Bekijk volle/desktop versie : Met welke formatie willen jullie Marokko zien spelen?



01-06-2005, 22:07
Zoals jullie weten blijft Bondscoach van Marokko Badou Zaki haken bij de formatie 3-5-2......
Marokko speeldde tegen Kenya met de 4-3-3 formatie, Marokko won de wedstrijd met 5-1...Kenya kon geen kant op...en de Kenyaanse verdediging werd kappot gespeelt...
In welke formatie denken jullie dat Marokko zal moeten spelen??

01-06-2005, 22:16


hangt van de tegenstander af, tegen Malawi 3-5-2 0f 3-4-3 want ze moeten veel scoren om gelijk aan tunesie te komen in doelsaldo, en tegen Tunesie is 4-4-2 beter, maar ja je moet er ook geschikte spelers voor hebben!

01-06-2005, 22:19

Citaat door tawfik30plus:
hangt van de tegenstander af, tegen Malawi 3-5-2 0f 3-4-3 want ze moeten veel scoren om gelijk aan tunesie te komen in doelsaldo, en tegen Tunesie is 4-4-2 beter, maar ja je moet er ook geschikte spelers voor hebben!
Het hang niet af van wat voor tegenstander, het is niet goed om steeds van formatie te veranderen...je moet op 1 formatie goed ingespeeld zijn..anders gaat alles fout..dus het heeft niets te maken met de tegenstander.....

01-06-2005, 22:26

Citaat door troep:
Het hang niet af van wat voor tegenstander, het is niet goed om steeds van formatie te veranderen...je moet op 1 formatie goed ingespeeld zijn..anders gaat alles fout..dus het heeft niets te maken met de tegenstander.....
je gaat toch niet tegen een zwak tegenstander met 4-4-2 spelen, een ploeg die geen scorensvermogens heeft zoals Malawi moet je met extra aanvallers aanpakken om zoveel te kunnen scoren.

01-06-2005, 22:44



Citaat door troep:
Het hang niet af van wat voor tegenstander, het is niet goed om steeds van formatie te veranderen...je moet op 1 formatie goed ingespeeld zijn..anders gaat alles fout..dus het heeft niets te maken met de tegenstander.....
Jonge ik dacht altijd dat je alleen onzin sprak
Maar het blijkt dat je toch verstand hebt van het voetbal.Je hebt helemaal gelijk broerder.

02-06-2005, 08:54

Citaat door Fr.Ar.22:
Jonge ik dacht altijd dat je alleen onzin sprak
Maar het blijkt dat je toch verstand hebt van het voetbal.Je hebt helemaal gelijk broerder.
Datzelfde gevoel had ik dus ook even bij jou

02-06-2005, 13:02
haha
beter 4-3-3 tegen sterke
en 3-4-3 tegen zwakke
tegen egte moeilije: 4-2-2

02-06-2005, 15:12

Citaat door Delpiero10:
Datzelfde gevoel had ik dus ook even bij jou
He.. dat gevoel heb ik nog steeds bij jou, troep is slimmer dan jij
en dat jij marokko de beste afrikaanse voetballand vind hahahah zo jij hebt verstand van voetbal
je ogen zitten zeker in je kont hahahaa meskien