Bekijk volle/desktop versie : Tweelingen Sohaila & siham....



Pagina's : [1] 2

31-05-2005, 22:30
Hallo dames en heren.
Ik ben weer gekomen met een nieuw verhaal. Zoals sommige weten heb ik een tijdje geleden Sarah & Ilias afgesloten. Ik heb weer helemaal pit om een verhaal te schrijven,ik hoop dat het eerste vervolg naar wens is. Reacties zijn welkom.
Laat me in ieder geval weten wat jullie der van vinden.


Souhaila:

Ik zat in het vliegtuig op weg naar Canada. Voor het eerst van me leven doe ik iets waarbij me gevoel zegt dat het gevaarlijk en dom is wat ik aan het doen ben. Als het aan mij lag stapte ik nu uit,maar ik wist dat het daar te laat voor was . Ik doe het allemaal voor haar,mijn liefdevolle tweelingzusje Siham. Ik kon geen nee zeggen toen ze me aankeek en smeekte of ik het voor haar wilde doen. Ik kon geen nee zeggen tegen zulke onschuldige ogen.. Ze was er altijd voor me ook toen ik verstootten was door me familie. Ik kon haar niet hetzelfde laten overkomen. Ik heb niks te verliezen dacht ik en pakte een romans boek uit me tas. Daar leefde ik nog alleen in,ik ken geen liefde meer. Ik leefde nu nog alleen in een fantasie wereld de reden daarvoor was min of meer doordat ik verstootte was en verlaten was en nu heb ik alleen me boeken nog die waren dus alles voor me. Boeken kun je in verdwalen en in fantaseren dat was precies mijn leven ook een fantasie.

Ik werd gestoord door een stewardess, water precies wat ik nodig had. Ik bedankte haar in het Engels en ging weer verder met lezen. Na ongeveer een half uur was ik klaar met het boek. Ik verstopte me boek weer in me tas en keek een beetje om me heen. Ik zuchtte. Als het iets wat je haat is dat zeker vliegreisjes hoorden ik iemand zeggen. Als het iets wat ik haat dan zijn het mensen die denken alles te weten over jouw,terwijl ze je niet eens kennen dacht ik bij mezelf. Ik besloot om aardig te zijn en te doen alsof ik geen Nederlander was maar een Duitser. Ich habe Sie nich verstand kansst du das nog einmal seggen? De man draaide zich meteen weer om .Gelukkig maar, wat een rare man dacht ik bij mezelf. Omdat ik jong ben moest ik niet van rust houden? Rust,ontspannen is alles wat ik nodig heb samen met mijn boeken. Raar maar waar. Vanuit mijn ooghoeken bekeek ik de jongeman en voor ik het wist was ik hem aan het vergelijken met de mannen die in mijn boeken voorkomen. Echte mannen zijn dat, ik schudde me hoofd. Dit is niet bepaald de plaats en de tijd om hier over te dromen. Ik begon meteen weer zenuwachtig te dromen over hoe de man er uit zou zien die me staat op te wachten. Gelukkig had Siham hem ook nog nooit gezien, ze heeft me een foto laten zien waar hij 17 was. Precies 10jaar geleden zou hij er nog steeds zo uit zien? Ze had hem nooit gezien, terwijl hij heel haar levensverhaal kent. Terwijl hij van haar walgt terwijl zij hem niet eens kent. En nu ben ik de zogenoemde en zogenaamde Siham………………..Ik zal hem laten zien wat Siham is en wat zij kan!

Faisel

Ich habe Sie nich verstand kansst du das nog einmal seggen? Een geluk dat ik niet had moeten lachen. Ze is me er 1. Een apart geval. De manier waarop ze haar boek aan het lezen was, helemaal geconcentreerd. Het leek alsof ze in een totale andere wereld was. Ik was haar aan het begluren sinds ze binnen kwam. Een stewardess begroette haar met een Hallo waarop zij antwoorden met een hoi. Ook van Nederland dacht ik meteen,de meeste mensen hier kwamen van Duitsland vandaar dat ze deed alsof ze een Duitser was. Toen ze binnen kwam zocht ze haar stoelnummer en nam plaats zonder te kijken wie naast haar zat. Ze nam haar boek voor haar en was weg van de aarde. Haar ogen glansden, bij elke woord glinsterden haar ogen. Ze las haar boek met plezier en genoot ervan dat merkte ik . Toen ik zag dat de stewardess kwam probeerde ik haar aandacht te trekken, maar geen blik die ze me gunde. Ik had nog nooit een meid gezien zoals haar. Ik voelde dat zij mij dit keer bekeek, en weer leek het alsof ze in een andere wereld was met haar gedachten. Haar ogen stonden nu verdrietig en straalden ook moed uit. Wat is zij van plan? Op een of andere manier boeide zij mij. Ik was benieuwd wat er in haar hersens afspeelt. Ik hoop dat ook zij in Canada blijf en haar nog vaker tegen kom………..
[/size][/QUOTE]

