Bekijk volle/desktop versie : gevaarlijkkkkkkkk



Pagina's : [1] 2 3 4

31-05-2005, 22:35
nou mensen ik heb een date gehadt met een meid hier van het internet .
maar als ik eerlijk moet zijn wat moet ik doen ze is echt heel lelijk gevaarlijk maar ze liet me eerst fotos van een andere meid zien.
ze heeft me gewoon voor de gek gehouden .
maar ze belt me nog en zo maar ik heb nog steeds niet de waarheid gezegt.
dat ze echt lelijk is wat moet ik doen joh.
als ik het gewoon zeg is wel zielig maar ja aan de andere kant.
ze heeft me wel voor de gek gehouden met die fotos moest ze ook niet doen .
dus wat moet ik doen zeggen geefme raad!!!!

31-05-2005, 22:38



Citaat door mokes:
nou mensen ik heb een date gehadt met een meid hier van het internet .
maar als ik eerlijk moet zijn wat moet ik doen ze is echt heel lelijk gevaarlijk maar ze liet me eerst fotos van een andere meid zien.
ze heeft me gewoon voor de gek gehouden .
maar ze belt me nog en zo maar ik heb nog steeds niet de waarheid gezegt.
dat ze echt lelijk is wat moet ik doen joh.
als ik het gewoon zeg is wel zielig maar ja aan de andere kant.
ze heeft me wel voor de gek gehouden met die fotos moest ze ook niet doen .
dus wat moet ik doen zeggen geefme raad!!!!
Vertel haar dan hoe jij je erover voelt..ze heeft toch recht om te weten hoe jij dr over denkt misschien valt ze je dan niet meer lastig..

31-05-2005, 22:41

Citaat door HotyLips:
Vertel haar dan hoe jij je erover voelt..ze heeft toch recht om te weten hoe jij dr over denkt misschien valt ze je dan niet meer lastig..
ja maar dan gaat ze drek helemaal para worden blijft ze me lastig vallen.
of drek doet ze dr eigen nog wat aan je weet maar nooit

31-05-2005, 22:45

Citaat door mokes:
ja maar dan gaat ze drek helemaal para worden blijft ze me lastig vallen.
of drek doet ze dr eigen nog wat aan je weet maar nooit
Je bent wel bezorgt om haar hé ... ewa ja kijk als de waarheid daarzal ze toch wel een keer achter komen dus vertel het haar nou maar ... maar ja kijk zelf maar hé maar ik denk niet dat je nog wel dat ze jou lastig valt of juist wel I dont' no iedergeval good luck.. Thalla

31-05-2005, 23:00



Citaat door HotyLips:
Je bent wel bezorgt om haar hé ... ewa ja kijk als de waarheid daarzal ze toch wel een keer achter komen dus vertel het haar nou maar ... maar ja kijk zelf maar hé maar ik denk niet dat je nog wel dat ze jou lastig valt of juist wel I dont' no iedergeval good luck.. Thalla
bedankt voor de tip ik moet er toch ff goed over nadenken en alles overwegen we zien wel maar bedankt

01-06-2005, 11:37
salamoe 3alaicoem meneer moekoes,

kijk nooit vindt iemand het leuk, of om afgewezen te worden, noch te horen krijgen dat hij/zij lelijk is, meningen verschillen maar ieder persoon vat het anders op,
zij had niet moeten bedriegen wat foto's betreft en jij hebt volgens mij te snel beoordeeld ik wil je niet onder druk zetten en ik wil hier niets mee bereiken, maar het beste is gewoon dat je haar op zo'n mogelijk kwetbaar manier vertelt dat het niks tussen jullie zal worden. By the way bestaat er niet een kans dat ze dit te lezen krijgt :P nou heel veel succese me3eseleme groetjes

01-06-2005, 11:44
niks is beter dan de waarheid?

