Bekijk volle/desktop versie : Lach/onzintopic



15-06-2005, 04:23
Een man komt bij de dokter. Hij legt een briefje op de tafel met daarop de tekst: "Ik kan niet praten." "Oké", zegt de dokter, "leg je hand maar op de tafel." De man legt zijn hand op tafel en de dokter slaat keihard met een hamer op de duim van de man. "Aaaaaah!", roept de man en trekt gauw zijn hand terug.
De dokter legt de hamer weer weg en zegt: "Kom volgende week maar terug, dan oefenen we de letter B!"

15-06-2005, 04:30


Er komt een man bij de dokter en zegt tegen de dokter: "Dokter ik ben half doof." Zegt de dokter: "Dat kan niet, of je bent doof of je bent niet doof." Man zegt: "Maar ik ben echt half doof." "Oke, ga dan maar eens bij de deur staan en zeg mij na."
Dokter zegt: 10, man zegt: 5. Dokter zegt: 8, man zegt: 4.




Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"



Jantje komt weer eens te laat op school en de juf vraagt waarom hij weer te laat is. Jantje antwoordt: "Ik droomde over voetbal juf." "Maar dat is toch geen excuus om te laat te komen Jantje?"
"Jawel", zegt Jantje, "want er was een verlenging."


15-06-2005, 14:31
he hoe kan ik nou filmpjes plaatsen

15-06-2005, 16:38
Een Marokaan rijd op de autosnelweg en werd door een politie agent tegen gehouden.

De agent zei tegen de Marokaan: je hebt €1000 gewonnen omdat je de 1000 ste chaufeur bent die over deze nieuwe weg rijdt"

De marokaan zei heel blij: yes dan kan ik eindelijk mijn rijbewijs halen

Zijn moeder naast hem : wat heb ik gezegt, jij niet rijden wanneer jij dronken bent

Zijn vader van achter in de auto : wat heb ik gezegt, jij niet ver komen met gestolen auto

Zijn broer ook van achter in de auto : je zei dat je niet met agenten sprak omdat het allemaal klootzakken zijn

En er riep iemand van uit de kofferbak:Hé hassan zijn we al over de grens

15-06-2005, 16:42


Een man ontsnapt uit de gevangenis, waar hij de
laatste 15 jaar heeft gezeten. Op zijn vlucht vindt hij
een huis en hij breekt in om te zoeken naar wapens
en geld. Het enige wat hij vindt is een jong echtpaar
in bed.
Hij beveelt de man uit bed te komen en bindt hem
vast op een stoel. vervolgens bindt hij de jonge
vrouw aan het bed vast, en gaat bovenop haar liggen
en kust haar in haar nek.

Daarna staat hij op en gaat naar de badkamer.

Terwijl hij daar is, fluistert de man tegen zijn vrouw
op het bed:'Luister, die vent is een ontsnapte
gevangene, kijk maar naar zijn kleding. Hij heeft
waarschijnelijk heel lang in de gevangenis gezezeten
en als die jaren geen vrouw gezien. Ik zag, hoe hij jou
in je nek kuste. als hij sex met je wil, stribbel dan niet
tegen, klaag niet, doe gewoon wat hij je vraagt, stel
hem tevreden. Hij is gevaarlijk en als hij kwaad
wordt, vermoord hij ons. Wees sterk schat, ik hou
van je.''

De jongen vrouw antwoordt: ''hij kuste me niet in mijn
nek. Hij fluisterde in mijn oor.
Hij vertelde, dat hij homo was, dat ie jou heel leuk
vond enjou wel zag zitten hij vroeg me of er soms vaseline in de
badkamer stond. Weest sterk schat, ik hou ook van

15-06-2005, 17:43
hahahaa erg leuke allemaal


Lilchakir, nog meer Marokkaanse moppen

15-06-2005, 17:58
ik wil meeer ik wil meeer!!


