Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie gebruiken er vitame E creme?



01-06-2005, 21:40
somebody? en hoelang gebruik je het al? en waarvoor?

01-06-2005, 21:44


gewoon een creme voor je gezicht, schijnt goed te zijn

01-06-2005, 21:50

Citaat door Tissam!!:
Ja, ik eet het op. Vitamine E creme is heel erg lekker, wel effe wennen maar na een tijdje ga je het missen als het op is.
haha, kietel me please (zehme grappig of wat)

04-06-2005, 01:00

Citaat door alhoceima:
haha, kietel me please (zehme grappig of wat)
Zuster, Vitamine E is ook verkrijgbaar om te eten. Als extraatje .... je weet wel die vitaminen in zo'n potje.

En jah, ik wil ook graag wat meer informatie over die vitamine E creme. Is het ook geschikt voor de droge huid? Heb je er zelf ervaring mee?

Wa alaikoem asalaam.

04-06-2005, 11:16


Wat doet het dan met je huid?

04-06-2005, 13:50

Citaat door Esma_1:
Zuster, Vitamine E is ook verkrijgbaar om te eten. Als extraatje .... je weet wel die vitaminen in zo'n potje.

En jah, ik wil ook graag wat meer informatie over die vitamine E creme. Is het ook geschikt voor de droge huid? Heb je er zelf ervaring mee?

Wa alaikoem asalaam.
oooh, van die zuigtabletten bedoel je tja wist ik veel, die gozer zegt dat hij het op at, ik dacht hij bedoelt die creme stom van mij...

04-06-2005, 13:52

Citaat door MaRoCcInA:
Wat doet het dan met je huid?
er staat op dat het de huid voed, door het gebruik van deze creme worden oneffenheden zoals rimpels, striemen en littekens minder zichtbaar, althans dat is wat er op het potje staat, ik gebruik de creme nu al een paar daagjes

04-06-2005, 14:05
zekers in alle drogisterijen meid, je hebt verschillende merken ervan zelf heb ik de mijne uit de tuinen, van het merk optimax en het kostte zo een 9 euro en nog wat, maar zo heb je bijv. ook die van Jacob Hooij en die is zo een 6 euro

04-06-2005, 14:13
ik gebruik het ook in capsule vorm samen met vitamine c. Ik gebruik het voornamelijk voor mijn huid. Ik gebruik het zo'n drie maanden nu en ik merk dat mijn huid er echt beter van wordt. Ik had ook veel rode plekjes. Ik zie echt dat ik een gezondere huid van heb gekregen. Maar heb net op google gekeken en het schijnt ook dat het heel goed te zijn bepaalde ziektes te voorkomen. En dat het je hersenen actief houd. Dat is dan ook mooi meegenomen.

04-06-2005, 21:20

Citaat door Yasmina014:
Ah jammer, wij hebben hier geen drogistery in de buurt
Toch niet dat ik weet..
waar woon je dan? kijk anders bij de etos of de kruidvat?

04-06-2005, 21:31

Citaat door alhoceima:
oooh, van die zuigtabletten bedoel je tja wist ik veel, die gozer zegt dat hij het op at, ik dacht hij bedoelt die creme stom van mij...
je bent helemaal niet stom, want die gozer ((is namelijk een dame ze3ma alleen verkeerde geslacht bij haar nickname)) heeft ook bij een andere topic zo'n domme reactie geplaats over nivea creme.En dit is wat diegene op jou topic heeft gezegd:


Citaat door Tissam!!:
Ja, ik eet het op. Vitamine E creme is heel erg lekker, wel effe wennen maar na een tijdje ga je het missen als het op is.

04-06-2005, 21:32
ja zie je nou wel, hij zei wel vitamine creme...
wat een loser zeg, thanks Tangia21, hla pubers hier

04-06-2005, 21:50



Citaat door Yasmina014:
Ik woon in België, Mechelen. Shoekran ik zal er eens kyken, maar etos hebben wy hier denkik ook niet
Klopt, jullie hebben daar geen Etos, maar Kruidvat wel..Misschien kun je het eens proberen bij Di ofzo op de IJzerleen/Korenmarkt....