Bekijk volle/desktop versie : Mag Je Amerika Steunen Als Irak Wordt Aangevallen



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2003, 18:29
HAMDOLILLAH DEZE CHAIKS HEBBEN GEZEGD DAT IDEREEN DIE DE VIJAND HELPT TEGEN IRAK IS KAFIER:

CHIKH :SALMAN ELOUDA
CHAIKH:SAFAR ELHAWALI
CHAIKH :YOESEF ELQARDAWI
EN EL-AZHAR COMITEE

MOCHT ER IEMAND WETEN ANDERE NAMEN VAN DE GELEERDEN WETEN DIE ER EEN FATWA HEBBEN GEGEVEN TOT BETREKKING VAN IRAK

EN WAT VINDEN JULLIE ERVAN.

10-03-2003, 18:44


Ik steun amerika niet maar saddam moet weg!!!!!!!


He maar dit is politieke en geen geloofs kwestie

10-03-2003, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
Ik steun amerika niet maar saddam moet weg!!!!!!!


He maar dit is politieke en geen geloofs kwestie
de hele wereld denkt er anders over

10-03-2003, 19:08

Citaat:
Origineel gepost door etoadou
de hele wereld denkt er anders over
De hele wereld wilt dat saddam ontwapend en oprot,

maar ze willen het niet oplossen met oorlog omdat er te veel riscio aan zit.

bush is de tegenpool van saddam even ziek, het liefst waren ze er allebei niet.

bush voert nu alleen oorlog omdat hij geld wilt verdienen om zo zijn schulden te betalen bij zijn maten.

10-03-2003, 19:10


Jamal.. die citaat van jou is bullshit!!! geen geloof maar politiek...
Politiek heeft meer met geloof te maken dan je denkt.
De islam is niet alleen maar een geloof, maar ook een kunde en politieke gedachte.... als een moslim word aangevallen moeten wij hem helpen. punt

10-03-2003, 19:21

Citaat:
Origineel gepost door Maghrani
Jamal.. die citaat van jou is bullshit!!! geen geloof maar politiek...
Politiek heeft meer met geloof te maken dan je denkt.
De islam is niet alleen maar een geloof, maar ook een kunde en politieke gedachte.... als een moslim word aangevallen moeten wij hem helpen. punt
Waarom zulke vuile woorden je kan me ook met normale woorden benaderen, broeder.

Kwestie saddam en bush heeft niks met geloof te maken, klaar.

Als Bush een christelijke leider was en Saddam een Islamitsche leider dan was het een andere verhaal.

Saddam is een communist en bush een kapitalist, amerika wil van hem af omdat:

1. ze kunnen hem niet meer gebruiken
2. hij heeft veel olie
3. hij is een communist

wat heeft dit met geloof te maken?
NIKS!

wa aleikum salaam

10-03-2003, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
De hele wereld wilt dat saddam ontwapend en oprot,

maar ze willen het niet oplossen met oorlog omdat er te veel riscio aan zit.

bush is de tegenpool van saddam even ziek, het liefst waren ze er allebei niet.

bush voert nu alleen oorlog omdat hij geld wilt verdienen om zo zijn schulden te betalen bij zijn maten.
de islamitisch wereld en goede ontwikkelde mensen en bush en saddam en en ik, ( behalve jij dus) we weten allemaal dat het nu een oorlog is die tegen islam is.

joodse witte huis geholpen door christelijk witte huis zijn de islam aan het aanvallen,
bush heeft het duidelijk gezegd, om joodse israil rustig moslims te kunnen doden.

10-03-2003, 19:31

Citaat:
Origineel gepost door oegtah
Assalamoe 3alykoem agie,

Het heeft wel met het geloof te maken, naar mijn idee. De bevolking is namelijk islamitisch, en die worden de dupe van een oorlog. Die moeten wij steunen. De leiders vangen de klappen niet op. Het is de bevolking die ze opvangt.

Wallahoe a3lam,
wassalamoe 3alykoem
inderdaad, maar Irak wordt niet alleen geleid door Islamieten, ...........vergeet niet dat communisten tegen alle geloven zijn, en het liefst religie beprekt houdt.

vergeet dat niet! kapitalisme zelfde verhaal!

het is inderdaad erg voor de bevolking, daarom zijn de meeste landen ook tegen een eventuele oorlog.

Saddam is geen grote islamitische leider...............hij is geen ayatollah ofzo..........................

hij is een man die van macht houdt die zijn eigen geloof verloederd...........achter zo iemand sta ik niet. nu misschien omdat hij weerstand bied tegen amerika zo dat ze geen controle krijgen in het midden oosten maar als dat klaar is mag hij van mij weg zo de prullebak in!

10-03-2003, 19:32

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002

bush is de tegenpool van saddam even ziek, het liefst waren ze er allebei niet.
die was LOL
hahahahahhaahhah

10-03-2003, 19:36

Citaat:
Origineel gepost door etoadou
de islamitisch wereld en goede ontwikkelde mensen en bush en saddam en en ik, ( behalve jij dus) we weten allemaal dat het nu een oorlog is die tegen islam is.

joodse witte huis geholpen door christelijk witte huis zijn de islam aan het aanvallen,
bush heeft het duidelijk gezegd, om joodse israil rustig moslims te kunnen doden.
Als dat echt zo was, dan zaten we nu in concentratie kampen...........

Het is een feit dat amerika al langer bang is van de komst van de islam, daarom hebben zij SADDAM opdracht gegeven om Iran aan te vallen (na de islamitische revolutie).

Dit zal niet de eerste polging van amerika om de islam te vervagen.
maar het zal ze toch nooit lukken.

ze denken door hem weg te halen dan ze controle kunnen krijgen in het midden oosten en samen met israel kunnen ze de boel daar regeren.

Maar zo als ik al zei niemand steund amerika, iedereen weet waar ze mee bezig zijn dus daarmo maak ik me ook niet druk.

er zijn genoeg landen die geen maten of schijnmaten zijn met amerika.

10-03-2003, 19:39
salaamoalaikom 1 ding staat vast sadam is een grote misdadiger maar busch is nog een grotere misdadiger we willen dat ze allebei verdwijnen van deze wereld
maar 1ding moeten we niet vergeten dat sadam door amerika zelf is gecreerd maar het gaat nu niet om sadam het gaat nu om een compleet islamitisch land die zonder rede aangevallen gaat worden

en hier bij is het in de regels van de islam als een moslim land wordt aangevallen dan is het verplicht voor ieder moslim die wat kan betekenen voor z,n broeder verplicht te helpen.

10-03-2003, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door oegtah
Ik ontken je verhaal ook niet. Van mij mogen allebei de leiders eruit gekickt worden. Maar niet ten koste van de bevolking. Jij shnap agie...
Ik zeg ook niet dat dit moet gebeuren, de volk heeft de wereld niks aangedaan dus van hun moeten ze ook afblijven klaar!

10-03-2003, 19:41



Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
Ik zeg ook niet dat dit moet gebeuren, de volk heeft de wereld niks aangedaan dus van hun moeten ze ook afblijven klaar!
INDERDAAD VOLKOMEN GELIJK STA 100% ACHTER JE.

10-03-2003, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door oegtah
Okeej dan. Dan zijn WIJ het in ieder geval met elkaar eens.
ok dan broeder!

10-03-2003, 19:47

Citaat:
Origineel gepost door oegtah
Broeder ?? Ik blijf nog wel je zuster hee...
Oeps zuster, ik moet zo en zo me ogen na laten kijken hahahahahaha

Pagina's : [1] 2 3