ahahhahaha ik heb gelachen om die van lilchakir

15-06-2005, 18:01
hahahah echt goeie

we want more we want more

15-06-2005, 19:29

Citaat door saadia29:
hahahaa erg leuke allemaal


Lilchakir, nog meer Marokkaanse moppen
nou hier komt de laatste die ik nog onhouden heb. er was eens een oude echtpaar en die man was een beetje uit gekeken op zijn vrouw die oude knorrepot wou eens wat anders. hij wou een jonge vrouw zodat zij hem kon geven waar hij naar snakte. nou om de goede vrede te houden stemde de oude vrouw toe. dat haar oude man mocht trouwen. wel onder een voorwaarde. dat het ombeurten /benoeba ging. dus de ene dag oude man met de oude vrouw en de ander dag .de oude man met de jonge vrouw ging slapen. nou dat verliep op zich goed af. tot de oude vrouw zich af vroeg waarom haar man zo snel sliep .als zij de beurt had en niet wanneer die oude man bij zijn jonge vrouw sliep .want dan was het een en al gein en gelach dus die oude vrouw .wou het allemaal wel weten zodat ze als het haar beurt was. het zelfde kon doen. ze dacht ik ga kijken wat ze allemaal wel niet uitspoken .en wat de reden is dat het bij hun wel altijd gezellig is. de vrouw bespioneerde de boel door het sleutel gaatje. en was stom verbaasd van wat ze zag. ze zag dus die jonge griet een stripact voor die ouwe vent doen. ze was eerst een sexie dansje aan het doen en daarna ging haar lingerie stuk voor stuk uit en als laats deed ze haar string uit. en zwaaide nog even sexie met haar string om haar tenen en gooide het voorzichtig over de oude man zijn gezicht . nou toen dacht die oude vrouw narie is dat alles. nou wat zij kan kan ik toch ook proberen. en wachten met geduld af tot haar noeba was. dus de volgende dag was die man moe. en wou gelijk slapen. die oude vrouw zij nee joh ik heb nog iest voor je. ze danste zehma voor hem net een indiaan. ze trok haar kandoura uit daarna volgde nog eens tig jurken en onderjurken en als laats wou ze zehma haar onder broek uit doen. dat was z'on groote lange tenten onderbroek. en ze zwaaide met haar voet met die oma broek en gooide die op der man neer. maar plotseling bleef die man dood liggen.





































ze was vergetenhaar tejemoem uit der broek te halen die zat nog opgerolt in haar broek

15-06-2005, 19:34

Citaat door lilchakir:


ze was vergetenhaar tejemoem uit der broek te halen die zat nog opgerolt in haar broek
whahahhahahahahha


ik lach me hier kapot om jou moppen

15-06-2005, 19:35
wat is tejemoem???

15-06-2005, 19:41

Citaat door tangia21:
wat is tejemoem???
tejemoem is een steen waar ze loedoeh mee doen zeg maar

15-06-2005, 20:07


whahahahahhahahahahahahahahah meskien

15-06-2005, 22:23

Citaat door lilchakir:
nou hier komt de laatste die ik nog onhouden heb. er was eens een oude echtpaar en die man was een beetje uit gekeken op zijn vrouw die oude knorrepot wou eens wat anders. hij wou een jonge vrouw zodat zij hem kon geven waar hij naar snakte. nou om de goede vrede te houden stemde de oude vrouw toe. dat haar oude man mocht trouwen. wel onder een voorwaarde. dat het ombeurten /benoeba ging. dus de ene dag oude man met de oude vrouw en de ander dag .de oude man met de jonge vrouw ging slapen. nou dat verliep op zich goed af. tot de oude vrouw zich af vroeg waarom haar man zo snel sliep .als zij de beurt had en niet wanneer die oude man bij zijn jonge vrouw sliep .want dan was het een en al gein en gelach dus die oude vrouw .wou het allemaal wel weten zodat ze als het haar beurt was. het zelfde kon doen. ze dacht ik ga kijken wat ze allemaal wel niet uitspoken .en wat de reden is dat het bij hun wel altijd gezellig is. de vrouw bespioneerde de boel door het sleutel gaatje. en was stom verbaasd van wat ze zag. ze zag dus die jonge griet een stripact voor die ouwe vent doen. ze was eerst een sexie dansje aan het doen en daarna ging haar lingerie stuk voor stuk uit en als laats deed ze haar string uit. en zwaaide nog even sexie met haar string om haar tenen en gooide het voorzichtig over de oude man zijn gezicht . nou toen dacht die oude vrouw narie is dat alles. nou wat zij kan kan ik toch ook proberen. en wachten met geduld af tot haar noeba was. dus de volgende dag was die man moe. en wou gelijk slapen. die oude vrouw zij nee joh ik heb nog iest voor je. ze danste zehma voor hem net een indiaan. ze trok haar kandoura uit daarna volgde nog eens tig jurken en onderjurken en als laats wou ze zehma haar onder broek uit doen. dat was z'on groote lange tenten onderbroek. en ze zwaaide met haar voet met die oma broek en gooide die op der man neer. maar plotseling bleef die man dood liggen.





































ze was vergetenhaar tejemoem uit der broek te halen die zat nog opgerolt in haar broek


Whe want more, Whe want more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


15-06-2005, 22:36
he, ladies was effe aan het surfen op het net, en jullie raden NOOIT wat ik tegen kwam!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64