Bekijk volle/desktop versie : Christelijke School informeert ouders over ontucht conciërge.......



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2005, 15:39
School informeert ouders over ontucht conciërge
Uitgegeven op 01 juni 2005 om 13:42 uur

(Novum) - De Christelijke Scholengemeenschap Veenendaal heeft ouders, leerlingen en personeel in een brief geïnformeerd over de aanhouding vorige week van een 41-jarige conciërge, die wordt verdacht van ontucht. De school laat weten 'geschokt' te zijn door 'dit ernstige voorval'.

De conciërge zou ontucht hebben gepleegd met minderjarige jongens, onder wie één leerling van de scholengemeenschap. Algemeen directeur Dick Looyé heeft 'geen idee' om hoeveel jongens het gaat. Wel is hij er vrijwel zeker van dat het maximaal om één leerling van de school gaat. "We hebben een paar dagen afgewacht, maar er heeft zich verder niemand gemeld."

Het Openbaar Ministerie (OM) laat weten dat de zaak in behandeling is en doet verder geen inhoudelijke uitspraken over de kwestie. De rechter-commissaris heeft het voorarrest van de conciërge verlengd tot volgende week donderdag. "Dan kijken we verder", zegt een woordvoerder van het OM.

http://www.nieuws.nl/bericht/4/38108

Toch geen Concierge van Katholieke afkomst??

01-06-2005, 15:40


propaganda machine geactiveerd...

thalla

01-06-2005, 15:42

Citaat door ooo:
propaganda machine geactiveerd...

thalla
haha

01-06-2005, 15:45
Ik zie in Nederland elke dag weer nep-verslaggeving.
Een conciërge die het minderjarige jongens doet is natuurlijk fout. Maar aan het bericht te zien deed hij dat los van school en zeker los van de scholieren. Bij toeval is bij zijn slachtoffers een van zijn scholieren betrokken.
En dan gaat de WERKGEVER al zijn KLANTEN aanschrijven dat er een 'foute' man bij hun in dienst is?? Terwijl die werknemer tijdens zijn werk waarschijnlijk keurig functioneert.

Hoe fout die man ook is, een werkgever mag NOOIT als rechter optreden. Dit is puur profiteren van een machtspositie. Ik vind het schandalig van die school.

01-06-2005, 17:04


ook gezien op tv

ja de maroc boy konden hun oren niet geloven.
Ze geloofde er helemaal geen barst van "het is zo een aardige man, die doet dat niet"

en een andere opmerking
"ik hoorde dat hij iets met KLEINE kinderen deed"

en dat zei een jochie van pakweg 14 jaar op een school met kinderen vanaf 12 jaar.

deze kinderen zijn van huis uit erg slecht voorbereid op de boze buiten wereld

heel erg slecht

01-06-2005, 17:41

Citaat door Abu_Charafedine:
Toch geen Concierge van Katholieke afkomst??
Ach, religie is niet van belang hier. Dat is het pas als het als motief wordt gebruikt voor het misdrijf. Dus als de concierge tegen de slachtoffers had gezegd dat het van God moest. Of een brief had geschreven aan de gemeenschap dat dit met Gods zegen gebeurde. Of God aanriep tijdens het misdrijf. Maar voor zover ik kon lezen was daarvan in dit geval geen sprake.

01-06-2005, 18:19

Citaat door amused:
Ach, religie is niet van belang hier. Dat is het pas als het als motief wordt gebruikt voor het misdrijf. Dus als de concierge tegen de slachtoffers had gezegd dat het van God moest. Of een brief had geschreven aan de gemeenschap dat dit met Gods zegen gebeurde. Of God aanriep tijdens het misdrijf. Maar voor zover ik kon lezen was daarvan in dit geval geen sprake.
daar zit wel wat in want god is de schepper van leven

en daar een man ook leven kan scheppen kan die best wel eens in de war raken en denken dat ie god is.

en omdat god almachtig is kan die ook best wl bij een man leven verwekken

dit. ervan uitgaande dat die man in de war is.

hiervan is een ding waar

een man kan leven verwekken. mens dier insect of vis.

01-06-2005, 20:03

Citaat door Marrakick:
Ik zie in Nederland elke dag weer nep-verslaggeving.
Een conciërge die het minderjarige jongens doet is natuurlijk fout. Maar aan het bericht te zien deed hij dat los van school en zeker los van de scholieren. Bij toeval is bij zijn slachtoffers een van zijn scholieren betrokken.
En dan gaat de WERKGEVER al zijn KLANTEN aanschrijven dat er een 'foute' man bij hun in dienst is?? Terwijl die werknemer tijdens zijn werk waarschijnlijk keurig functioneert.

Hoe fout die man ook is, een werkgever mag NOOIT als rechter optreden. Dit is puur profiteren van een machtspositie. Ik vind het schandalig van die school.
Vind jij dat een man die zo'n overtreding begaat kan blijven op zo'n school???
Zowieso is het heel terecht dat deze man aangepakt wordt, want hij heeft iets gruwelijks gedaan.
En daarnaast kan hij -hoe hij later ook in de maatschappij weer terugkomt- nooit meer aan de slag bij kinderen.
Zou jij je kinderen bij zo'n man op school willen hebben? Ik niet.

En tenslotte, puur persoonlijk, het schokt me altijd om zoiets te horen, omdat men dan met lusten bezig is ten koste van kinderen die juist bescherming en leiding nodig hebben. Maar als christen schokt het me altijd nog een beetje extra wanneer het een christen is die dit doet. Ach, we zijn geen cent beter, dat niet. Maar ik denk dat de groep waartoe je zelf behoort altijd een beetje extra na aan het hart ligt. Een beetje besmet het ook jezelf. Maar, hoe dan ook, het blijft het ergste voor de betrokken kinderen.

