Bekijk volle/desktop versie : Heb jullie raad nodig !!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

03-06-2005, 00:49
goedenacht dames en heren,

Ik ben een 20 jarige jongen die helemaal smoor is op n jongedame van 19 ze woont bij mij in de buurt is de zus van n jongen die ik heel goed ken. Ik zou graag om haar hand willen vragen. Maar k zit nog op school en mn ouders weten t nog niet. zij zelf nog ook niet eigenlijk.

Mischien is er hier iemand die mij een goed advies zou kunnen geven .

03-06-2005, 01:12


Zoek eerst uit of ze überhaupt toe is aan trouwen.

03-06-2005, 01:17

Citaat door MrTariQ:
Zoek eerst uit of ze überhaupt toe is aan trouwen.
ja oke, ik wil ook nie gelijk trouwen dat komt zoiezo over een paar jaar.

03-06-2005, 01:17

Citaat door MrTariQ:
Zoek eerst uit of ze überhaupt toe is aan trouwen.
Da's 1...

Zoek uit of ze wel vrijgezel is...

Is ze wel geinteresseerd in jou? weet je wel iets?

03-06-2005, 01:23



Citaat door fadoua26:
Da's 1...

Zoek uit of ze wel vrijgezel is...

Is ze wel geinteresseerd in jou? weet je wel iets?
ze is en vrijgezel en heeft ook zeker interrese in mij. We kennen elkaar wel een beetje maar echt oppervlakkig. Ik kan t ook nie zomaar aan dr broertje vertellen ofzo.

03-06-2005, 01:24

Citaat door DUTCHIEXL:
ze is en vrijgezel en heeft ook zeker interrese in mij. We kennen elkaar wel een beetje maar echt oppervlakkig. Ik kan t ook nie zomaar aan dr broertje vertellen ofzo.
Als je dat weet, dan wens ik je veel succes...en nee, het lijkt me beter dat je het niet tegen dr broertje verteld..

03-06-2005, 01:27

Citaat door fadoua26:
Als je dat weet, dan wens ik je veel succes...en nee, het lijkt me beter dat je het niet tegen dr broertje verteld..
hoezo??

03-06-2005, 01:30

Citaat door DUTCHIEXL:
hoezo??
Omdat niet alles nog zeker is.. je hebt nog niet eens om dr hand gevraagd.. zij zelf weet het niet.. het kan problemen veroorzaken.. en je weet zelf niet hoe hij gaat reageren.. het lijkt MIJ dan dat je het effe voor je moet houden, maar wie ben ik?

Als je het tegen dr broertje wilt zeggen, dan doe je dat..

03-06-2005, 01:37

Citaat door fadoua26:
Omdat niet alles nog zeker is.. je hebt nog niet eens om dr hand gevraagd.. zij zelf weet het niet.. het kan problemen veroorzaken.. en je weet zelf niet hoe hij gaat reageren.. het lijkt MIJ dan dat je het effe voor je moet houden, maar wie ben ik?

Als je het tegen dr broertje wilt zeggen, dan doe je dat..
Ik dacht r juist aan om t via dr broertje te regelen hij kent mij zoiezo en weet dat k nie met meisjes speel ofzo.

Ik vind dit echt moeilijk. Eigenlijk hoef ik r alleen maar te zeggen ik wil met je trouwen tegen mijn ouders vertellen en we kunnen volgende maand al verloven.

03-06-2005, 01:39

Citaat door DUTCHIEXL:
Ik dacht r juist aan om t via dr broertje te regelen hij kent mij zoiezo en weet dat k nie met meisjes speel ofzo.

Ik vind dit echt moeilijk. Eigenlijk hoef ik r alleen maar te zeggen ik wil met je trouwen tegen mijn ouders vertellen en we kunnen volgende maand al verloven.
Doe wat jou het beste lijkt..

Denk je dat het via dr broertje makkelijker gaat.. dan doe je dat.. ga er in ieder geval voor.. zorg ervoor dat je het hebt gezegd en dat jullie volgende maand al verloofd zijn, insha allah.. ik wens je het allerbeste toe..

03-06-2005, 01:42

Citaat door fadoua26:
Doe wat jou het beste lijkt..

Denk je dat het via dr broertje makkelijker gaat.. dan doe je dat.. ga er in ieder geval voor.. zorg ervoor dat je het hebt gezegd en dat jullie volgende maand al verloofd zijn, insha allah.. ik wens je het allerbeste toe..
shoekran ik zal erover denken.

03-06-2005, 01:46

Citaat door DUTCHIEXL:
shoekran ik zal erover denken.
Laat het me weten!!

03-06-2005, 01:49



Citaat door fadoua26:
Laat het me weten!!
jij bent de eerste buitenstaander die ik uitnodig op onze verlovingsfeest

03-06-2005, 01:51

Citaat door DUTCHIEXL:
jij bent de eerste buitenstaander die ik uitnodig op onze verlovingsfeest
Ik buitenstaander??

Je mag alles van me weten, zelfs mn pincode..

Je moet het me zeker vertellen he.. onthoud mn naam: Fadoua26!

03-06-2005, 01:52

Citaat door fadoua26:
Ik buitenstaander??

Je mag alles van me weten, zelfs mn pincode..

Je moet het me zeker vertellen he.. onthoud mn naam: Fadoua26!
mag wel zwaar dutchie zijn maar mijn sterkste punt is onthouden

Pagina's : [1] 2 3 4