Bekijk volle/desktop versie : Catering Yamama uit Rotterdam!!! 1 grote leugen



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2005, 13:26

Citaat door Samia3:
Beste mensen,

Voor diegen die catering YAMAMA uit Rotterdam
wilt gaan nemen op zijn feestje DOE HET NIET!!! ze hebben hele mooi praatjes maar als het erop aan komt zie je er niks van terug.

Mijn tante heeft pas geleden een bruiloft gegeven ze hadden haar van alles belooft, mooie decoratie voor op de tafels, de kleuren goud en bordeau zou dan gebruikt worden qua stoelen en tafels en er zou een mooie wand komen te staan achter de bruidsstoelen en het zal er allemaal mooi uit gaan zien.....maar het was helemaal niet zo
Ze hadden haar belazerd en hebben alleen een witte tafelkleed gebruikt en een zielig kaarsje in het midden met longdrink glazen van IKEA en als achterwand een stuk laken die ze hadden vastgeknoopt aan het raam, de taart die ze hadden belooft was van een ander kleur (knal rose) in plaats van wit en ze namen haar bruidspoppetje ook mee....
Ze zit er meskina heel erg mee ze had iets heel anders voorgesteld van de catering en decoratie.
Ik hoop dat die catering Yamama helemaal failet gaat raken zodat ze niemand pijn meer doen zoals ze bij mijn tante hebben gedaan.

Ik gun het niemand wat mijn tante heeft mee gemaakt
.

01-06-2005, 13:41


Volgende keer u eige zaal decorenen

Catering is enkel goed voor eten

01-06-2005, 23:09
Ja precies. Als je budget niet zo groot is of als je het er niet voor over hebt of als je het niet vertrouwt of als het niet jou smaak is, dan beter zelf zaal decoreren. Ken genoeg mensen die dat hebben gedaan. Gewoon wat huren bij partycentra en hobbywinkel en of decco shop. Dan catering alleen eten laten doen of een groep dames samensteelen voor het eten. Eventueel een eetzaak van een marokkaan om daar het eten op te warmen (dit laatse een optie).

Samia3 ; vindt het heel erg voor je tante en waardeer dat je ons waarschuwt. Zeg je tante dat uiteindelijk een gezegend huwlijk het belangrijkste is en wat gebeurd is, is gebeurd. We moeten van alles leren wat we meemaken. Zeg je tante dat als zij haar best heeft gedaan, dat dat betekent dat de bruiloft zo had moeten zijn. En moge allah alle bedriegers nog in dit leven laten vallen en tot inkeer laten komen.

01-06-2005, 23:38

Citaat door Samia3:
Beste mensen,

Voor diegen die catering YAMAMA uit Rotterdam
wilt gaan nemen op zijn feestje DOE HET NIET!!! ze hebben hele mooi praatjes maar als het erop aan komt zie je er niks van terug.

Mijn tante heeft pas geleden een bruiloft gegeven ze hadden haar van alles belooft, mooie decoratie voor op de tafels, de kleuren goud en bordeau zou dan gebruikt worden qua stoelen en tafels en er zou een mooie wand komen te staan achter de bruidsstoelen en het zal er allemaal mooi uit gaan zien.....maar het was helemaal niet zo
Ze hadden haar belazerd en hebben alleen een witte tafelkleed gebruikt en een zielig kaarsje in het midden met longdrink glazen van IKEA en als achterwand een stuk laken die ze hadden vastgeknoopt aan het raam, de taart die ze hadden belooft was van een ander kleur (knal rose) in plaats van wit en ze namen haar bruidspoppetje ook mee....
Ze zit er meskina heel erg mee ze had iets heel anders voorgesteld van de catering en decoratie.
Ik hoop dat die catering Yamama helemaal failet gaat raken zodat ze niemand pijn meer doen zoals ze bij mijn tante hebben gedaan.