01-06-2005, 23:06

Citaat door Abu_Charafedine:
Algemeen directeur Dick Looyé heeft 'geen idee' om hoeveel jongens het gaat. Wel is hij er vrijwel zeker van dat het maximaal om één leerling van de school gaat. "We hebben een paar dagen afgewacht, maar er heeft zich verder niemand gemeld."
De conclusie komt op mij een beetje dom over.
Ik denk dat de kans klein is dat iemand die een echt
trauma heeft opgelopen zich direct meldt.

01-06-2005, 23:29

Citaat door Perez:
Vind jij dat een man die zo'n overtreding begaat kan blijven op zo'n school???
Zowieso is het heel terecht dat deze man aangepakt wordt, want hij heeft iets gruwelijks gedaan.
En daarnaast kan hij -hoe hij later ook in de maatschappij weer terugkomt- nooit meer aan de slag bij kinderen.
Zou jij je kinderen bij zo'n man op school willen hebben? Ik niet.

En tenslotte, puur persoonlijk, het schokt me altijd om zoiets te horen, omdat men dan met lusten bezig is ten koste van kinderen die juist bescherming en leiding nodig hebben. Maar als christen schokt het me altijd nog een beetje extra wanneer het een christen is die dit doet. Ach, we zijn geen cent beter, dat niet. Maar ik denk dat de groep waartoe je zelf behoort altijd een beetje extra na aan het hart ligt. Een beetje besmet het ook jezelf. Maar, hoe dan ook, het blijft het ergste voor de betrokken kinderen.
Nee Perez, fout, helemaal fout. De man is opgepakt omdat hij VERDACHT wordt van een feit. Het wil dus niet zeggen dat hij dat feit gepleegd heeft. Dat gaat de rechter uitmaken.

De school veroordeeld deze man voor zijn hele leven. Hij is zijn baan kwijt, waarschijnlijk zijn gezin en zijn reputatie.

Stel...hij is het niet geweest, hij is tenslotte enkel nog verdachte.

Nee, niemand mag eigen rechter spelen. Daar hebben wij een prima systeem voor.

02-06-2005, 19:49
Marrakick, wat vind jij dan de goede weg? Wachten tot de rechter uitspraak heeft gedaan en dan pas deze man uit z'n beroep (vlakbij kinderen) ontslaan?

Hoe denk je dat je je als ouder zou voelen wanneer je achteraf hoort van de rechtzaak die geweest is wanneer hij veroordeeld is? Al die kinderen hebben dan al die tijd mede risico gelopen. Ik zou daar echt boos om worden als mijn kind daar op school zat. De school zou dan zelfs aangeklaagd kunnen worden wanneer het in die tijd tot de evt. veroordeling weer zou gebeuren.

Ok, het onderzoek is ook nodig voor hem definitief te veroordelen. Maar voorzichtigheid en openheid in zoiets is ook wel terecht.

02-06-2005, 19:54
Het CSV is een vmbo school vol crimineel tuig. De directeur was vroeger een buurman van mij... Het is wel toevallig dat in veenendaal dit soort pedo's vaak op christelijke scholen huishouden...

02-06-2005, 23:56



Citaat door Arthas:
Het CSV is een vmbo school vol crimineel tuig. De directeur was vroeger een buurman van mij... Het is wel toevallig dat in veenendaal dit soort pedo's vaak op christelijke scholen huishouden...
Kortom, jij was vroeger de buurman van de directeur van
een criminelenschool waar pedo's huishielden?

Ik ben opeens veel blijer met mijn buren. (andersom weet ik niet )

Saha!

M.R.

03-06-2005, 00:00

Citaat door Abu_Charafedine:
School informeert ouders over ontucht conciërge
Uitgegeven op 01 juni 2005 om 13:42 uur

(Novum) - De Christelijke Scholengemeenschap Veenendaal heeft ouders, leerlingen en personeel in een brief geïnformeerd over de aanhouding vorige week van een 41-jarige conciërge, die wordt verdacht van ontucht. De school laat weten 'geschokt' te zijn door 'dit ernstige voorval'.

De conciërge zou ontucht hebben gepleegd met minderjarige jongens, onder wie één leerling van de scholengemeenschap. Algemeen directeur Dick Looyé heeft 'geen idee' om hoeveel jongens het gaat. Wel is hij er vrijwel zeker van dat het maximaal om één leerling van de school gaat. "We hebben een paar dagen afgewacht, maar er heeft zich verder niemand gemeld."

Het Openbaar Ministerie (OM) laat weten dat de zaak in behandeling is en doet verder geen inhoudelijke uitspraken over de kwestie. De rechter-commissaris heeft het voorarrest van de conciërge verlengd tot volgende week donderdag. "Dan kijken we verder", zegt een woordvoerder van het OM.

http://www.nieuws.nl/bericht/4/38108

Toch geen Concierge van Katholieke afkomst??
Het is iedere keer raak op die christelijke scholen.

03-06-2005, 00:17

Citaat door Abu_Charafedine:


De conciërge zou ontucht hebben gepleegd met minderjarige jongens, onder wie één leerling van de scholengemeenschap. Algemeen directeur Dick Looyé heeft 'geen idee' om hoeveel jongens het gaat. Wel is hij er vrijwel zeker van dat het maximaal om één leerling van de school gaat. "We hebben een paar dagen afgewacht, maar er heeft zich verder niemand gemeld."

weer een homosexuele kinder verkrachter . Volgens sommige op dit forum komt dit nauwelijks voor maar iederen keer duiken er toch weer berichten op

deze forum helden zullen deze man ook wel weer een hand boven het hoofd houden zoals bij tonino

Pagina's : [1] 2 3