Bekijk volle/desktop versie : De Trouw Feest En Pijn



Pagina's : [1] 2

01-06-2005, 01:51
DE TROUW FEEST EN PIJN ik ging vaak naar rai feesten op een zondag was ik in denhaag en belde sadiek en mounir me op dat zijn me beste vrienden sadiek komt iut saidia en mounir uit al-hocema net als ik ,ze vroegen waar ik uit hing en of zin had om naar rai party te gaan ik stemde toe en zei over een uur haal ik jullie op in rotterdam zo gezegd zo gedaan onderweg naar de feest rookte mounir een paar joints op en stonk in auto ik was blij dat we der eindelijk waren toen mounir de deur open deed vloog en hach lucht dat er mensen in buurt gewoon stoned van werden maar goed we lachten en ging naar het feest binnen was het vet druk een chaabi muziek band die echt goed was kreeg iedereen in leuke sfeer en dans vloer was vol met mensen ,mounir zi he ik ga even rond kijken of er nog bekende zijn sadiek keek me aan en zei he ik ga achter hem ik kom zo ik vond het best zocht de bar op en bestelde alvast ik raakte met een paar gasten aan het praten over maroco
en sadiek en mounir kwamen ook terug en we bleven maar praten en was gezelig om 22 uur brak er ruzie tussen paar marocs maar de portiers waren er snel bij en goed mounir en sadiek liepen der naar toe om te kijken en keerden later terug
en vertelden dat die groepje buiten is gezet ,om 23uur was het feest voorbij en gingen meeste achter elkaar weg , dus wij ook toen we buiten kwamen zagen we dat die ruzie groepje nog met elkasar bezig en ja hoor anderen kwamen bij staan en werd net markt (asouk) somige ze3ama dronken anderen ze3ama maffia je weet marocs geruzie we lopen verder richting de auto en 4maroc meiden lopen ons voorby ik zei spontaan zy zijn het waard om voor te vechten niet alcohol mounir en sadiek lachten en 1 van die meiden draaiede zich om had echt mooie figuur en was bloed mooi maar had zulke felle ogen dat je echt de vlammen kon voelen van haat en zei ga eerst vervoer middel voor je eigen kopen en beetje nette kleren kopen en dan pas een meisje proberen te versieren de rest van haar vriendine lachten en troken haar mee ,ik stond daar en sadiek en mounir lachten zich kapot ik draaiede me naar hun om en zei nou zie ik er zo uit sadiek keek naar me broek en begon te lachen en mensen ik keek naar me breok en moest zelf ook lachen want had een zwatre olie vlek bij me knie en toen wist ik het weer ik ging voor ik hun ophallde spullen in kofferbak doen en raakte daar een doek met auto olie en tydens het rijkden raakte ik me knie vaak met me hand oke eenmaal in de auto net parkeer plaats uit komt zo nl meisje aanlopen op ons ik doe me raam naar beneden en vroeg wat er is en ze vertelde dat ze ook op feest was met paar vrienden en hun dronken zijn en niet met hun in auto durfde en bang was en of wij haar naar het station konden lift geven sadiek lachte en zy stap in is oke en stapte zelf uit en zei ga jij maar voor zitten ik ga arhem wakker houden en wees naar mounir die dutje wou doen ,onderweg begon ze over waarom m,arocs zo graag vechten en zo sadiek deed zijn best om haat te laten begrijpen over marocs en was beleefd eenmaal bij het station aangekomen bedankte ze ons en zei he jullie weten niet hoe ik eens heet en hoe heten jullie sadiek lachte en zei ik ben sadiek en naast mij arhem en ik lachte hard spontaan en sadiek zei en hij heet jamiel ze gaf ons hand en zei ik ben rachel sadiek kwam weer naast me zitten en rachel liep trap op richting het station sadiek maakte nog grapje en zei kijk hoe al die marocs daar doen iedereen kwam terug van feest 1 bezopen 1schelden en paar met hun vriendine anderen weer deden hun best om als nod een meisje te versieren mounir komt recht zitten ewa almagarba gaan we nog weg of gaan we naar die souk kijken voor we iets konden zegen vloog hij de auto richting station en zagen dat rachel wordt vaast gehouden door 2 bezopen marocs en naar ons zwaaide sadiek springt ook uit de auto en roept arhem sloop ze niet wacht op mij maar mounir was al bij rachel en dwude die gasten van haar weg en hookte 1 van hun ondertussen was ik ook onderweg naar hun toen ik bij hun aan kwam waren die gasten ze3ama weer nuchter en zeiden dat ze te veel ophaden ik zou het ook doen als ik tegen over mounir of sadiek stond want je kan ze gerust kleren kasten noemen ze werken ook als beveilgings eperts beiden ,almohiem sadiek zei kom we gaan weg naar het perron en gaf een arm aan rachel en mounir zijn linker arm lachend verder maakte ik grapje van he rachel mag ik je handtekening je loopt nu met 2 lijfwachten en ze lachte en zijn dan sadiek is mijn broer en arhem is mijn beschermer op het perron hadden we het best leuk iedereen die ons zag keek raar 2 grote kasten en 1 nl meid en ik erbij ik vroeg of iemand iets wou drinken of eten en mounir riep gelijkja ik neem een pizza stuk voor me mee of iets anders en een redbull sadiek wou koffie rachel wou chocomel dus liet ik hun achter en ging de kiosk zoeken en net voor de kiosk zag ik weer die 4meiden van eerst die met felle ogen keek en ze begonnen te lachen net op het moment dat ik bij hun lach ik en zei 2de keer he de volgende keer moet 1 van jullie met me trouwen , ze lachten en felle ogen9 het meisje die ik ieder beschreef zei weet je wat ga eerst vervoer voor je eigen kopen en dan pas proberen een meisje te versieren ik lachte en zei zal ik doen en liep verder het kiosk in alles gekocht en onderweg terug naar rachel en me vrienden hoorde ik ns oproeper zegen dat trein naar rotterdam een uur vertraging had en nog iets erbij maar was slecht te horen terug bij me groepje zag ik dat rachel druk met bellen was mounir en sadiek pakten hun drinken en eten en rachel hing op en zei shit ik moet echt op tyd thuis zijn anders kreeg ze vet ruzie met der ouders we keken raar ruzie met je ouders vroeg ik ze zei ja me pa is maroc ,ik o oke dan begrijp ik het wel mounir zei he wat je wat hy brengt jou naar rotterdam wel geen probleem en voor ik wat kon zegen werd sadiek gebeld en zei dat hy met mounir weg moest naar centrum daar sprak hij met iemand af die hy kende en in problemen zit mounir zei we gaan samen en jamiel we zien elkaar later in de avond hier wel terug zo gezegd zo gedaan ,in de hal van het station wou ik nog sigareten halen en vroeg of rachel daar op me zou wachten of mee gaan ze zei nee ben moe ga maar ik wacht wel hier als je het oke vindt ,nou kiosk geweest sigareten gehaald en op terug zag ik dat rachel aan het praten is met die 4 meiden ik begon te lachen en dacht savie dit kan niet wat doe ik vandag verkeerd bedoeling was lift naar staion dan lekker naar huis meer niet en kijk waar ik in ben beland maar goed aangekomen bij rachel gaf ik haar een breaker en een redbull en zei ik wacht buiten op je ga even sigartje roken zonder iets te zgen tegen die maroc meiden liep ik weg een paar minuten later kwam rachel naar buiten maar niet alleen en zei he jamiel ize moeten ook op tyd thuis zijn ik heb gezegd dat je mij naar rotterdam brengt en dat ze mee kunnen ik wist het niet meer maar zei iets van is goed waarom niet vandag is mijn dag ik liep alvast naar de auto en ja hoor bekeuring ik pakte die van me voorruit en zei nog een keer is mijn dag en sadiek dit ga ik jou en arhem betaalt zetten ,(arhem is bij naam van mounir omdat hij altijd voor anderen opkomt en zich altyd bekomerd om mensen die hy kent ) ik stapte in auto deed de ramen open en rachel de meiden komen ook aan bij de auto die met felle ogen zei heel zacht tegen rachel is dit zijn auto rachel knikte en lachte rachel sprong achter in de auto en de andere meiden duwden felle ogen weg zo dat ze van voor zou komen zitten iedereen in auto starte de auto en ging richting rotterdam de meiden gichelden achter en felle ogen bekeek me van top tot teen en me auto helemaal rond rachel vroeg nog af en toe wat en ik gaf antwoord of maakte geintje met haar ik zette muziek van nass elghiwan op maar felle ogen leek het niet mooi te vinden dus zei ik zoek even wat anders als je wil en ze ging het graag doen elke cd die ik had heeft ze geprobeerd en kwam als laast met jedwan en die liet ze draaien
net voor rotterdam vroeg 1 van de meiden achter of ze in zuid konden uit stappen ik zei oke en vroeg waar rachel uit moest die zei in centrum dus was eerst centrum dan zuid en vroeg of de maroc meiden het erg vonden ze zeiden van achter nee en felle ogen zei mij maakt niks uit dus centrum en eenmaal daar stapten ze allemaal uit om afscheid te nemenvan rachel en die kwam bij me raam staan en zei jamiel bedankt en bedank nogmaals sadiek en arhem van me ik lachte en zei arhem heet hy niet de maroc meiden lachten ik zei is bij naam van hem zijn echte naam is mounir en dat arhem zorgen betekent dat gedaan af scheid genomen richting zuid aan het rijden vroeg het meisje achter die op schoot zat eerst bij rachel he nu lijkt je auto wel groot ik lachte en zei hij is groot ,felle ogen keek me aan en zei je heb niet gevraagd hoe we heten of wat dan ook ,ik antwoorde hoeft niet ze zei op scherpe toon ook aangenaam ik ben naima die pratende daar achter is nadia de stile naast haar mounia en der naast is rachida ik keek in binnen spiegel en zei , he sorry meiden ik me dag anders gepland meer niet en tegen felle ogen zei ik mag ik zo meteen even stopen bij de volgende benzine station die tegen kom die keek me aan en zei ja van mij mag ,na 10min rijden zie ik een esso en stop daar ik loop naar binnen haal wat te drinken voor iedereen en zag zo bos bloemen staan ik pakte 4 bloemen van die bos en zei bij de kassa of ik ze kon betalen die vrouw lachte naar mij en zei neem maar is goed zo ik bedankte haar en liep naar auto gaf het drinken aan felle ogen en de meiden achter elke een bloem en felle ogen ook en zei sorry dat ik chagerijnig was ik stak een sigaret op en zei ik stap zo in ze zeiden dat het niet erg was en ik in auto kon roken toen stapte ik in en reed weg een paar minuten later was ik in zuid en zeiden ze stop maar daar bij de bushalte vlakbij het station daar aangekomen en auto gestopt