31-05-2005, 22:44


eeej meid..
kben je nieuwe fan
ga snell verde
rhaahhaah en tr0uwens 0ok je eerste,,
lykt me ene leuk verhaal
g0 0ne.
b0essa samira

01-06-2005, 15:31
ga weer beginnen je 2de fan

01-06-2005, 15:52
nieuwe fan....

01-06-2005, 20:35


Heel erg bedankt voor jullie reacties dames.

Leuk om te horen dat ik verder moet gaan.

Ik ga ook zeker verder helaas niet vandaag.

Morgen staat er inshallah een tweede vervolg.

Omdat ik nog bezig ben met het inleiding.

Ik hoop dat jullie geduld tonen...zoasl ze zeggen Geduldt Beloont.

01-06-2005, 20:40
Goed begin meid
Ga snel verder.....En blijf vooral zo doorgaan

01-06-2005, 21:28
nieuwe fan.. Ga snel verder



xXx[xwidjanx]xXx

02-06-2005, 21:03
Dames(Widjan en Samira). Heel erg bedankt voor jullie reactie!
Heb geduld dames dat vraag ik even omdat ik alles nog aan het inleiden ben. Ik hoop dat jullie dat snaopen. En hoop dat jullie het verhaal begrijpen.


Sohaila

Ik wachtte totdat iedereen uitgestapt was, en als laats stapte ik zelf uit. Ik nam plaats op een bank. En nu maar wachten totdat hij me oppikt voor hetzelfde komt er een vreemde die me meeneemt dacht ik bij mezelf. Ik verveelde me en pakte een spiegel uit me tas normaal gesproken doe ik dat nooit, ik nam een kijkje en bekeek mezelf goed alles moest perfect zijn en ja het lijk alsof ik Siham zie in de spiegel. Me haar heb ik geknipt tot me schouder en fel rood geverfd. Ik had een geluk dat Siham en ik allebei stijl haar hebben. Hoef ik hem niet elke ochtend te föhnen dacht ik bij mezelf. Make-up,stijltang,nagellak,haarverf allemaal geen behoefte aan. Maar ik ben Sham nu en Siham is juist precies het tegenovergestelde. Ik verlangde nu naar een heerlijke douche en me warme bed. Maar werd tegenhouden door Siham ik dacht meteen weer aan haar, ik hoop dat alles goed komt met haar, ik hoop het zo erg. Ik hoop dat als ze weer terug naar Canada wilt ze een goeie leven kan lijden zonder angst. En dat is wat ik moet regelen Sohaila dat is wat ik moet regelen bleef ik mezelf herhalen. Wat als het mislukt? Wat als hij weet dat Siham een tweelingzus heeft en ik geen Siham ben. Wat ik weet is dat hij geen amateurtje is daarvoor heeft Siham me allang en duizend keer voor gewaarschuwd. Maar ik zette het door, ik wil moedig zijn en het kunnen en ik hief me kin omhoog. Vanwaar heel die zelf vertouwen hoorde ik een koele stem zeggen. Ik voelde me betrapt en durfde me niet om te draaien. Hij was dichtbij dat hoorde ik, en voelde dat. Ik voelde zijn ademhaling. Even was ik bang dat hij het niet was,wat zou ik dan voorschut staan. Gelukkig hoorde ik al snel mijn naam uit zijn mond…Siham was het toch? Ik stond op en trok me rokje omlaag en pakte me tas zullen we dan maar gaan dit keer sprak ik en draaide me naar hem om. Zijn blauwe ogen viel meteen op, zijn grote lichaam ook. Weer doe je dat Siham zelf vertouwen uitstralen en het bevalt me niet klonk zijn stem bitter en koel. Hij pakte me hand,ik schrok en haalde me hand dan ook meteen weg. Een ding moet je weten Stefano ik ben hier om uit te zoeken hoe mijn man is gestorven en niet om met elkaars ze hand te spelen!! Gelukkig kwam het er bot uit 1 nul voor mij dacht ik. Dit mannetje heeft geld en hersens hij doet er ook alles aan om er achter te komen of het mij schuld is dat Richard dood is. Ik verbeterde mezelf gauw mij man dood is Ik sleurde mijn koffers en tassen de auto in. Wat een arrogantie, hij leunde tegen de auto met zijn sigaret en keek toe hoe ik mijn spullen in de achterbak propte. Ik klapte die deur hard dicht en liep naar voren om in te stappen. Ik stapte in zonder een woord te zeggen.tegen hem. Aangekomen bij het huis, mijn huis. Mijn zogenaamde huis. Hoe was het bij je zus vroeg Stefano. Alsof het hem boeit wat ik doe, alsof het hem interesseert dacht ik bij mezelf. Het was fantastisch antwoorden ik , ben ik niet bruin geworden? Ik wilde hem laten zien dat hij niet moet denken dat hij me alles kan maken en alles kan weigeren straks. Ik pakte me koffers en wachtte op een reactie van hem. Er kwam een vrouw uit de deur rennen. Dat moet Ghizzy zijn. Ik rende naar haar toe en omhelsde haar. Zij is de beste, een topvrouw. Zij kon haar niet meer inhouden en ik ook niet meer. Ik liet me tranen gaan. Zij is ervoor Siham geweest. Zij was er als een echte zus voor haar, Siham heeft me gezegd dat Ghizzy de zus van haar man is. Mijn man dacht ik weer bij mezelf. Ik heb je gemist meid, ze keek me in me ogen aan en even voelde ik me betrapt. We liepen het huis in, ik lette goed op alles want het heeft even geduurd voordat ik heel het huis uit me hoofd heb moeten leren. Siham had gelijk, het zijn rijke mensen. Ik kon het meteen zien aan de prachtige beelden die overal in het huis waren versierd. Bevalt het je…Natuurlijk weer een reactie van Stefano. Mag ik? Ik heb het huis gemist antwoorden ik bot. Gelukkig kwam Ghizzy, de bad loopt vol meid hij wacht op je. Ik glimlachte en bedankte haar[/size][/QUOTE]

