Bekijk volle/desktop versie : help!



02-06-2005, 19:07
wie weet iets tegen lage broeddruk en lage hartsslag.Ook heb ik daardoor erge hoofdpijn en duizeligheid.Ik mag niet meer sporten (van mijn fitness leraar ) totdat het voorbij is

02-06-2005, 22:41


Wat zegt de dokter???

02-06-2005, 22:54

Citaat door tangia21:
wie weet iets tegen lage broeddruk en lage hartsslag.Ook heb ik daardoor erge hoofdpijn en duizeligheid.Ik mag niet meer sporten (van mijn fitness leraar ) totdat het voorbij is
Tangia21: Ik heb ook last van lage bloeddruk en je wordt er erg duizelig van en hoofdpijn. Bij mij is dit per toeval ontdekt een paar weken terug in het ziekenhuis. Ik had er een gesprek voor een kijk operatie voor mijn buik die inmiddels vorige week heeft plaatsgevonden. Door de lage bloeddruk moest ik ook de hele dag in het ziekenhuis blijven, terwijl de andere vrouwen die dezelfde operatie als ik hebben gehad na een paar uur weg mochten gaan.
Ik heb toen op gezondheidsplein informatie opgezocht. Er blijkt niet veel te bestaan om een lage bloeddruk tegen te gaan. Ik heb een paar keer gelezen dat je zoute dropjes moet eten.
Ik wens je beterschap en voel met je mee. Mocht ik nog wat tegenkomen, dan hoor je het van me incha allah.....