01-06-2005, 01:59


Zeiden Ze Dat Het Zo Goed Was Alleen Felle Ogen Dus Naima Was Leek Iets Te Willen Zegen Maar Deed Dat Niet Nadia Zei He Kom Op Je Trein Komt Zo En Dan Ben Je In Gouda En Op Tijd Ik Keek Naima En Zei Weet Je Wat Ik Wil Je Wel Brengen Is Niet Erg , Ze Keek Me Aan En Zei Nee Je Heb Genoeg Gedaan En Stapte Uit Nadia Zei Tegen Me Wacht Heel Even Aub Ze Ging Samen Met Naima En De Rest Praten En Zei Jamiel Je Ben Een Schat Vind Je Het Echt Niet Erg Om Naima Naar Huis Te Brengen Ik Lachte En Zei Nee Hoor Zo Maak Het Met Jullie Goed Omdat Ik Zo Stil Was Eerst In Auto Me Meiden Gaven Naima Allemaal Een Afscheid Kus En Ze Stapte In We Reden Weg En Was Heel Even Stil In Auto Ik Keek Naar Haar En Zei Wat Is Er Ik Doe Je Niks Ik Geef Je Alleen En Lift Meer Niet Ze Keek Me Aan En Zei Hoe Kan Je Zo Aardig Zijn Terwijl We Niet Aardig Tegen Je Waren Ik Zei Is Niet Erg Kan Gebeuren Ze Keek Nog Een Keer Raar En Schude Haar Hoofd We Gingen Nog Verder Praten Over De Rai Party En Zo Tot We In Gouda Waren Leek Echt Snel Te Gaan

01-06-2005, 02:13
Ik Zei He We Zijn Der Ze Keek Me Aan En Zei Ja He Ik Zei Hoe Moet Ik Nu Rijden Ze Wees Me De Weg Tot Bij Zo Bus Halte En Zei Die Bus Komt Zo En Stopt Vlakbij Me Huis Stop Maar Hier Ik Stopte En Ze Zei Dat Ze Het Erg Vond Van Hoe Ze Eerts Deed En Pats Haar Gsm Gaat Ze Stapte Uit En Nam De Telefoon Op En Het Bleek Nadia Te Zijn Ze Wou Weten Of Ze Al In Gouda Was Ze Zei Ja En Nam Even Beetje Afstand Om Met Haar Te Kunnen Praten Ik Hoorde Haar Lachen Ik Hoorde Een Claxon Achter Me Van De Bus En Reed Beetje Voor Uit Er Stapten Paar Marocs Uit De Bus En Naima Scheen Hun Te Herken Ik Keek Naar Haar En Glimlachte En Reed Weg Zonder Afscheid Van Haar Te Nemen Ik Dacht Nog Wat Een Dag Savie Nu Ga Ik Naar Huis En Later Op Die Avond Zag Ik Sadiek En Mounir En Vertelde Hun Het Hele Verhaal Ze Lachten Zich Kapot En Zeiden Nou Druke Dag Gehad He Maar Ze Vonden Het Wel Goed Wat Ik Deed En Na 3 Welken Belde Mounir Dat Hy Me Met Spoed De Volgende Dag In Rotterdam Moest Zien Ik Moest Die Volgende Dag Naar Brussel Gaan Iemanmd Ophalen Maar Hy Zei Sadiek Gaat Wel En Dat Hij Me Hard Nodig Had Dus Zei Oke Ik Ben Morgen Daar Om 10uur Zo Goed Hy Zei Oke Zaterdag Dus De Volgende Dag Was Ik Naar Rotterdam Gegaan Om 10uur Belde Ik Mounir Waar Ik Hem Zou Terfen Want Was In Rotterdam Hij Zei Kom Maar Nmaar Zuid In De Winkel Centrum Oke Dus Reed Ik Naar Daar En Was Naar Het Winkel Centrum Gegaan Ik Zocht Hele Tyd Mounir Op Maar Kon Hem Niet Vinden En In 1 Keer Kreeg Ik Een Duw In Me Rug Ik Draaide Me Om En Zag Naima Voor Me Ik He Wat En Hoe Ze Lachte Gaf Me Een Kus Op De Wang En Zei Ik Ben Jou Date Ik Begreep Het Niet Maar Ze Vetelde Dat Ze Gsm Nummer Van Rachel Had En Haar Heeft Gebeld En Naar Mij Zitten Vragen Rachel Weer Bellen Naar Mounir Want Die Gaf Haar Zijn Nummer In Geval Van Nood Als Een Goede Vriend Meer Niet Want Hy Was Verloofd En Die Zei Tegen Rachel Oke Ik Maak Wel Een Afspraak Met Hem En Zeg Niet Dat Het Om Naima Gaat Dus Zo Doende Was Naima Nu Voor Me ZE TROK ME AAN ME HAND

