Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Puisten en vlekken..HELP!!!



Pagina's : [1] 2

04-06-2005, 17:51
Hallo allemaal...

Ik heb erg veel last van puisten.Ik heb veel middelen gebruikt o.a proactiv,inderm etc...Puisten gaan wel een tijdtje weg...maar daarna krijg ik veel plekken op mijn gezicht...waar ik ziek van word...vooral op mijn wangen...ik voel me hierdoor erg onzeker...Kunnen jullie me aub helpen?..Wat kan ik het best gebruiken om puisten te voorkomen en die vlekken weg te krijgen...Helpppppppp!!!!

04-06-2005, 18:02


Meid ik drink zelf 2,5 liter water per dag....soms zelf meer...ik doe alles om mijn gezicht te verbeteren..soms wil ik mijn huid gewoon kapot maken.......ik zal maandag gelijk die middel bij de apotheker halen...thnx sgat...

04-06-2005, 18:13
Ik woon in een dorp...maar ik ga gewoon maandag even langs...jawel ik slaap zeker wel 10 uur soms meer

04-06-2005, 19:02
stress is ook heel slecht voor de huid.En je moet gezond eten en niet te veel vet

04-06-2005, 19:41



Citaat door missmimouna:
Hallo allemaal...

Ik heb erg veel last van puisten.Ik heb veel middelen gebruikt o.a proactiv,inderm etc...Puisten gaan wel een tijdtje weg...maar daarna krijg ik veel plekken op mijn gezicht...waar ik ziek van word...vooral op mijn wangen...ik voel me hierdoor erg onzeker...Kunnen jullie me aub helpen?..Wat kan ik het best gebruiken om puisten te voorkomen en die vlekken weg te krijgen...Helpppppppp!!!!
Ik had dit ook, maar dan op mijn kin. Na alles gekocht en op mijn huid gesmeerd te hebben ging ik wanhopig naar de huisarts. Ik wees naar mijn kin en zei bijna smekend; Is hier dan niets aan te doen?

Hij schreef meteen recept uit voor een product dat Eryacne heet. Ziekenfonds vergoedt het en het werkt! Je moet er wel geduld mee hebben.

04-06-2005, 20:39
In Marokko heb ik zo'n product gehaald dat heet >> 'Ideal' ....
Ik heb het zelf in Marokko gehaald en heb het ongeveer een week gebruikt, daarna niet meer want de eerste week staat je gezicht in brand !!! Ik denk dat dat product je pukkeltjes en alles openmaakt, als je dan met water wast en/ zweet prikt je hele huid gigantisch... Toen ik terug kwam was mijn gezicht echt bijna pukkel en puistjesloos, ik weet niet of dit door het water komt of door dat product ...
Het is in ieder geval pijnlijk ...

Ma3a Salaam ...

04-06-2005, 20:56

Citaat door miss_berbers:
In Marokko heb ik zo'n product gehaald dat heet >> 'Ideal' ....
Ik heb het zelf in Marokko gehaald en heb het ongeveer een week gebruikt, daarna niet meer want de eerste week staat je gezicht in brand !!! Ik denk dat dat product je pukkeltjes en alles openmaakt, als je dan met water wast en/ zweet prikt je hele huid gigantisch... Toen ik terug kwam was mijn gezicht echt bijna pukkel en puistjesloos, ik weet niet of dit door het water komt of door dat product ...
Het is in ieder geval pijnlijk ...

Ma3a Salaam ...
zon,zee strand doen ook wonderen, daarom regelmatig naar de zonnebank en sauna doet wonderen

04-06-2005, 22:35
ik denk dat het echt ook binnenuit moet werken. Ik ken zo '' een meisje die een soort speciale thee dringt; en dat zuivert je huid enzo. Ook op oprah winfrey was er ook iets dat ging over 'groene' thee; dat dat ook helpt voor de verzakking ofzo van je huid en om af te vallen ofzo.

Maar in iedergeval; naast die thee drinken moet je natuurlijk ook water drinken en sporten en dat soort dingen.

Bij haar heeft het wel geholpen. Ze ging die thee drinken (elke dag) en elke avond en ochtend haar gezicht reiningen. En veel water drinken!

05-06-2005, 15:49
schatjes thnx voor jullie adviezen...ik ben zo hopeloos geworden dat ik alles wil proberen..!!!

05-06-2005, 16:34
Brandnetelthee schijnt ook heel zuiverend te werken, en voor de puisten zou je altijd de diana35 pil kunnen nemen. Altijd je gezicht goed reinigen, en om de vlekken niet erger te maken een sunblock gebruiken, zon/zonnebank maken de vlekken alleen maar erger!!

05-06-2005, 17:52
citroen op je gezicht smeren schijnt ook goed te zijn voor vlekken... En zid argan.

Succes!

BD

05-06-2005, 18:01
Tandpasta?

Da droogt toch die puisten ook uit enzo

Verder kan een gezichtsauna ook wonderen verrichten hoor

Reinigt u porien enzo

Ma sorry dakt zeg puisten krygt ge normaal gezien als ge een ongezonde voedingspatroon hebt & weinig water drinkt enzo.

Ma aangezien gy veel water drinkt enzo zal het wel aan de hygiene van u gezicht liggen.

05-06-2005, 18:07


K heb het zelf ook een tijdje terug gehad in de winter, k was egt net zo wanhopig als dat jij nu bent, maar bij mij kwam het doordat k altijd aan die pukkeltjes ging zitten en toen gingen ze open en dan vesrpreidt het zich over de rest van je gezicht....

K weet niet maar misschien heb jij dit ook dat je er altijd aan gaat zitten enz.
Almohim k heb het gewoon gelaten..nix erop gesmeerd niet meer aan gezeten en nu is het al bijna allemaal weg alleen nog een littekentje hier en daar....


succes

06-06-2005, 09:32
niet elk fabeltje geloven van doe dit met je huid dan gaan ze weg straks geschadig je je huid en dan word het helemaal niet beter je kunt beter naar de huisarts gaan en hij zal kijken want de beste is voor jou huid en hij schrijft je iets voor dat lijkt me veiliger dan allemaal shit proberen meid ik hoop voor je dat ze weg gaan als je het zoo erg vind

07-06-2005, 11:12

Citaat door _NooR_:
Ik had dit ook, maar dan op mijn kin. Na alles gekocht en op mijn huid gesmeerd te hebben ging ik wanhopig naar de huisarts. Ik wees naar mijn kin en zei bijna smekend; Is hier dan niets aan te doen?

Hij schreef meteen recept uit voor een product dat Eryacne heet. Ziekenfonds vergoedt het en het werkt! Je moet er wel geduld mee hebben.
blijft het nu ook helemaal weg van je gezicht dan ???

Pagina's : [1] 2