02-06-2005, 21:44
mooi verhaal ga gauw verder

03-06-2005, 19:30
Miss_rotterdamia bedankt voor je compliment meid.


Maar toch twijfel ik dames vinden jullie mijn verhaal wel interresant?

Laat het me weten.

03-06-2005, 19:33

Siham

Hoe vaak heb ik hem gewaarschuwd? Hoe vaak heb ik hem gezegd uit te kijken. Al hadden we elke dag ruzie, al was hij de gene die vreemd was gegaan ik bleef van hem houden. Ik pakte onze fotoboek en beek de foto’s. We waren 4jaarjes gelukkig getrouwd en de laatste jaar begon het. Waarom moest jij dat doen? De tranen kwamen weer, ik heb geen een dag stil meer gezeten. Waarom Richard waarom? Hoe vaak heb ik hem gezegd dat hij niet de juiste vrienden heeft. Hoe vaak?? Is het mij fout? Heb ik hem moeten dwingen thuis te blijven en niet met zijn beste vriend Stefano om te gaan? Me ouders hebben me verstoten alleen omdat hij hals Italiaans was. Ze kende geen liefde, dat bestond voor hun niet. Had ik een leven moeten lijden net als me moeder? Ik klapte het fotoboek dicht. Hij is vreemd gegaan en niet ik! Weer vroeg ik mezelf af waarom? Is dat omdat Stefano zei dat ik een xxxx ben? Weer allemaal vragen maar geen antwoorden. Ik dacht meteen aan Souhaila. Mag zij inshallah terug komen met de antwoorden op mijn vragen..Ik pakte zijn dagboek dit keer en liet me ogen glijden over de letters. Woorden die hij allemaal heeft geschreven. Woorden die rechtstreeks uit zijn hart komen. Hij wist dat hij dood zou gaan. Hij wist het en hij omschreef het allemaal in zijn dagboek. Hij vertelde ze niet aan mij…..Ik nam een bladzijde voor me waarin hij afscheid nam van mij de enigste bladzijde waar hij iets heeft geschreven …Woord voor woord las ik ze door……………….