01-06-2005, 17:16
wajaw echt leuk verhaal man

01-06-2005, 18:02


Leuk verhaal jongeman

Ga gauw verder zal ik zeggen

Smahane

02-06-2005, 01:15
naima trok me aan me hand en zei kom nou ik bijt niet ik lachte en zei is goed felle ogen waar gaan we naar toe ze zei naar een verjaardig feestje bij nadia thuis ,ik stopte en trok naima terug he dan kunnen we net zo goed hier iets kopen voor de jarige ze lachte en zei wil je dan hier shoppen ik knikte en zei ja toch beter nu ze stemde toe en we gingen opzoek naar een cadeautje voor de jarige ik zei weet je de kleren maat van nadia dan dan geven we haar iets van kleren en parfum ze lachte en zei nee niet nadia is jarig maar haar nichtje ,ik zei ook goed ze trok me mee en begon te praten over de laatste keer dat ik haar had afgezet maar door dat de bus kwam en die marocs uitkwamen ze geen afscheid had kunnen nemen van me en dat ze sinds dien bezig was me te breiken maar wist niks van ik lachte en zei je zou een goeie prive speurneus zijn ,naima lachte en trok me zo kleren winkel binnen en zei hier hebben ze leuke dingtjes ,we keken beetje rond en zag dat zo maroc jongen hele tijd voor de winkel zat te kijken ik lachte en zei kijk je heb sjans buiten voor de winkel ze keek even en keek me terug en gaf me een kus op de lippen ik had het niet verwacht en ze lachte kijk hij is gelijk weg ,ik zei zo snel opgelost ze lachte en zei ewa wat vind je van dit ik lachte en zei is die nichtje van nadia dan 12 ze keek me en lachte me uit ze zei nee hoort zo abnedam ,ik lachte en zei ik dacht dat ze het verkeerd in de fabriek hadden gewassen en daarom zo klein is ,naima lachte en pakte dat truitje ik zei savie dat alleen ze keek naar me en zei wat ik zei we gaan haar compleet alles geven dus truitje ,broek en schoenen en parfum ze lachte en zei nee is niet nodig en dat ze niet al haar maten wist van de jarige ik zei dan bel je nadia toch op ,ze keek me aan was stil en zei oke we doen het op jou manier dan ,naima belde inadia en begon gelijk te lachen en nam beetje afstand van me om te praten ik liep door de winkel heen even later kwam naima en zei oke ik weet alles ik lachte en zei oke dan laten we de rest van de spullen zoeken na een volle uur hadden we compleet outfit met schoenen en parfum en alles moest nog ingepakt worden we hadden wel cadeu papier mee en plakband
eenmaal in auto zei ik tegen naima kan jij het aub inpakken ze zei oke maar kan het ook niet zo goed
onerweg vroeg ik waarom naima zo moeite deed om met me af te spreken en waarom ze me die kus in winkel had gegevn

02-06-2005, 01:47
ze zei de kus omdat ik die dag hun allemaal naar huis gebracht en dat het moest van haar vriendine want die vonden het super aardig dat ik die dag wou helpen en dat ze die dag op feest haar vriend zag kussen met een andere meid terwijl hij zei dat hij niet naar rai party kwam en daarom zo feel en boos was en dat ze die dag huilend naar bed is geweest toen de anderen meiden haar belden om te vragen of ze al thuis was en ging ook over jou zei ze
ik zei op een heel rustige manier savie vergeet aales kijk naar morgen niet naar gisteren en dat ik het rot vond wat haar vriend deed ,ze was tijdje stil en zei er klopt iets niet bij je hoe je praat doet en denkt kan gewoon niet ,ik zei naima het leven kent genoeg pijn waarom moet ik nog er wat boven op goeien naima knikte en ging door met het inpakken ze vroeg om een pen om me naam op kaartje te zetten ,ik zei weet je wat jij moet me nog 5euro betalen ze begreep me niet ik zei hallo jij moest alles doe uitzoeken bellen en inpakken dus je moet mij nog 5euro betalen dan pas geef ik je pen en mag je beiden ons naam er op zetten ,naima begon spontaan te lachen en zei jij ben gek ,ze pakte 5euro uit der tas en gaf die ik stopte het in me zak en zei thanxs en pakte een pen uit me vest en gaf die aan haar wel letend dat ze beide namen er op zet en dat deed eenmaal bij het huis waren nadia en nog een paar andere mieden voor de deur ze herkenden de auto en kwamen naar ons naima sprong uit de auto gelijk op nadia om te groeten en rest van die groep was er ook ,ik stapte uit en en keek om me heen nadia kwam naar me en zei blij je weer te zien en we gaan je laten zien dat wij ook aardig zijn ik lachte en zei dankje dat ik mocht komen ,samen liepen we met de rst naar binnen het huis was helemaal opgeruimd en woonkamer was vol met mensen somige dansen je zag paar meisjes hapjes rond brengen maar voelde me toch bekeken want de anderen kenden allemaal elkaar ik liep naar nadia en zei heb je hier een lege kamer ergens ze zei ja boven hoezo .ik zei ik wil af van deze kleren ik heb nog een spijker broek en shirt in kofferbak ze lachte en waarom zo zie je der echt goed uit ik zei maar valt op en dat wil ik niet ze zei is goed pak even je spullen en ga maar boven omkleden , eenmaal omgekleed kwam ik naar beneden en naima kwam de trap op en zei he waar was je nou en keek me van top tot teen en zei hmmm leuk staat je goed spijker broek ze nam me hand en zei kom nu laat ik je niet meer alleen nou de uren vlogen voorbij door de muziek en gezeligheid soms kwam een van de jongensvragen wat ik voor werk deed en wie ik ben zo maar naima zei dan gelijk he dit is geen verhoor kamer en begon dan met me te dansen

