Bekijk volle/desktop versie : Te dunne wenkbrauwen........en nu?



Pagina's : [1] 2

01-06-2005, 14:20
Mijn vriendin is een beetje uitgeschoten met haar epileertalenten en heeft nu dus zeer dunne wenkbrauwen. Ze lijken een beetje geplukt.

Ze heeft moeite met het laten aangroeien ervan, want dan zie je pas echt dat ze geipeleerd zijn en het staat ook foeilelijk.

Ik vind het ook geen porem om tegenaan te kijken, dus wat moet ze nu doen?

tips?

01-06-2005, 14:26


Met lichtbruine potlood bijwerken..wel proberen uit te vegen..

01-06-2005, 15:19
Salaam,

volgens mij heb ik gezien dat je tegenwoordig van die soort stickers kunt halen. Je moet ze dan zetten op je natuurlijke wenbrauwen( of wat er van over is) en daarna kun je het inkleuren met speciaal wenkbauw potlood of poeder of iets dergelijks(dat zit in die verpakking). Daarna trek je die stickers weg. Het effect is dan heel natuurlijk en je wenkbrauwen zijn dan ook gelijk aan elkaar.

Hier op 't werk is er een meisje die hele dunne wenkbrauwen heeft en zij heeft me verteld hoe zij 't dus oplost. Misschien is dat een oplossing? Het is in ieder geval mooier en natuurlijker dan bijtekenen.

01-06-2005, 15:22
Ik geef je lekker geen advies ...maar wel een tip



AFBLIJVEN VAN DIE HANDEL ZO VOORKOM JE DIT SOORT DINGEN....HARAAM=HARAAM ALLAH STRAFT GELIJK



01-06-2005, 15:24



Citaat door Tamazight__M:
Ik geef je lekker geen advies ...maar wel een tip



AFBLIJVEN VAN DIE HANDEL ZO VOORKOM JE DIT SOORT DINGEN....HARAAM=HARAAM ALLAH STRAFT GELIJK


Lees eens je profiel na, is uitgaan niet 7aram dan

01-06-2005, 15:27

Citaat door saidaaatje:
Lees eens je profiel na, is uitgaan niet 7aram dan
Het is maar wat je onder uitgaan verstaat ......Ik ga uit met me vriendinnen naar de stad Trek niet zo snel een conclusie...Probeer met wat anders aan te komen ik begrijp dat je me wilt terugpakken op mijn uitspraak die niet eens gericht was aan jou maar blijkbaar voel je je aangesproken




01-06-2005, 15:32

Citaat door Tamazight__M:
Het is maar wat je onder uitgaan verstaat ......Ik ga uit met me vriendinnen naar de stad Trek niet zo snel een conclusie...Probeer met wat anders aan te komen ik begrijp dat je me wilt terugpakken op mijn uitspraak die niet eens gericht was aan jou maar blijkbaar voel je je aangesproken



Begrijpend lezen is tegenwoordig een kunst

01-06-2005, 15:38

Citaat door saidaaatje:
Begrijpend lezen is tegenwoordig een kunst
Haha probeer je je zo eruit te krabben arme meid ...



meskiena

01-06-2005, 15:42
denk vooral wat je wilt denken, mij raak je er niet mee

Laten we maar on-topic blijven; je krijgt tegenwoordig voor elke scheet een ban

01-06-2005, 15:43

Citaat door saidaaatje:
denk vooral wat je wilt denken, mij raak je er niet mee

Laten we maar on-topic blijven; je krijgt tegenwoordig voor elke scheet een ban
Okidoki

01-06-2005, 15:59

Citaat door Sjemmelia:
Salaam,

volgens mij heb ik gezien dat je tegenwoordig van die soort stickers kunt halen. Je moet ze dan zetten op je natuurlijke wenbrauwen( of wat er van over is) en daarna kun je het inkleuren met speciaal wenkbauw potlood of poeder of iets dergelijks(dat zit in die verpakking). Daarna trek je die stickers weg. Het effect is dan heel natuurlijk en je wenkbrauwen zijn dan ook gelijk aan elkaar.

Hier op 't werk is er een meisje die hele dunne wenkbrauwen heeft en zij heeft me verteld hoe zij 't dus oplost. Misschien is dat een oplossing? Het is in ieder geval mooier en natuurlijker dan bijtekenen.
Bijzonder, nooit van gehoord.
Maar waar kun je die stickers halen dan, straks heeft ze nog donald duck plaksels op haar wenkbrauwen.......

01-06-2005, 16:16
kunj e die stickers er dan wel weer afwassen einde van de dag? volgens mij zag ik die bij de douglas liggen maar die hebben weer niet in kleur zwart

01-06-2005, 17:16



Citaat door Tornado:
Bijzonder, nooit van gehoord.
Maar waar kun je die stickers halen dan, straks heeft ze nog donald duck plaksels op haar wenkbrauwen.......
donald duck

Ja we werken hier met veel jongedames dus je leert elke dag iets nieuws bij

Je kunt ze halen bij ICI Paris, Douglas heeft ze ook.

01-06-2005, 17:17

Citaat door marocina:
kunj e die stickers er dan wel weer afwassen einde van de dag? volgens mij zag ik die bij de douglas liggen maar die hebben weer niet in kleur zwart
Die stickers haal je er sowieso af als je de kleur hebt aangebracht. Je kunt het ook proberen bij ICI Paris.

01-06-2005, 17:42
salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

Wat oksels betreft, het is zelf aangeraden om deze te ontharen. De boodschapper van Allah heeft gezegd:" Vijf zaken behoren tot de natuurlijke aanleg van de mens: het verwijderen van het schaamhaar, de besnijdenis, het bijknippen van de snor, het ontharen van de oksels en het knippen van de nagels. Overgeleverd door Boekharie, Moesliem, Tiermiedie en Abou Dawoed.

Wat benen betreft er is geen enkel hadith die verbiedt om deze te ontharen. De bekende regel in de islamitische jurisprudentie luidt als volgt: "Alles wat te maken heeft met omgang met mensen en het leven is toegestaan, behalve hetgeen wat verboden is gesteld in de Qor'aan of de Soenna." Dit integendeel tot het aanbidden van Allah, hierbij is de regel bekend, dat alle soorten aanbiddingen verboden zijn, behalve hetgeen wat toegestaan is verklaard door Allah en/of Zijn boodschapper .

En Allah weet het het beste.

Pagina's : [1] 2