Lieve schat
Moge je mij vergeven van wat ik heb gedaan. Moge je een goeie leven lijden zonder mij. Gelukkig, maar wel gelukkig zonder mij. Altijd vroeg ik me af of je wel gelukkig bent. Er was een tijd dat wij gelukkig waren. Echt gelukkig, ik zie dat nu aan de onze trouwfoto’s. Met onze trouwfoto’s voor me neus schrijf ik in me dagboek. Dagboek? Ik noem het liever een afscheidsbrief schat. Iedereen komt en gaat, en ik neem me her zelf niet kwalijk dat ik ga. Het is mijn schuld..Vraag je niks af Siham, ga je zelf niks verwijten! Vragen zullen er zijn maar weet dat je de antwoorden nooit zult vinden! Alstublieft schat ga verder met je leven na deze brief te hebben gelezen. Ga verder en keer niet terug naar het verleden. Doe het voor mij, beloof het mij… Ik hou van je vergeet die woorden niet…vergeet de woorden niet die ik je altijd zei voor het slapen gaan……………

Richard

Ik kon het niet meer aan en gooide de dagboek weg. Ik zal er achter komen waarom je stierf. Al moet ik daardoor mijn eigen graf graven….Weer kon ik de tranen niet laten. Ik heb deze bladzijde duizendmaal gelezen. Misschien dat zijn woorden alles stop zou zetten. Ik wil terug, terug naar Canada. Terug naar Ghizzy…Terug naar het vredige leventje die ik leed daar zo. Zal Souhaila overal achterkomen? Weer een vraag maar geen antwoord……….
[/size][/QUOTE]

04-06-2005, 14:10
wauw mooi verhaal ga gauw verder

05-06-2005, 13:43


Mocro_rose Shoukran

Vervolg komt straks. Ik ben nu bezig met het vervolg.

05-06-2005, 14:15
ga verder meid
supperrrr

05-06-2005, 14:20


Sohaila

Een week was voorbij gegaan. Het was toch moeilijker dan ik dacht. Ik mocht niet zomaar naar buiten, wat heel vreemd was. Soms vraag ik me af of Siham altijd zo heeft geleefd hier zo. Ik durf te wedden van niet van ze had het hier naar haar zin. Dat was te zien aan de foto’s van de leuke plaatsen die ze bezocht heeft. Ghizzy en ik hadden het ontzettend naar onze zin binnen maar toch wil ik liever het huis uit en alleen. Zal dat mij lukken? Zonder Ghizzy het huis uit? Nu pas besefte ik dat Ghizzy mee zou willen gaan. Ik werd wakker door de stem van Ghizzy. Waar gaat de reis naar toe meneer vroeg ze hem. Soms had ik het gevoel dat zij Stefano ook niet mag. Samen staan we sterker, zou Siham dat willen als ik de waarheid vertel aan Ghizzy. Ik nam meteen een besluit. Vanavond ga ik haar bellen met de reden Ghizzy de waarheid te vertellen. Nogmaals samen staan we sterker fluisterde ik tegen mezelf. Ik luisterde niet naar Ghizzy en Stefano maar ontving wel een paar woorden op. Ik draaide me om naar hen en zag hem nu pas met een grote tas in zijn handen. Iemand koffie vroeg ik om het ijs te breken want het was opeens muisstil toen ik me omdraaide. Kan jij wel gebruiken volgens mij antwoorden hij zoals gewoonlijk BOT. Ik heb net inderdaad een moeilijke tijd achter de rug dus blijf je me zo afkraken? We gaan toch niet elke dag zielig doen en zeuren over de dood van je mannetje. Je kent het gezegde “ Eigen schuld dikke bult “. Zowel Ghizzy en ik keken hem vies aan. Als blikken konden doden viel hij nu neer. Nou dames vermaak jullie niet te veel zei hij met een waarschuwend toontje en sloeg de deur dicht. Vermaak jullie niet te veel dames deed ik hem na. Wat een arrogante klootzak is dat hoe kun jij daarmee leven Ghizzy? Hij zal ons leven lijden Siham. Ik heb geen cent, hij heeft het geld van me broer gekregen. Niet jij of ik…maar hij! Wat zal de reden hiervoor zijn Siham? Na deze uitspaak van haar wist ik dat zowel zij en Siham de waarheid wilden weten. Ik trok aan haar arm kom ik wil even naar me zus Sohaila bellen. Nog even en ik had Siham gezegdx zucht x!
Natuurlijk je heb haar helemaal niet gebeld ik ga me even omkleden en dan gaan we. Zullen we meteen langs het boulevard wandelen ik hebt het gemist. Is goed meid antwoorden ze. Ik vond het erg om zo tegen haar te liegen de reden was dat het Siham de lievelingsplek is. Vandaar dat ik benieuwd was naar die plek. Zij rende ondertussen de trap op. Ondertussen dacht ik na hoe ik Siham kan spreken zonder dat zij het verstaat. Dat deed gelukkig niet zo lang, Marokaans. Ghizzy bakt er niks van. Ze spreekt alleen Nederlands en Italiaans. Ik bekeek mezelf in de lange spiegel die in de gang stond. Ik had een roze Spaanse jurkje aan en me haren los laten hangen. Ik pakte me tas nog even die in mij kamer zat en deed de nodige dingen erin.