02-06-2005, 02:21
mooie verhaal ga zo door

02-06-2005, 02:35
om 22uur begon iedereen naar huis te gaan tot dat er maar paar mensen waren ik was naima een tijdje kwijt ze ging naar de tuin om te bellen zei ze ,nadia kwam naar me en zei ken je hun nog ik lachte en zei ja en gaf rachida en mounia een hand hun vrienden kwamen ook bij staan en gaven beleefd een hand en zeiden dat ze het aardig vonden dat ik hun had veilig thuis gebracht ik zei graag gedaan en naima komt binnen had weer de felle ogen ,nadia zei he liefie als oke ze keek me aan en zei ja hoor ben beetje suf van het dansen iedereen lachte mounia en rachida namen afscheid en gingen weg met hun vrienden en ik liep naar boven om me kleren te pakken en kwam bij de trap de jarige nichtje van nadia met haar vriend ze waren bezig geweest aan hun te zien want de gulp van die jonge stond nog open ik zei he besgag hoe oud ben je geworden ze keek me aan en zei soekren ben 19 geworden en haar vriend kwam achter ghaar staan hem gaf ik ook een hand en zei jullie hebben mooi feest gegeven ze keken me aan van wie ben je ik zei ik ben een goede vriend van naima en liep verder naar boven ,terug in de keuken bij de rest schot me binnen dat we de cadeaus niet hadden gegeven en nog steeds in auto waren ik , zei he naima we zijn spullen vergeten van de jarige ,ze zei wayo wat erg helemaal vergeten ik zei wacht haal ze evenop ik loop naar de auto en zag direct dat me banden met mes bewerkt waren ik ging rond om de auto en ja hoor alle 4banden echt met mes bewerkt ,ik vloekte maar ging deur open maken en de cadeaus er uit halen ,ik nam ze mee en felicteerde als nog de jarige die was helemaal blij toen ze alles uitpakte en zei echt lie van jou ik zei nee naima heeft de helft gehaald en ik de helft naima kwam naast me staan en zei he jij ik ga jou een kus geven ik lachte en ze gaf me een zoen op me lippen ik zoende haar terug en nadia zei savie jullie worden echt mooie stel inchalah we lachten allemaal en ik vroeg nadia of ze een taxi voor naima kon bellen , naima schrok en zei taxi ik zei me auto is tijdelijk buiten gebruik dus ik stuur je met taxi naar huis ,naima zei wat hoe bedoel je en liep de deur uit ze begon te roepen wayo eyema ino wat erg en rwest stond ook te kijken en te vloeken op dat moment komt een politie auto langs en stopte de smerisen stapten uit en kwamen naar me auto kijken en zeiden van wie is deze wagen ik zei van mij ,ze zeiden zo iemand is flink boos op jou heb je iets gezien ik zei nee we waren binnen ,1 agent liep naar zijn auto en haalde zo boekje en begon mag ik je naam en auto papieren aub kan ik de aangifte opnemen ik pakte alles aan gaf het aan hun de andere agent loopt achtwer de auto en roept shit moet je dit zien ja hoor me benzine tank ook kapot je zag benzine gewoon uit druppelen die agent zei hoe vol is je tank ik zei best vol en zei we bellen voor een takel wagen want was gevaarlijk om de auto daar te laten ik zei en waar gaat me auto dan naar toe de agent zei naar ons buro dan kan de technise dienst er naar kijken ik zei ik heb liever dat hij naar een garage gebracht werd maar mocht niet omdat het een misdrijf was en de vezekering een politie raport nodig zal hebben , zo gedaan zo gegaanm ,me auto weg en ik was weer in de keuken van nadia ,naima was helemaal overstuur om wat er gebeurde en nadia zei elke keer wayo wat erg we bezorgen je alleen maar al-meschekiel ik zei nee en dat het gewoon dome marocs zijn geweest meer niet en dat het erger kon
ik liep naar naima en gaf haar kus op haar voorhoofd en zei is niet erg a naima mensen gaan elke dag dood laat staan een auto die beetje kapot gemaakt ze omhelsde me en zei ik vind het zo erg voor je ik sloeg me armen om haar en zei , he zal even taxi bellen nadia riep gelijk echt niet na alles ga jij gewoon hier slapen en dat haar besluit vast staat ik zei nee voor mij is niet erg maar naima moet naar huis , naima zei ik kan wel naar huis bellen en vragen of ik hier mag slapen mag best van me ouders ze kennen nadia goed , naima belde haar ouders en even later gaf ze de telefoon door aan nadia en die begon met haar ouders ook te praten , even later zei ze savie nu gaan we bankstel terug zetten en beetje de woonkamer opruimen ,ik lachte en zei he nadiaq heb jij me banden kapot gemaakt zo dat ik hier met jullie ga opruimen met naima ,iedereen lachte en we gingen alles weer opruimen en terug zetten ,het was tegen twaalf uur in de nacht en we waren kapot nadia der nichtje en der vriend gingen gelijk plat maar nadia zei tegen hun ga maar naar jullie eigen kamer ze klaagden maar gingen naar boven , ik vroeg aan nadia he hoe zit het nou met die twee vind je dat niet erg ze keek me en zei nou over 4mnden zijn ze toch samen getrouwd en ze zijn al heel lang verloofd dus zit wel goed , nadia zei mocht je iets willen drinken of eten je weet de keuken te vinden ik ga douchen naima stond op en zei mag ik eerst onder douch en nadia ewa zid a trut snel ,ik ging op de bank ligen en deed me schoennen uit ,ik hoorde nadia en naima nog druk aan het lachen ,maar was meer aan het denken wat er allemaal zich had afgespeeld vandag je weet de film in je hoofd terug spoelen , nadia riep van uit de trap boven he hier een kussen en een deken en die bank is een slaap bank naima zal je zo laten zien hoe die uit elkaar komt ik zei is goed

02-06-2005, 03:10
even laster hoorde ik naima naar benden komen nog roepen tegen nadia he liefie asbag algier nadia , naima riep he slaapkop zid sta op ik lachte en zei hoeft niet savie ik kan niet meer opstaan , ze pakte me voeten ligde die op de vloer en zei kom joh ,met tegen zin stond ik op en naima trok de bank uit elkaar en was gelijk in een bed veranderd ik plofte der op neer en zei savie dit is paradijs ,naima lachte en zei meskien je ben kapot he ik knikte suf ja ze sloeg de deken over me en zei jamiel mag ik naast je komen ligen ik was moe maar wel nog nuchter en zei naima je kent me niet je kan beter boven gaan slapen ze keek heel verdrietig en liep weg ik roepte haar terug en zei he naima kom even toen ze voor me stond ik nog steeds op de bank trok ik aan haar hand en ze viel op me ik gaf haar een zoen en zei weet je dat je een bloed mooie meid ben ze zei ja maar ik wil van jou zijn en jij van mij we begonen met elkaar te zoennen en elkaar te voelen maar niet de daad gedaan hoor , maar ik voelde me toch schuldig en duwde haar heel voorzichtig kussen van mij weg en zei he azin ino tyd om te slapen ik pakte de deken van me lichaam weg en wikkelde die om haar heen en zei nu mag je naast me slapen want ik vind je mooi en al-mektab heeft ons bij elkaar gebracht en ja a naima ik ben ook gek op jou alleen liet ik dat nie blijken en kuste haar op haar neus ze kwam met haar lichaam tegen me aan en zei waarom wil je me niet dan ik ben niet maagd als je dat denkt ik zei nee naima ik wil je dolgraag maar we hebben nog genoeg tyd zat voor dat , ze sloeg haar arm om me heen en zei jamiel ik hou van je en ligde haar hoofd op me schouder dicht tegen me nek ik zei asbag algier azin ino en gaf nu paar kussen op haar arm die over me lichaam heen was
in de ochtend werden we wakker gemaakt door nadia die stond voor ons en zei ewa jullie zid wakker worden het is weer ochtend ik keek naar naima die was noh half aan het slapen en had miskiene in haar slaap gehuild want zag nog trannen op haar gezicht ik keek naar nadia en toen naar naima die was nu ook wakker en kuste haar en zei he wacht ik heb haar op de wang gekust en zei savie nu heb ik je trannen weg gekust je mag nooi meer huillen ze omhelsde me zei nadia ik wil het uit schreeuwen hij is van mij en ik hou echt van hem en straks wwil ik heel veel kindjes van ik lachte en nadia ook en zei kom het eten staat al klaar
na dat we gegeten hadden en omgekleed belde ik naar de politie om te vragen om hoe laat ik me auto kon ophalen ze zeiden om 11uur kon ik hem ophalen als ik wou konden ze me auto naar garage brengen ik zei graag ze gaven me de nummer van waar de auto zou gebracht worden ,ik belde die garage op en vertelde alles en die man zei nou om 14uur kon ik dan me auto ophalen ik zei oke tot dan ,naima wou de stad in gaan met me maar nadia zei alla wallou je weet veel bekenden hier , ik zei weet je wat als we de auto straks terug hebben gaan we samen wel weg en zou haar later naar huis brengen ze vond het goed om 14uur had ik me auto terug en was beetje geld armmer maar eind al goed ik heb me auto en was onder weg naar naima bij nadia der huis

