Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Alles wat te maken heeft met vrouwen.



31-05-2005, 23:24
Plaats alle plaatjes die te maken hebben met vrouwen.
Van tasjes tot ringen enz....









31-05-2005, 23:26








31-05-2005, 23:27





31-05-2005, 23:28
er zitten leuke dingen tussen

31-05-2005, 23:30







31-05-2005, 23:32





31-05-2005, 23:35





31-05-2005, 23:38









01-06-2005, 01:54



Is het niet bééldig...

01-06-2005, 13:59

Citaat door HINDUSTAN:



Is het niet bééldig...
ja dit vind ik ideaal voor vrouwen die een hoofddoek dragen maar met een rok rondlopen die een split tot hun gat heeft. Ik ze er dikwijls zo rondlopen, of die hoofddoek dragen en een witte broek met zwarte string. echt wel de max. waarom moeten die eigenlijk hijab doen????

Als ze zoiets zouden opzetten, herkent niemand hen, en kunnen ze desnoods met hun achterwerk bloot lopen;

Ik heb alle respect voor vrouwen of meisjes die hijaab doen , maar dan wel respect hebben voor je godsdienst en je een beetje aanpassen.

01-06-2005, 14:36

Citaat door zinaxxkarbonkel:
ja dit vind ik ideaal voor vrouwen die een hoofddoek dragen maar met een rok rondlopen die een split tot hun gat heeft. Ik ze er dikwijls zo rondlopen, of die hoofddoek dragen en een witte broek met zwarte string. echt wel de max. waarom moeten die eigenlijk hijab doen????

Als ze zoiets zouden opzetten, herkent niemand hen, en kunnen ze desnoods met hun achterwerk bloot lopen;

Ik heb alle respect voor vrouwen of meisjes die hijaab doen , maar dan wel respect hebben voor je godsdienst en je een beetje aanpassen.
Maar helaas dit is niet bedoeld voor vrouwen die rondlopen met een split tot hun gat, helaas is dit bedoeld voor vrouwen die de rest ook al bedekt hebben.

Vindt je het dan nog steeds zo ideaal, Zina?

01-06-2005, 15:05

Citaat door HINDUSTAN:
Maar helaas dit is niet bedoeld voor vrouwen die rondlopen met een split tot hun gat, helaas is dit bedoeld voor vrouwen die de rest ook al bedekt hebben.

Vindt je het dan nog steeds zo ideaal, Zina?
Neen, dan denk ik dat het eerder spookyyy is. Als ik zo iemand zou tegenkomen, zou ik schrik hebben. Vrouwen die de rest ook bedekken, mogen toch wel hun mooi gezichtje laten zien.

Ik vind dat heel mooi vrouwen die vb hijaab doen en de kleuren van hijaab combineren met hun kledij

Maar ze moeten er ook niet spooky bij rondlopen

We zitten niet in Iran of Afganistan. Alle respect voor mensen van die landen, maar ze overdrijven een beetje. De islam zegt: een vrouw mag niet opvallen, als je zo zou rondlopen hier in europa, dan ben je precies een aap in de Zoo en zul je alle aandacht trekken.

01-06-2005, 15:35



Citaat door HINDUSTAN:



Is het niet bééldig...
Eerder eng draag gewoon normaal hidjaab ook op de juiste manier

Waarom zo doen als t anders kan

ik zou stikke

01-06-2005, 15:38

Citaat door zinaxxkarbonkel:
Neen, dan denk ik dat het eerder spookyyy is. Als ik zo iemand zou tegenkomen, zou ik schrik hebben. Vrouwen die de rest ook bedekken, mogen toch wel hun mooi gezichtje laten zien.

Ik vind dat heel mooi vrouwen die vb hijaab doen en de kleuren van hijaab combineren met hun kledij

Maar ze moeten er ook niet spooky bij rondlopen

We zitten niet in Iran of Afganistan. Alle respect voor mensen van die landen, maar ze overdrijven een beetje. De islam zegt: een vrouw mag niet opvallen, als je zo zou rondlopen hier in europa, dan ben je precies een aap in de Zoo en zul je alle aandacht trekken.
Precies meid je hebt helemaal gelijk en ja je hebt sommige die zeggen voor zo'n iemand heb ik echt heeel veel respect, sorry hoor maar voor haar heb ik evenveel respect als voor een moslima die haar hidjaab ook op andere juiste manier draagt