01-06-2005, 11:47

Citaat door mokes:
nou mensen ik heb een date gehadt met een meid hier van het internet .
maar als ik eerlijk moet zijn wat moet ik doen ze is echt heel lelijk gevaarlijk maar ze liet me eerst fotos van een andere meid zien.
ze heeft me gewoon voor de gek gehouden .
maar ze belt me nog en zo maar ik heb nog steeds niet de waarheid gezegt.
dat ze echt lelijk is wat moet ik doen joh.
als ik het gewoon zeg is wel zielig maar ja aan de andere kant.
ze heeft me wel voor de gek gehouden met die fotos moest ze ook niet doen .
dus wat moet ik doen zeggen geefme raad!!!!
zeg gewoon ik zal je een ding zeggen toen allah swt geluk uitdeelde was je wel in de zaal maar toen hij schoonheid uitdeelde was je er hellaas niet nee hoor grapje zeg gewoon eerlijk zij had je ook niet voor de gek moeten houden

01-06-2005, 11:52
zozo wat een bling bling auto je wordt wel verwend door je man he haha . Meskiena die meid die de waarheid aan gaat horen, zal het als muziek in de oren klinken, of zal ze kapoet houlen wo knows, een ding is zeker wel interresante onderwerp want volgens mij is dit een veelvoorkomend incident.

01-06-2005, 12:12

Citaat door mokes:
nou mensen ik heb een date gehadt met een meid hier van het internet .
maar als ik eerlijk moet zijn wat moet ik doen ze is echt heel lelijk gevaarlijk maar ze liet me eerst fotos van een andere meid zien.
ze heeft me gewoon voor de gek gehouden .
maar ze belt me nog en zo maar ik heb nog steeds niet de waarheid gezegt.
dat ze echt lelijk is wat moet ik doen joh.
als ik het gewoon zeg is wel zielig maar ja aan de andere kant.
ze heeft me wel voor de gek gehouden met die fotos moest ze ook niet doen .
dus wat moet ik doen zeggen geefme raad!!!!
ALs ik jou was zou ik haar een smsje sturen van, sorry meid maar je bent mijn type niet, inshallah zul je een leuk iemand tegen komen die bij je past..

toch??? of niet?

01-06-2005, 13:25

Citaat door mevrouwwijsneus:
salamoe 3alaicoem meneer moekoes,

kijk nooit vindt iemand het leuk, of om afgewezen te worden, noch te horen krijgen dat hij/zij lelijk is, meningen verschillen maar ieder persoon vat het anders op,
zij had niet moeten bedriegen wat foto's betreft en jij hebt volgens mij te snel beoordeeld ik wil je niet onder druk zetten en ik wil hier niets mee bereiken, maar het beste is gewoon dat je haar op zo'n mogelijk kwetbaar manier vertelt dat het niks tussen jullie zal worden. By the way bestaat er niet een kans dat ze dit te lezen krijgt :P nou heel veel succese me3eseleme groetjes
nou ik hoop maar dat ze het hier leest want dan belt ze me niet meer denk ze zit ook op de site dus ze moet het toch wel onderhand een keer gelezen moeten hebben

01-06-2005, 17:14
ya ilahie gebruik eens wat nettere woorden staghferlah hij vroeg alleen voor een paar tips
niemand hoeft zo afgekraken te worden, dus hij ook niet, wees eens positief voor elkaar
en als we blijven zeuren wordt het toch niet beter (dus daarom breng ik jullie nu die lijpe mocro flavour) ..... take a deap breath and apologise

me3eseleme

01-06-2005, 19:06



Citaat door mokes:
nou mensen ik heb een date gehadt met een meid hier van het internet .
maar als ik eerlijk moet zijn wat moet ik doen ze is echt heel lelijk gevaarlijk maar ze liet me eerst fotos van een andere meid zien.
ze heeft me gewoon voor de gek gehouden .
maar ze belt me nog en zo maar ik heb nog steeds niet de waarheid gezegt.
dat ze echt lelijk is wat moet ik doen joh.
als ik het gewoon zeg is wel zielig maar ja aan de andere kant.
ze heeft me wel voor de gek gehouden met die fotos moest ze ook niet doen .
dus wat moet ik doen zeggen geefme raad!!!!
Achh kom op joh, Geef haar een kans..
Jullie zullen vast bij elkaar passen.
Je weet wat ze zeggen;soort zoekt soort.

01-06-2005, 19:39
zeg tegen haar dat je verliefd bent geworden op die gene op die foto en zo heeft ze dat extra moeilijk voor je gemaakt om nu iets met haar te beginnen
dat komt minder hard aan denk ik
maar ok dat is wat ik zou doen als het mij zou overkomen groetjes en succes i weet hoe het is als iemand achter je aan komt en jij wilt niet

01-06-2005, 21:11
Pff dat internet zo serieus wordt genomen.

Pagina's : [1] 2 3 4