02-06-2005, 06:35
Eenmaal Bij Het Huis Zag Ik Naima Al De Deur Open Doen En Op My Af Komen En Zei He He Eindelijk Ben Je Terug Kom Ik Heb Gekookt Helemaal Voor Ik Zei Nou Is Goed Maar Ook Heb Honger Naar Jou En Voedsel Ze Gaf Me Een Kus En Hmmmm Naar Mij He Zei Je ,ik Zei Ja Naar Jou En Liep Samen Met Haar Naar Binnen Ik Groete Nadia En Ging Naar De Woonkamer Nadia En Naima Gingen Samen Eten Op Tafel Zetten En We Gingen Eten Wat ? Hahah Was Rijst Met Kip En Salade Der Bij ,maar Goed Na Het Eten Zei Ik Tegen Nadia Dat We Weg Moesten En Ze Bedankte Naima Voor Der Hulp En Mij Voor Alles Ik Beloofde Nog Een Keer Opbezoek Te Komen En Vertrok Met Naima Richting De Snel Weg ,naima Was Stil Onderweg Ze Zei Jamiel Ik Moet Je Iets Vertelen Ik Zei Wat Is Er , Ze Zei Ik Had Gisteren Ruzie Met Me Ex Vrienden Van Hem Waren Ook Bij Nadia En Zagen Mij Met Jou En Door Dat Hebben Ze Je Auto Kapot Gemaakt ,ik Zette De Muziek Zachter En Zei Kijk A Naima Als Je Van Hem Nog Houdt Dan Moet Je Proberen Met Hem Te Praten En Ik Blijf Gewoon Een Goede Vriend Voor Je Ze Deed Haar Hand Op Me Mond En Zei Ik Ga Liever Dood Dan Dat Ik Bij Jou Weg Is Raar Maar Ik Hou Echt Van Je Jamiel En Wil Alleen Jou Meer Wil Ik In Dunja Niet ,ik Zei Ewa Wat Is Het Probleem Dat Ze Vrienden Zo Dom Zijn Om Me Auto Kapot Te Maken Kan Jij Toch Niks Aan Doe Ze Keek Me Aan En Zei Jamiel Ben Jij Echt Een Maroc ,ik Lachte En Zei Voor Zo Ver Ik Weet Wel ,ze Zei Ik Ben Blij Dat Ik Jou Heb Gevonden Ik Zei Ik Ook Azin Ino Ik Ook
Ze Zette De Muziek Iets Harde En We Begone Te Lachen Over Het Fesst En Ons Pech ,toen Ik Vlakbij Gouda Was Zei Naima Jamiel Wanneer Zie Ik Jou Ik Zei Wat Denk Je Van Morgen Of Straks Ze Lachte En Zei Nee Ik Moet Nog Ook Werken Schatje
Ik Zei Waar Ze Werkte Ze Zei Een Kleding Winkel Tof Voor Je Zei Ik
In Gouda Gaf Ik Haar Me Prive Nummer Die Alleen Bekend Was Bij Me Famillie En Sadiek En Mounir En Zei Hier Deze 2nummers Moet Je Ook Opslaan Zijn Van 2 Vrienden Van Mocht Je Ooit Me Niet Kunnen Bereiken Of Je Zit In Problemen Bel 1 Van Deze Nummers En Zeg Gewoon Wat Er Is Ze Zijn Me Beste Vrienden En Als Broers Voor Me Ze Zei Zo Gangsther Yek ,ik Zei Nee Naima Ik Meen Het Ze Knikte En Zette Ze Op Haar Gsm Toen Waren We Vlakbij Waar Ze Eerste Keer Afstapte Zei Ze Stop Nou Even Ik Ging Aan De Kant En Ze Zei Nu Ga Ik Mijn Handtekening Op jou Zetten Ik Keek Van He Wat Bedoel JE Ze Begon Me Te Kussen Andersom Ook Tot Ze Bij Me Nek Was En Een Vettte Zuigzoen Er Op Had Gezet Ze Zei Kijk Dat BEDOELDE IK ,Ik Keek In Me Binnen Spiegel En Zei Alatif Savie Me Ma Gaat Me Vermoorde Ze Lachte En Zei Nee Gekie Jij Draagt Toch Altyd Trui Met Dubbelle Kraag En Ja Ze Had Gelijk Was Zo Nog Ook , Ze Gaf Me Een Kus En Zei Beslama Jamiel Ino En Stapte Uit Ik Wachte Tot Ze Uit De Straat Was En Keerde Me Auto Met Een Glimlach ,richting Me Huis Ik Belde Mounir Op En Begon Gesprek Over Hem En Alles Wat Er Gebeurde Ik Zei Niet Dat Ik Gekusd Heb Met Naima Of Zo Nee Want Hy Weet Ik Praat Nooit Over Die Dingen Vind Het Prive Is Prive

