Bekijk volle/desktop versie : Uitgaan Kan Het Of Kan Het Niet??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-03-2003, 15:48
WIE GAAT ER WELEENS UIT EN WAT VIND JE ER VAN??

11-03-2003, 15:55


Uhmmmm, wat versta jij onder uitgaan?

Ik bedoel ieder mens gaat wel eens uit........maar ieder op zijn/haar manier!

En om te beoordelen of het wel/niet kan, denk ik dat je je vraag toch even wat duidelijker moet formuleren......

Groetjes......

11-03-2003, 15:57
schat, uitgaan is uitgepraat, uitgekauwd, uitgewrongen en vervolgens uitgepoept, weet je.....

12-03-2003, 09:44
ik bedoel naar een discotheek en hoe je er over denkt ben je zelf weleens uitgegaan en wat jongens vinden van meisjes die uitgaan ik ben weleens uit geweest maar vond het niks aan.

12-03-2003, 09:55


hmmmm een chiga die niets aan uitgaan vind....die heb ik nog nooit gezien....Chigaat zijn toch Shab el LIL....tenminste waar ik vandaan kom

12-03-2003, 15:07

Citaat:
Origineel gepost door Savae
Misschine ga jij uit om sociale contacten of om te versieren???? Wat heb daar dan anders te zoeken!!!
mensen kunnen ook uitgaan om gewoon een avondje te lachen met hun vrienden. Ik ga zelf ook niet uit maar dat is omdat ik het niet mag. Maar in marokko ben ik wel een aantal keer uit gegaan en dat is niet om aandacht te zoeken of om te versieren maar om lol te hebben met degene met wie ik uitga en om te dansen dus niet iedereen is hetzelfde

12-03-2003, 15:11
trust me wat vind je van meisjes die uitgaan???

12-03-2003, 15:14
en hoe noem je dat dan als je naar een concert gaat????
sorry hoor maar sommige meisjes kleden zich op zon concert net als of ze uitgaan dat is pas om aandacht vragen ik had een meisej gezien op een concert van jedwane hotpants met gaten panty met daarboven een truitjee met de nadruk op je dat kan toch niet????

12-03-2003, 15:19
wat vind je van de meisjes die jij knet uit het uitgaans leven???? zou je daar een realtie mee beginnen een relatie mee beginnen????

12-03-2003, 15:30
najibsri en wie bne jij om te oordelen iedereen mag toch zelf weten wat ie doet???????
dus laat trust me met rust zehma jij bent nooit uitgeweeest of hebt wat gedaan wat verboden is in de islaam

12-03-2003, 15:33
ja iedereen heeft wel eens wat fouts gedaan als iemand zegt dat hij niks fout doet dan liegt die. Ikzelf ben nooit uitgegaan maar hoeft niet perse fout te zijn sommige mensen gaan gewoon om lol te hebben met vrienden.

12-03-2003, 15:36
ja inderdaad er is niks met uitgaan en trust me waar ga je meestal uit

12-03-2003, 15:45


nee dat maak jij er van ik zeg alleen maar ga niet heilig doen???? iedereen is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat hij wel en niet kan doen en only god can gude us??

12-03-2003, 15:49
ja ja je hebt gelijk dat weet jij dat weet ik maar daar open je maar een nieuwe tropic voor want deze gaat over UITGAAN EINDE NAJIBSRI

12-03-2003, 16:22
oke , marokaantjes waar gaat deze discussie naar toe.. chiga je vroeg om de meningen van de aanwezigen!! deze heb je gekregen en dus ook die van Najibsri. De een gebruikt bij een discussie zijn persoonlijke ervaringen en de ander zijn persoonlijke handleiding en het is toch alleen maar goed dat er IEMAND hier is die als handleiding de koran gebruikt.. want als je een beetje realistich nadenkt dan weet je dat ""uitgaan"" niet past in ons culturr , geloof en niet te vergeten in onze leefsituatie!! en om terug te komen op het laatste!! ik denk dus ook dat het afhankelijk van je leefsituatie is of uitgaan KAN OF NIET!! het enige antwoord wat ik jou kan geven uit persoonlijke ervaring is dat voor een marokaans meisje wat thuis woont met haar ouders en is opgevoed met de marokaanse waarde en normen het antwoord KAN NIET is!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7