Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans elftal doet mee aan WK in Nederland



01-06-2005, 10:42

Citaat door Rob de Leede:
Het Marokkaanse voetbalelftal voor spelers tot 20 jaar begint volgende week in Nederland aan het FIFA WK voetbal tot 20. Marokko speelt op 11 en 14 juni in Doetinchem (de Graafschap) tegen respectievelijk Spanje en Honduras. Op vrijdag 17 juni speelt Marokko in Utrecht (Galgenwaard) tegen Chili. Kaartne zijn te koop vanaf 10 euro bij de verkkooppunten van TicketBox en via internet, of aan de kassa's van de twee stadions waar wordt gespeeld.
Zie ook http://www.fifa.com/wktot20
.

04-06-2005, 22:45



Citaat door Rob de Leede:
Het Marokkaanse voetbalelftal voor spelers tot 20 jaar begint volgende week in Nederland aan het FIFA WK voetbal tot 20. Marokko speelt op 11 en 14 juni in Doetinchem (de Graafschap) tegen respectievelijk Spanje en Honduras. Op vrijdag 17 juni speelt Marokko in Utrecht (Galgenwaard) tegen Chili. Kaartne zijn te koop vanaf 10 euro bij de verkkooppunten van TicketBox en via internet, of aan de kassa's van de twee stadions waar wordt gespeeld.
Zie ook http://www.fifa.com/wktot20
Nou, dat er op zo'n berichtje geen reactie komt, dat vind ik toch raar. Omdat ik niets raars uit de weg ga zeg ik: goed nieuws. Eindelijk een moment om een andere indruk van Marokkanen te krijgen .... oh, maar nu begrijp ik het, het gaat om Marokkanen, jullie weten wel, mensen uit Marokko. Ja, dan snap ik wel waarom geen MaroNederlander dit wil lezen.

Scottie.

04-06-2005, 23:14
ik hoorde dat de kaartjes zijn uitverkocht klopt dat?

04-06-2005, 23:30

Citaat door Biatch.!:
ik hoorde dat de kaartjes zijn uitverkocht klopt dat?

Weet niet Maar ik heb mijn kaartje voor 17 juni van Marokko - Chili al

14-06-2005, 14:02


rita maria is een vieze zlet die dich laat naaien door een ongelovige onbesneden lul en geen kritiek duld . een vieze hitler ho/er.

een vieze meergoden aanbidster een vuile kanker zlet

een racistisch aids zletje

14-06-2005, 14:56

Citaat door Scottie:
Nou, dat er op zo'n berichtje geen reactie komt, dat vind ik toch raar. Omdat ik niets raars uit de weg ga zeg ik: goed nieuws. Eindelijk een moment om een andere indruk van Marokkanen te krijgen .... oh, maar nu begrijp ik het, het gaat om Marokkanen, jullie weten wel, mensen uit Marokko. Ja, dan snap ik wel waarom geen MaroNederlander dit wil lezen.

Scottie.
Is al oud nieuws Scottie

Hier waren wij al van op de hoogte. En als je denkt dat er wat topics ontbreken, kijk eens wat verder dan je neus lang is. Tip 'sporthoekje'

14-06-2005, 15:02

Citaat door Scottie:
Nou, dat er op zo'n berichtje geen reactie komt, dat vind ik toch raar. Omdat ik niets raars uit de weg ga zeg ik: goed nieuws. Eindelijk een moment om een andere indruk van Marokkanen te krijgen .... oh, maar nu begrijp ik het, het gaat om Marokkanen, jullie weten wel, mensen uit Marokko. Ja, dan snap ik wel waarom geen MaroNederlander dit wil lezen.

Scottie.
Scottie,

Het WK is al weken gespreksonderwerp # 1.

16-06-2005, 22:55
eey man ik wil die kaarten voor marokko-chili
kan dat nog ergens??

16-06-2005, 23:00

Citaat door mysterieusboy:
eey man ik wil die kaarten voor marokko-chili
kan dat nog ergens??
je kan ze gewoon morgen bij het stadion kopen

16-06-2005, 23:06

Citaat door the_utrechter:
je kan ze gewoon morgen bij het stadion kopen
weet je t zker
want ik hoorde dat t uitverkocht was??

16-06-2005, 23:20

Citaat door mysterieusboy:
weet je t zker
want ik hoorde dat t uitverkocht was??
ik weet het zeker is nog niet uitverkocht broeder

17-06-2005, 00:17

Citaat door the_utrechter:
ik weet het zeker is nog niet uitverkocht broeder
ok thnx