02-06-2005, 08:06
Mounir Lachte En Zei Nou Dan Heb Jij Iets Tenminste Meegemaakte Op Dat Moment Kreeg Een Toontje Van Wissel Gesprek En Was Voor Mij Onbekende Nummer Ik Zei Mounir Wacht Even Ga Jou In De Wacht Zetten Hij Lachte En Zei Bel Me Maar Later Terug Ik Nam Ander Gesprek Aan En Het Was Naima ,hoi Liefje Hoe Ver Ben Je Ik Zei Ik Ben Bijna Thuis Nog Iets Van 70km Ze Zei Oke Savie Nu Laat Ik Je Met Rust Ik Lachte En Zei He Wanneer Ga Ik Jou Zien Ze Lachte En Zei Nou Als Ik Weekend Bij Jou Mag Logeren Ben Ik Vanaf Vrijdag Middag Bij Jou Ik Zei Nou Je Ben Van Harte Wellkom Ze Zei Heel Blij Mee Je Dat Ik Zei Ja Hoor Heb Nog Wel Bankstel Over Ze Lachte En Zei Nee Naast Jou Ik Zei We Zien Wel A Liefje Ik Ga Ophangen Want Beetje Druk Op De Weg Ze Zei Oke Mag Ik Je Vanond Bellen Ik Zei Is Goed Ze Zei Savie Beslama Ik Zei Ook Tot Straks De Dagen Gingen Snel Voorbij En Het Was Weer Weekend Ik Was Onderweg Naar Rotterdam Voor Zaken En Zou In De Middag Naima Zie Ik Had Haar Echt Gemist En Zy Mij Helemaal Rond 16uur In De Middag Dus Vrijdag Was Ik Klaar En Reed Naar Station Om Daar Te Wachten Op Naima Ik Kom Op Het Station Ging Parkeren En Liep Het Station Binnen Niet Lang Zag Iknaima Koen Aanlopen Ze Zag Me Nieten Ging Haar Richting Haar Lopen Ze Had Een Een Lange Jas Een Witte Truitje En Een Spijker Broek Ze Zag Me En Kwam Aan Rennen En Sprong Op Me En Zei Joh Je Weet Niet Hoe Erg Ik Jou Gemist Hen Een Paar Maroc Jongens Keekn Naar Ons En Ik Keek Strak Naar Hun Naima Zei Kom Op We Gaan In De Auto Zei Naima He Waar Gaan We ,ik Zei Weet Niet Zeg Jij Maar ,naima Zei Laten We Hier Naar Dierentuin Gaan Ik Lachte En Zei Ewa Savie We Hebben Alle Dieren Net Op Station Gezien ,ze Lachte Ik Zei Weet Je Wat Doen We Wel Zondag Laten We Naar Antwerpen Gaan Stappen Ze Zei Wayo Meen Je Dat Ik Zei Ja Waarom Niet Ze Was Zei Ze 2keer Geweest Daar Maar Nooit "'savonds Ik Zei Nou Dan Gaan We Nu Dus Reden We Richting Breda En Daarna Antwerpen In De Auto Lachten We Veel En Praten Over Van Alles En Nog Wat Tot We In Antwerpen Waren We Gingen Het Centrum In Wat Eten Daarna Wat Winkels Binnen Gelopen Ik Kocht Zo Merk Trui En Zag Dat Naima Naar Zzo Rokje Keek Ik Zei Vind Je Die Mooi Ze Zei Ja Hij Is Mooi Maar Ook Duur ,ik Lachte En Zei Wil Je Voor Me Kijken Of Ze Hier Nog Sokken Verkopen Ze Ging Op De 2verdieping Kijken Ik Pakte Snel Dat Rokje En Ging Die Betalen En Goeidie In Me Tas Bij Me Trui Ze Kwam Terug En Zei Geen Sokken Hier Ik Zei A Is Niet Erg Laten We Gaan We Gingen Verder Winkels Kijken Tot De Winkles De Meeste Dan Dicht Gingen Zei Ik Wil Je Terug Gaan Of Nog Hier Blijven Ze Keek Me Aan En Zei Nee Is Genoeg Laten We Naar Huis Gaan En Dus Waren We Weer Onder Weg Naar Me Huis Na Ongeveer Andere Half Uur Waren We Vlakbij Me Huis Ik Zei Daar Woon Ik Ik Parkeerde Me Auto En Liep Samen Met Haar Naar Huis Zy Droeg De Tas Met Me Trui En Zonder Dat Ze Het Weet Ook Haar Rokje Die Ze Mooi Vond Eenmaal In Het Huis Ging Ze Me Hele Huis Inspecteren En Kwam Tot Het Gevolg Dat Dat Ik Best Netjes Huis Had Ik Zei Ja Ik Ben Niet Zo Vaak Thuis Ze Ging Koelkast Kijken En Begon Te Lachen Moet Je Soms Hele Kazerne Eten Geven Of Zo Zei Ze Ik Zei Nee Maar Een Vole Koelkast Moet In Huis Ze Zei Dat Ze Wat Ging Pakken Ik Zei Is Goed Ik Ga Even Douchen En Kom Zo Ze Zei Oke ,van Uit De Douch Hoorde Ik Haar Wayooooooooooooooo Schreeuwen Ik Doe Een Bad Jas Aan En Kwam Kijken Ze Vond De Rokje ,ze Keek Mme Aan En Zei Weet Je Wel Hoe Veel Die Koste Ik Zei Is Niet Van Belang En Hoopte Dat Hy Jou Zal Passen Ze Kwam Naar Me Toe Enzei Vind Hem Echt Mooi Maar Had Je Niet Moeten Doen Ik Wil Niks Van Jou Je Heb Al Genoeg Voor Me Gedaan , Zei Is Goed Mag Ik Nu Verder Douchen Ze Keek Me Aan En Zei Oke Maar Eerst Een Kus En Dat Deed Ik Ennging Weer Terug Naar De Douch Ven Later Kwam Ik Weer In Woonkamer En Kreeg Echt Zin Om Even Te Slpaen Dus Ging Ik Op De Bank Ligen Naima Was Druk In De Keuken Bezig Ze Kwam Terug Met Thee En Koekjes Die Me Zus Had Gemaakt Ze