Na Siham te hebben gesproken. Vertelde ik meteen alles aan Ghizzy. Ze kon het niet aan, ik verwachtte niet dat ze zo zou uitvallen tegen mij. Maar het was terecht. We zaten nog steeds op hetzelfde plekje. We hadden een tafeltje gepakt vlak bij de boulevard. Ik genoot van het uitzicht en zij was ver met haar gedachten. Ik heb haar alles eerlijk gezegd de reden hiervoor was dat Siham het niet aankon. Siham was veel te bang voor Stefano.
Waarom is ze bang voor Stefano vroeg Ghizzy me na een tijdje lang stil te hebben gezeten. Je ziet zelf hoe hij reageert. Als ik een stap in de tuin zet dan bemoeid hij zicht der mee. Siham vertelde me dat hij veel dingen wist van haar. Richard vertelde dat maar zij heeft hem nog nooit gezien. Jij wel Ghizzy wat was de reden hiervoor? Ik weet het niet Sohaila. Ze je nou Ghizzy weer een vraag maar geen antwoord. Hoe denk je dat ik Siham daar heb achter gelaten, nog even en ze wordt gek. Ze heeft zoveel vragen maar geen antwoorden die moet ik zien te vinden. Jij kunt me daarbij helpen Ghizzy als je het wilt. Hoe komt het dat Stefano al zijn geld kreeg toen hij stierf hoe? Waarom niet jij? Of zijn vrouw Siham. Ghizzy keek nu verdrietig naar beneden. Jij hoeft je daar niet voor te schamen Ghizzy. Misschien heeft hij het niet zo gewild. Misschien werd hij gedwongen. Denk je dat Stefano hier mee te maken heeft Souhaila? Ze stelde me nu een moeilijke vraag. Ik weet niks, ik heb geen bewijzen en geen feiten. Dat vertelde ik haar dus ook…het zijn alleen onze vragen waarop wij zelf een antwoord geven Ghizzy. Er komt iemand fluisterde ze zacht en was meteen stil………..

Faisel

Luister Marwouan ik weet dat ik hier ben gekomen als undercover agent. Maar ga me niet vertellen dat ik hier vakantie aan het vieren ben want jij weet net zo goed als ik dat ik nooit vakantie vier tijdens mijn werk. Hij bleef verder brullen aan de andere kant van de telefoon. Faisel je weet dat ik voor een tijdje kan ontslaan als je geen informatie hebt want dit is een belangrijke opdracht. En de verbinding werd verbroken, dag Marwouan. Wat een zeikerd, Italie, Griekenland allebei de landen had ik genoeg informatie gevonden. Ik wist van mezelf dat deze opdracht geschikt was voor mij. Ik zat aan tafel vlakbij de boulevard, ik had zeker een prachtige uitzicht en genoot van de prachige dames om me heen. Maar dat betekent toch niet dat ik meteen vakantie aan het vieren was. Ik zat nog steeds met allemaal blaadjes om me heen. Ik probeerde uit te zoeken welke persoon te maken had met de andere persoon…
Ik hoorde achter me steeds de naam Stefano vallen. Ik was benieuwd of het de Stefano was die ik zocht. De Stefano waarvoor ik hier was…..
Ik twijfelde niet en luisterde alles af en twijfelde daarna zeker niet om op te staan en deed dat dan ook. Ik bleef achter een vrouw staan die tegenover haar stond bleef me aankijken. Ze spraken Nederlands dat was een voordeel voor mij. Dames misschien kan ik jullie helpen met Stefano. De dame die voor mij zat die draaide geschrokken om. Het was de vrouw”Ich habe Sie nich verstand kansst du das noch einmal seggen”…..Dat kan nog wel eens een leuke opdracht worden. En omdat ze me bleef aankijken was ik bang dat me misschien niet herkende dus maakte ik een opmerking….Je gaat me toch niet weer zeggen”Ich habe Sie nich verstand kansst du das noch einmal seggen”??…

[/size][/QUOTE]

Pagina's : [1] 2