheid :maf: Je prijst jezelf wel erg hoog he. Dat ik een relatie voor het huwelijk had betekend niet dat ik nu niet eervol ben. Vraag ALlah liever dat je inderdaad die fout niet gaat maken in plaats van zo zeker van je zaakje te zijn. Ten slotte weet Allah alleen wat de toekomst brengt.

miss_hijab
05-06-2005, 17:19
Nou nee hoor, je hoeft er niet voor gestraft te worden als je berouw toont! Inderdaad, daarom zei ik ook degene die daar geen spijt van hebben... want dat snap ik eigenlijk niet zo :)

Rimaa
05-06-2005, 17:53
Je prijst jezelf wel erg hoog he. Dat ik een relatie voor het huwelijk had betekend niet dat ik nu niet eervol ben. Vraag ALlah liever dat je inderdaad die fout niet gaat maken in plaats van zo zeker van je zaakje te zijn. Ten slotte weet Allah alleen wat de toekomst brengt. ik prijs mezelf abslouut niet hoog, ik zeg wat ik ervan vind ik vind het walgelijk ik kan me niet voorstellen dat ik het zou doen en moge Alaah mij en al andere meiden ervoor behoeden. Ik heb het over hoe ik het ervaar dat ik geen relatie met hem heb ik ervaar dat als eervol, en een ander ervaart dat als ouderwets, ieder zijn gevoel. Als jij je er eervol bij voelt dat je een relatie hebt gehad da is dat jouw ding. Inderdaad Alaah weet wat de toekomst brengen zal, het beste is wel om alle zaken die naar zina leiden te vermijden, voorkomen is beter dan genezen... wallahu a3lam Het spijt me als ik arrogant overkwam op je , het is mijn bedoling niet om wie dan ook een vervelend gevoel te bezorgen.

Pagina's : [1] 2 3 4