Kwam Naast Me Ligen En We Gingen Tv Kijken Tot 2uur In De Nacht Toen Hadden We Alle Twee Slaap Ik Zei He Liefje Tyd Om Te Gaan Slapen Ze Zei Heel Suf Uhmm Ging Samen Met Haar Naar De Slaap Kamer En Zei Jij Slaapt Hier Ik Ga Wel In De Kleine Kamer Slapen , Ze Keek Me Aan En Zei Doe Normaal Aub Kom Gewoon Naast Me Slapen Ik Keek Haar Aan En Zei Is Goed Maar Weet Je Wat Pak Iets Van Mij Om Er In Te Slapen Uit De Kast Ik Ga Even Naar Benden Kijken Of Raam Is Dan Kom Ik Ze Liep Naar De Kast En Pakte Een Shirt Rest Zag Ik Niet Want Ging Naar Benden Toen Ik Terug Kwam Zag Ik Dat Ze Al Wreed Aan Het Slapen Was Ik Was Bang Haar Wakker Te Maken Dus Ging In De Logeer Kamer Slapen Toen Ik In Ochtend Wakker Werd Schrok Ik Want Naima Lag Naadst Me Te Slapen Ze Werd Wakker Doordat Ik Wakker Was En Keek Me Aan En Zei Ik Werd Wakker En Jij Was Er Niet Ebn Vond Jou Hier Dus Ben Ik Naast Jou Komen Ligen Ik Keek Haar Gaf Haar Kus En Zei Nee Hoor Ik Was Bang Jou Wakker Te Maken We Begonnen Te Zoenen En Was Vergeten Dat Ik Alleen In Boxershort Ging Slapen Ze Zei Hmm Iets Is Wakker Bij Jou En Voor We Het Door Hadden Waren We Aan Het Vrijjen En Niet Zo Weinig Ook We Bleven In Bed Tot Laat In De Middag En Stonden Met Tegen Zin Op Ze Keek Me Aan En Zei Vind Je Het Jammer Dat Ik Niet Maagd Was Ik Zei Nee Vergeet Dat Nou Een Keer Ik Hou Van Je En Rest Telt Niet Ze Gaf Me Een Kus En Zei Dankje Dat Ik Me Wilde En Van Me Houdt Hoe Ik Ben Ik Zei Naima Ik Hou Van Je Maar Was Niet Me Bedoeling Zo Snel Al Met Je Te ......... Ze Deed Haar Hand Op Me Mond En Zei Ik Wil Jou En Heb Genoten En Vanaf Nu Zal Het Altyd Zo Zijn Het Hele Weekend Samen Gebracht Zo Ging Het Door Een Jaar Bijna Lang Ik Kwam Een Keer In Brussel Zag Zo Verlovings Ringen Dacht Weet Je Wat Ik Koop Ze Ik Hield Ze Hele Week In Me Zak Tot Het Weekend En Naima Bij Mij Was Ik Zei He Mij Heb Je Wil Je Deze Ook Ze Begon Te Huilen En Omhelsde Me En Zei Ja Liefje Ik Wil Hem Hebben Samen Met Jou Net Voor Ramadan Moest Ik Naar Maroco Met Me Ma Ik Vertelde Naima Dat En Vroeg Mounir En Sadiek Haar Af En Toe Te Bellen En Te Kijken Of Ze Oke Was , Ze Vonden Het Goed Ik Vertrok Met De Auto Naar Maroco Met Ma Ik Daar Aangekomen In Maroco Wou Ik Met Me Ma Praten Over Trouwen Maar Haar Broer Lag Op Sterfen Dus Ging Moeilijk Na 3weken Moest Ik Terug Komennmaar Me Ma Zou Later Met Vliegtuig Komen Met Nog Andere Famillie Ik Vertrok Op Een Donderdag Ik Kwam Bij De Douane En Die Hond Van Hun Werd Gek En Ja Hoor Ik Had Me Auto Kort Voor Ik Weg Naar Garage Van Een Vriend Van Me Ze3ama Gebracht Om Olie Te Verversen Die Douaniers Kwamen Op Me Af En Zeiden Ga Je Auto Daar Zetten Ik Lachte En Zei Is Goed Heb Toch Niks Bij Me De Auto Op Zo Brug Gezet Ik Stapte En Die Gast Begon Op Me Auto Te Kloppen En Met Schroefdraaier Somige Plekken Kijken Tot Hij Zei Ja Is Vol Ik Kreeg Handboeien En Moest Toezien Hoe Me Auto Werd Gesloopt En Inderdaad Er Zat Hasch In 20kilo Ik Zei Is Niet Van Mij Maar Ja Wie Zal Ooit Wel Zegen Is Van Mij Als Hij Gepakt Werd Me Paspoort Werd Gepakt En Ik Moest Zo Ruimte In Na Een Uur Kwam Zo Vent In Burger En Zij Je Ben Aangehouden Door De Staat Van Maroco Voor Hasch Smokel Ik Zei Tegen Die Vent Ik Wil Iemand Bellen Mag Dat Hij Zei Heb Je Geld Ik Heb Hem Wat Geld Gegeven En Kon Zo Telefoon Gebruiken Ik Belde Een Vriend Van Me In Tanger En Ligde Alles Uit En Waar Ik Zat Hij Zei Wwees Niet Bang Alles Komt Goed Tegen Eind Van De Dag Zat Ik Daar Nog Pas De Volgende Dag Werd Ik Over Gebracht Naar Tanger Toen Wist Ik Dat Alles Goed Zal Komen Gelijk Die Dag Moest Ik Bij De Rechter Komen En Die Zei Je Paspoort Wordt Hier Gehouden Tot Er Een Uitsprak Was Maar Wel Mocht Ik Tot Die Tijd In Tanger Vrij Lopen Maar Mocht De Stad Niet Verlaten Nou Dat Duurde 5mnden En Veel Geld Weg Geven Maar Oke Kwam Na 5mnden Terug Ik Vroeg Sadiek Naar Naima En Zei Nee Heb Geen Kontact Meer Met Haar Gehad En Mounir Ook Ik Deed Echt Alles Om Haar Op Te Sporen Maar Leek Gewoon In De Lucht Te Zijn Gegaan

