Bekijk volle/desktop versie : Denk erover om een vrouw uit marokko te halen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

01-06-2005, 16:59
Ik denk er serieus over om een vrouw uit marokko te trouwen deze zomer. Heeft iemand daar al ervaring mee en kan hij/zij die met mij delen? Advies, en andere.

01-06-2005, 17:06


Hahaha, als ze de juiste is dan koop ik die jurk wel voor haar. Ik kan helaas hier geen geschikte vrouw vinden. Het importeren begint nu steeds meer een werkelijke optie te worden. Liever niet, dat geef ik eerlijk toe. Maar vroeg of laat moet het er toch van komen. Vandaar.

01-06-2005, 17:11
Jij bent slecht man, hahaha.

01-06-2005, 17:17

Citaat door TURKSE_BERBER:
nee ik bedoel niet die JURK..ik bedoel voor ALTIJD die marocdames in holland geven minimaal 300-500 euro uit aan KLEDING..maar die MAROCDAME UIT MAROKKO..is al tevreden MET DE WIBRA of C&A heehehe

kih kih kih
de vroegere vrouwe uit marokko waren snel tevreden maar die van tegenwoordig niet

01-06-2005, 17:18



Citaat door soennah:
Ik denk er serieus over om een vrouw uit marokko te trouwen deze zomer. Heeft iemand daar al ervaring mee en kan hij/zij die met mij delen? Advies, en andere.
U heeft gezegd, dat u geen geschikte vrouw hier kan vinden, hoe komt dit, is het omdat u veel eissen heeft, of is het iets anders.

Het is tegenwoordig heel moeilijk om iemand uit marokko te halen omdat de voorwaarden zijn veranderen en nu nog moeilijker zijn geworden, laat ik het niet hebben over de problemen hebben als u vrouw zich hier komt vestigen.

01-06-2005, 17:21

Citaat door TURKSE_BERBER:
nee daarom WILLEN DIE MANNEN OOK EEN VROUW UIT MAROCCO DUHHHHH...WE KUNNEN NIET BLIJFEN WINKELEN HELE DAG MET JULLIE HEEHHE


kih kih kih
ik bedoelde wel dat de vrouwe van marokko tegenwoordig niet snel tevrede zijn had het wel niet over de vrouwe van hier

01-06-2005, 17:23
die marokkaanse jongens ook
stelletje gierigaards
denken alleen maar aan geld

01-06-2005, 17:24
In mijn ogen zie ik geen verschil tussen marokkaanse vrouwen waar dan ook. Alleen praktische problemen zijn zijn er gemoeid, vooral met die strenge regels van nu. Maar ik wil niet zoals velen wachten totdat ik 35 ben en op mijn 40 pas een eerste kind. Ik kan hier niet echt een geschikte vrouw vinden. Daarom vraag ik ook eigenlijk advies aan mensen die het al gedaan hebben of die ervaringen hebben met 'import'.

01-06-2005, 17:24

Citaat door Zahouania:
die marokkaanse jongens ook
stelletje gierigaards
denken alleen maar aan geld
wallahilla ze denke 2 keer na voor ze een euro uitgeve

01-06-2005, 17:27

Citaat door yasmin2:
Het is tegenwoordig heel moeilijk om iemand uit marokko te halen omdat de voorwaarden zijn veranderen en nu nog moeilijker zijn geworden,
Het zou verboden moeten worden!


Amsterdam zit nu vol met die Vieze Illegale Mannetjes..

01-06-2005, 17:28
Is dat niet een beetje heel crú?

01-06-2005, 17:29

Citaat door Zahouania:
die marokkaanse jongens ook
stelletje gierigaards
denken alleen maar aan geld
hij zegt toch dat hij hier geen geschikte partner kan vinden...

waarom vind je de Marokkaanse jongens gierigaards??

01-06-2005, 17:30



Citaat door Ceuta_diamantje:
Het zou verboden moeten worden!


Amsterdam zit nu vol met die Vieze Illegale Mannetjes..
als hij gewoon met zijn vrouw trouwt is zij niet illegaal...

wat heeft illegaal hier eigenlijk mee te maken?

01-06-2005, 17:30

Citaat door soennah:
Is dat niet een beetje heel crú?
Moeten ze maar niet zo Achterlijk gedragen!

01-06-2005, 17:31

Citaat door soufiane37:
als hij gewoon met zijn vrouw trouwt is zij niet illegaal...

wat heeft illegaal hier eigenlijk mee te maken?
Ewa Fhem

De pas In Nederland zijn...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10