Bekijk volle/desktop versie : Durf jezelf kritisch te bekijken



19-04-2002, 09:59
Durf jezelf kritisch te bekijken
.......en uit te vinden of je echt leeft of vanachter een masker, eenzaam en alleen. Alleen je weet niet dat je eenzaam bent omdat je nog nooit het werkelijke volle leven geproefd hebt. Maar als je erachter komt huil je bittere tranen en ga je op weg om te ontdekken wat je bent diep van binnen voorbij het egocentrische zelf wat de omgeving en jezelf daarvan gemaakt hebben. De patronen en conditioneringen komen bloot te liggen en je zal het allemaal moeten doorleven en los moeten laten om de werkelijke eenheid te zullen bereiken die voor ieder mens is weggelegd. Ik ben er doorheen gegaan. Ik kroop vanachter dat masker vandaan met maar een verlangen. Namelijk leve zoals ik nog nooit had gedaan. Geven zoals ik nog nooit had gegeven en eerlijk en oprecht en open zijn zoals ik nog nooit was geweest. En weet je wat ik ontdekte? Dat door voor de volle honderd procent eerlijk te zijn tegen anderen het universum alles aan mij gaf wat ik maar wilde. Dat alle wensen die ik had vervuld werden en dat ik besluiten kon nemen vanuit mijn hart in volle openheid naar anderen toe die ik niet had kunnen nemen als ik dingen had achtergehouden of niet volledig open en eerlijk was geweest. Een overwinning krijg je niet door valsheid maar door de liefde te doorgronden en liefde te geven. Stap uit zolang het nog kan en laat je niet beetnemen door je innerlijke criticus. Als je iets wilt visualiseer het maar en het komt uit geloof me ik ben er geweest. Datgene waar je je gedachten op zet trek je naar je toe. Als je dus niet eerlijk speelt zullen anderen je een spiegel voorhouden en je zult boos worden en beledigd maar het spiegelbeeld reflecteert alleen maar wat jij laat zien. Met andere woorden wees eerlijk en eerlijkheid komt naar je toe. Het zwaard waar je mee slaat krijg je zelf om de oren en elk woord dat gezegd wordt zal tegen jezelf gebruikt kunnen worden als het niet oprecht is. Beschavingen en koningen gignen ten onder omdat ze niet naar hun god in het hart luisterden. Omdat ze de leugen meer liefhadden dan de waarheid stierven deze koningen en werden helden zielige bedelaars.



19-04-2002, 11:31


Mooi gezegd..en ik denk dat ik je advies ga nemen..Thanks..#

Really I want too say...thank..you>>>>>>>>>>>>
XXX-jes Bousa..van mij Suraya

19-04-2002, 12:13
VERTROUWEN EN EERLIJKHEID BEGINT BIJ JE ZELF.
ZOLANG JIJ NIET EERLIJK TEGEN JE ZELF DURFT TE ZIJN KAN JE DAT AL HELEMAAL NIET TEGEN DE BUITEN WERELD.
DAAROM MOET JE STEEDS JE EIGEN AFVRAGEN WAAROM JE ZO DENKT EN WAARVOOR JE HET DOET EN WAT JE ERMEE OPSCHIET DAN PAS KAN JE EERLIJK ZIJN TEGEN OVER DE BUITENWERELD.
EN GELOOF ME ALS JE IETS WILT DAN LUKT HET OOK, EN JE VOELT JE STUKKE BETER.


BESLAMA EN DENK HIER EENS OVER NA WANT JE KAN ER HEEL WAT VAN LEREN.

06-10-2005, 15:42
hehehehehehe

06-10-2005, 16:06



Citaat door lelalaila:
VERTROUWEN EN EERLIJKHEID BEGINT BIJ JE ZELF.
ZOLANG JIJ NIET EERLIJK TEGEN JE ZELF DURFT TE ZIJN KAN JE DAT AL HELEMAAL NIET TEGEN DE BUITEN WERELD.
DAAROM MOET JE STEEDS JE EIGEN AFVRAGEN WAAROM JE ZO DENKT EN WAARVOOR JE HET DOET EN WAT JE ERMEE OPSCHIET DAN PAS KAN JE EERLIJK ZIJN TEGEN OVER DE BUITENWERELD.
EN GELOOF ME ALS JE IETS WILT DAN LUKT HET OOK, EN JE VOELT JE STUKKE BETER.


BESLAMA EN DENK HIER EENS OVER NA WANT JE KAN ER HEEL WAT VAN LEREN.
volledig met je eens.

06-10-2005, 17:41
als je kritisch naar jezelf kijkt voorkom je fouten voor de tweede keer....
voorkom je dus ook meer narigheid..