02-06-2005, 08:36


Na Een Week Werd Ik Gebeld Door Ouwde Man Die Ik Heel Goede Kende Hy Nodigde Me Uit Voor De Trouw Feest Van Zijn Zoon Ik Zei Ik Weet Niet Of Ik Kom Maar Zal Me Best Doe Zaterdag Ochtend Werd Ik Wakker Gebeld Weer Door Die Ouwe Man Hij Zei Waar Was Je Nou Gisteren Ik Zei Sorry A3my Alhadj Had Het Druk Hy Zei Nou Vandag Is De Trouw Feest En Dat Ik Moest Komen Ik Ging Van Alles En Nog Wat Zegen Maar Hy Hield Vol Dus Uit Eindelijk Zei Ik Kom Straks
Ik Ging Bij Me Zus Langs En Vroeg Of Haar Man De Auto Nodig Had En Die Zei Nee Neem Maar Jamiel Hou Hem Maar Zolang Je Nodig Hen Ik Kan Heel Goed Met Me Zwagers Omgaan En Het Vinden ,om 15uur Was Ik In Overvecht In Utrecht En Reed Naar Het Huis Van De Trouwfeest
Daar Kwam Ik Achter Dat Ze Het In Zaal Hielden Dus Ging Zo Kleine Jongen Met Mij Mee Om De Weg Te Wijsen ,nou Daar Aangekomen Gaf Ik Wat Geld Aan Die Kleine Jongen En Bedankte Hem , Ik Liep Naar De Deur Daar Stond Een Man In Djelaba En Vroeg Heb Je Je Kaart Bij Ik Zei Sorry Heb Geen Kaart Hy Zei Voor Wie Kom Jij De Bruid Of De Bruidgom Ik Zei Geen Van Beiden Ik Kom Voor De Vader Van De Bruidgom Alhadj Abdarahman Hij Keek Me Aan En Zei Wachtheel Even En Riep Zo Man En Zei Wil Je Even Alhdj Roepen En Na Paar Minuten Kwam De Alhadj Zodra Hy Me Zag Kwam Hij Me Hartelijk Groeten En Zei Mag Alah Jou Vreugde Schenken Dat Je Gekomen Ben Ik Zei Besaga Met Je Zoon En Liep Met Hem Binnen In De Zaal Liet Hy Me Kenes Met Zijn Zoon Maken En Zei Kom Hier Naast Me Zitten Hy Vroeg Alles Over Wat Er Gebeurde In Maroco En Welke Mensen Ik Daar Hadc Gezien Enzo We Kregen Eten Er Werd Gedanst Want Zaal Was Gemixst Plus Zo Band Die Speelde Beetje Minder Maar Oke Om 19uur Gingen Ze De Bruid Ophalen Ze Vroegen Of Ik Mee Wilde Maar Zei Beleefd Van Nee ,ik Rond In De Zaal Zag Paar Leuke Meiden Die Zatten Te Lachen De Alhadj Was Druk Met Me Te Vertelen Kijk Dat Is De Dochter Van Die En Die Die Keen Jij Toch Wel Nog Ik Zei Maar Elke Keer Ja ,en Wilde Eigenlijk Naar Huis Gaan Maar Kon Niet Om 21uur Kwwam De Bruidgom Met De Bruid Terug Er Werd Gejoedeld En Gezongen En Alhadj Stond Op Om De Bruidgom En Bruid Te Begroetem Maar Was Druk Om Hun Heen Met Allemaal Meisjes Plus De Bezoekers Die Mee Zijn Gekomen Met De Bruid
De Bruid Ging Op Een Stoel Zitten Naast Haar Bruidgom Ik Dacht Savie Gelukkig Ik Kan Zo Naar Huis Ik Keek Naar De Bezoekers Die Met De Bruid Zijn Gekomen En Zag Tot Me Grote Verbazing Nadia ,mounia En Rachida Staan Met Nog Paar Meiden Ik Was Echt Blij Want Naima Zou Dan Ook Met Hun Zijn Ik Dacht Bileh Hamdoulilah Ya Rabi , De Muziek Werd Harder En Iedereen Begon De Dansvloer Op Te Gaan Zo Kleine Meisje Van 12jaar Kwam Naar Alhadj En Zei Opa Wil Je Met Me Dansen Hij Lachte En Zij Nee A Fadou Djeli Maar Hij Gaat Met Jou Dansen Dus Ik En Dat Meisje Stond Echt Heel Lief Naar Me Te Kijken En Alhadj Zei Je Moet 1 Keer Gaan Dansen Op De Trouwfeest Van Mijn Zoon Jamiel, Ik Lachte En Zag Dat Rachida En Nadia Ook Aan Het Dansen Waren Met Elkaar Dus Was Goed Ik Stond Op Dat Kleine Meisje Gaf Me Een Hand En Samen Liepen We Naar Dansvloer We Begonnen Te Dansen En Ik Ging Steeds Dichtbij Waar Rachida En Nadia Aan Het Dansen Waren Tot Ik Naast Hun Stond Te Dansen Ze Zagen Me En Leek Of Ze Een Spook Zagen Ik Lachte En Zei Ja Ik Ben Het Alles Goed Eindelijk Zie Ik Jullie Is Naima Ook Metjullie Nadia Begon Gelijk In Huillem Te Schieten Rachida Keek Me Aan En Zei ,wat Doe Jij Hier Jii Zit Toch Vast In Maroco Ik Zei Nee Ben Nu 2weken Terug En Ik Zag Dat Ze Beiden Elke Keer Naar De Bruidgom Keken Ik Zei Kennen Juliie De Bruidgom En Draaiede Me Om En Ik Keek Recht In De Ogen Van De Bruid En Wist Niet Wat Ik Zag Het Was Naima Nadia Trok Me Weg En Zei Kom Jamiel Aub Kom Mee Ik Liep Mee Maar Bleef Naar Naima Kijken

02-06-2005, 09:15
Mounia En Rachida Kwamen Achter Ons Aan Bij De Hall Begon Nadia Te Huillen O Jamiel En Mounia En Rachida Begonnen Ook Te Hullen Ik Leek Niks Te Horen Of Te Zien Alleen Het Beeld Van Naima Die Ik Net Zag Als Bruid ,ik Hield Me Handen Voor Me Ogen ,en Riep Hele Tijd Nee Toch ,nee Toch ,dit Kan Niet Ayema Ino Kan Niet Ze Is Van Mij ,nadia Probeerde Me Te Sussen Jamiel Stop Even Aub Er Is Veel Gebeurt Sinds Je Weg Was Plus Ze Had Geen Keus ,aub Jamiel Luister Naar Me ,ik Keek Haar Aan En Zei Ik Ga Der Naar Toe En Breek Deze Trouw Feeest .mounia En Rachida Begonnen Ook Wreed Te Huillen Denk Na Aub Jamiel En Ja Hoor Die Man Bij De Deur Kwam Vragen Wat Er Was En Plus Dat Alhadj Me Zat Te Roepen Van Achteren ,ik Zei Hier Tegen Nadia Neem Me Gsm Ik Bel Je Wel ,veegde Me Trannen Weg En Wou Weg Gaan Maar De Man Bij De Deur Zei Wacht Even En Hield Me Vast Tot Alhadj Bij Ons Was Hij Zei Jamiel Alles Oke Het Is Tyd Om De Bruid En Bruidgom Geluk Te Wensen En Trok Me Bij Me Arm Terug Naar De Zaal ,ik Voelde Me Buik Krimpen En Kreeg Spontaan Bloedneus En Hield Hele Tyd Me Hoofd Naar Benden Al Hadj Zag Me Bloed Neus En Zei Hier Neem Even Deze Servetje En Zijn Zoon Kwam Naar Hem Lopen Om Te Zegen Dat Het Geluk Wensen Mag Begine En Dat De Famillie Van De Bruid Als Eersts Was Om Dat Te Doen Hij Zei Ja En Stond Op Om Naar Zijn Famillie Te Gaan En Zei Jamiel Jij Moet Ook Zo Komen Ik Knikte Van En Mopelde Ik Kom Zo A3mie Alhadj ,maar De Pijn Werd Erger En Me Bloed Kookte Echt Maar Kon Niet Opstaan Zonder Dat Anderen Merkten Dat Ik Bloed Op Me Gezicht Had Plus Bang Wat Naima Zou Doen Dus Zat Klem ,datv Kleine Meisje Van Eerst Kwam Met Een Handoek Die Voor De Helft Nat Was En Zei Me Opa Zei Hier Voor Je Neus En Dat Je Moet Komen In De Ry Staan ,voor Ik Iets Kon Zegen Trok Ze Aan Me En Iedereen Zat Te Kijken En Dacht Dat Ik Verlegen Was ,maar Gelukkig Had Ik Die Handoek Voor Me Neus En Mond Ik Zag Heel Klein Beetje Nadia Mounia En Rachida En Nog Paar In De Ry Staan En Zo Te Zien Waren Ze Bijna Aan De Beurt Om Het Paar Geluk Te Wensen ,nadia Keek Naar Me En Hield Haar Han Voor Haar Gezicht Terwijl Rachida Druk Met Praten Was Tegen Haar , Ik Liep Naar De Ry En Stond Beetje Af Geschermd Maar Ving Als Nog Een Glimp Van Naima Ik Zag Haar De Sluiwer Van Haar Gezicht Weg Trekken Kijken Maar Ze Zag Me Niet Zo Goed Gelukkig ,maar Naima Bleef Kijken En Probeerde Beetje Scheef Te Zitten Om Goed Te Kijken Ik Duwde Die Hand Doek In Me Gezicht En Liep Richting De Uitgang En Zei Tegen Die Man Dat Ik Te Veel Bloed Begon Te Verliezen En Weg Moest Hij Zei Tuurlijk En Bedankt Voor Je Komst Maar Ik Was Al Weg ,

02-06-2005, 11:34
oke dus het verhaal is niks ,maar ja ik kan het niet veranderen zo is het gegaan en gaat nog door ,hoe het afloopt / lees maar de ander stuk van het verhaal die komt nog

Pagina's : [1] 2