Ik gun het niemand wat mijn tante heeft mee gemaakt
Ja dit soort dingen zijn niet leuk.........................maar sorry hoor ik moest vreselijk lachen maar je schrijft het zo leuk op en ik kan het me helemaal voorstellen weet je?!!
Sorryyy........................................... .....................................

Maar ok is goed mensen: neem dus noooooit catering Yamama meer, u bent gewaarschuwd door uw eigen volk!!
OPLICHTERSSS!!!!

01-06-2005, 23:42



Citaat door zeyneb00:
Ja precies. Als je budget niet zo groot is of als je het er niet voor over hebt of als je het niet vertrouwt of als het niet jou smaak is, dan beter zelf zaal decoreren. Ken genoeg mensen die dat hebben gedaan. Gewoon wat huren bij partycentra en hobbywinkel en of decco shop. Dan catering alleen eten laten doen of een groep dames samensteelen voor het eten. Eventueel een eetzaak van een marokkaan om daar het eten op te warmen (dit laatse een optie).

Samia3 ; vindt het heel erg voor je tante en waardeer dat je ons waarschuwt. Zeg je tante dat uiteindelijk een gezegend huwlijk het belangrijkste is en wat gebeurd is, is gebeurd. We moeten van alles leren wat we meemaken. Zeg je tante dat als zij haar best heeft gedaan, dat dat betekent dat de bruiloft zo had moeten zijn. En moge allah alle bedriegers nog in dit leven laten vallen en tot inkeer laten komen.
Ja maar je weet zelf ook; je hebt al genoeg te doen en je wilt professionals omdat die het altijd beter en mooier kunnen dan jij.

TIP: Pakistaanse cateringservices zijn ook Halal en die zijn zeer goed.
Pakistanen schieten je gewoon ter plekke neer als je hun bruiloft hoe dan ook verpest, gevaarlijke gasten dus ze maken NOOIT dit soort fouten.
Ik kan het weten want ik zie iedere week van het jaar een catering met mijn bandachtergrond.

01-06-2005, 23:44
Ik ken trouwens ook Nederlandse bedrijven die een varkenshok nog kunnen omtoveren tot een laserverlichte discotheek alsof je in een dure club staat.
Voor wie verlichting belangrijk vind...

03-01-2008, 22:53
Heej meid,

Ik vind het erg jammer voor je tante.Het lijkt me echt super erg om zo belazerd te worden.Ik ben zelf erg bekent met Safraan catering, zij zijn in tegen stelling met Yamama betaalbaar en erg service gericht je krijgt precies wat je belooft word ze zijn erg profesioneel.
Dus als je tante of jij zelf ooit nog een feest geeft dit is hun nummer.

0613048123

03-01-2008, 23:09
We zitten nu al in 2008 misschien bestaan ze niet meer!

03-01-2008, 23:14
Ik heb altijd yamama voor de feestjes bij ons in de familie, maar enkel voor t eten. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.

03-01-2008, 23:17
Tja, zulke low budget catering deals kunnen helaas alleen maar tegenvallen, jammer.

03-01-2008, 23:26
zie je!!

eeen catering is gewoon niet te vertrouwen!!EN AL HELEMAAL GEEN MAROKKAANSE!!

03-01-2008, 23:50

Citaat door Funk Lady Flex:
Volgende keer u eige zaal decorenen

Catering is enkel goed voor eten

ja hun zeggen toch dat we alles erop en eraan hebben als dat nou niet zij dan had ze denk wel ergens anders geregelt

18-03-2008, 18:17


hebben ze een site???

17-09-2008, 01:08
HEEFT IEMAND ERVARING MET DEZE CATERING ?zE BESTAAN NOG STEEDS MAAR WIL WETEN OF ER MEER MENSEN DEZE CATERING HEBBEN GEHAD EN WAT IS HUN ERVARING MET HUN

17-09-2008, 12:28
aardige mensen maar hun eten is niet lekker

Pagina's : [1] 2 3