Bekijk volle/desktop versie : Wat Moet Ik Doen???



Pagina's : [1] 2 3

31-05-2005, 21:51
Hallo mensen,
ik heb nu al 2 jaar een relatie met een jongen en dit is erg serieus. We hadden plannen voor in de toekomst (trouwen en dat soort dingen) totdat we laatst (nu 2 weken geleden) ruzie kregen over iets onbelangrijks.
Nu 2 weken later heb ik nog steeds niets van hem gehoord. Geen belletje niks. Ik heb hem geprobeerd te bellen maar hij neemt of niet op of hij hangt tot 3 keer toe de telefoon op. Ik kan hier echt niet tegen, en het is wel vaker voorgekomen dat als we ruzie hebben we gewoon even niks van elkaar laten horen, maar nog NOOIT dat hij de telefoon gewoon ophangt!!
Hij weet dat ik hier niet tegen kan en volgens mij doet hij het ook wel expres om mij als het ware een lesje te leren.

Maar goed ik zie het nu ook even niet zitten, ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik zou graag serieuze reacties hierop willen krijgen over wat jullie zouden doen en of jullie ook zoiets hebben meegemaakt.

Alvast bedankt. Liefs

31-05-2005, 21:54


Ik ga niet zeggen: Dat krijg je van Haram relatie's, want je zult wel slim genoeg zijn om dat te weten.


Maar ik zal je wel zeggen, zoek liefde in de islam inchallah en je vergroot je Liefde voor Allah subhana wata halla en laat die losser voor wat hij is, en ALLah zal je belonen met een wald ness inchallah
GAIR INCHALLAH

31-05-2005, 21:55

Citaat door Lihna:
Hallo mensen,
ik heb nu al 2 jaar een relatie met een jongen en dit is erg serieus. We hadden plannen voor in de toekomst (trouwen en dat soort dingen) totdat we laatst (nu 2 weken geleden) ruzie kregen over iets onbelangrijks.
Nu 2 weken later heb ik nog steeds niets van hem gehoord. Geen belletje niks. Ik heb hem geprobeerd te bellen maar hij neemt of niet op of hij hangt tot 3 keer toe de telefoon op. Ik kan hier echt niet tegen, en het is wel vaker voorgekomen dat als we ruzie hebben we gewoon even niks van elkaar laten horen, maar nog NOOIT dat hij de telefoon gewoon ophangt!!
Hij weet dat ik hier niet tegen kan en volgens mij doet hij het ook wel expres om mij als het ware een lesje te leren.

Maar goed ik zie het nu ook even niet zitten, ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik zou graag serieuze reacties hierop willen krijgen over wat jullie zouden doen en of jullie ook zoiets hebben meegemaakt.

Alvast bedankt. Liefs
salaam,

tjah, waarschijnlijk heeft de sleur hem de das omgedaan.

31-05-2005, 21:57
Hem niet meer belluh totdat hij jou belt.

Simpeler kan niet

31-05-2005, 22:01


hey, sms hem dat je wat van hem wilt horen, dat je anders gek zal worden, en dat je wilt praten over hetgeen gebeurd is. dat het niet je bedoeling was hem te kwetsen als dat is gebeurd en vraag hem of hij alsjeblieft wilt antwoorden. zeg hem dat je op deze manier het idee krijgt dat hij niets om je geeft.
als dat tegen me gezegd wordt voel ik me geprikkeld genoeg om te reageren. ik hoop dat het voor hem ook werkt veel succes en laat het nog eens weten als je wilt

31-05-2005, 22:04

Citaat door 1a2b3c:
hey, sms hem dat je wat van hem wilt horen, dat je anders gek zal worden, en dat je wilt praten over hetgeen gebeurd is. dat het niet je bedoeling was hem te kwetsen als dat is gebeurd en vraag hem of hij alsjeblieft wilt antwoorden. zeg hem dat je op deze manier het idee krijgt dat hij niets om je geeft.
als dat tegen me gezegd wordt voel ik me geprikkeld genoeg om te reageren. ik hoop dat het voor hem ook werkt veel succes en laat het nog eens weten als je wilt
Hem smeken om een antwoord. Hele goede advies

31-05-2005, 22:35

Citaat door 1a2b3c:
hey, sms hem dat je wat van hem wilt horen, dat je anders gek zal worden, en dat je wilt praten over hetgeen gebeurd is. dat het niet je bedoeling was hem te kwetsen als dat is gebeurd en vraag hem of hij alsjeblieft wilt antwoorden. zeg hem dat je op deze manier het idee krijgt dat hij niets om je geeft.
als dat tegen me gezegd wordt voel ik me geprikkeld genoeg om te reageren. ik hoop dat het voor hem ook werkt veel succes en laat het nog eens weten als je wilt
Allah yehfed..

Nooit smeken bij een jongen, tenzij het om leven of dood gaat!!

31-05-2005, 23:01

Citaat door lella_amina:
Allah yehfed..

Nooit smeken bij een jongen, tenzij het om leven of dood gaat!!
!

31-05-2005, 23:05

Citaat door 1a2b3c:
hey, sms hem dat je wat van hem wilt horen, dat je anders gek zal worden, en dat je wilt praten over hetgeen gebeurd is. dat het niet je bedoeling was hem te kwetsen als dat is gebeurd en vraag hem of hij alsjeblieft wilt antwoorden. zeg hem dat je op deze manier het idee krijgt dat hij niets om je geeft.
als dat tegen me gezegd wordt voel ik me geprikkeld genoeg om te reageren. ik hoop dat het voor hem ook werkt veel succes en laat het nog eens weten als je wilt
Noooooooooit doen dit. wrong! Very wrong!! Logisch dat t ook gezegd wordt door een jongen..

31-05-2005, 23:22

Citaat door lella_amina:
Allah yehfed..

Nooit smeken bij een jongen, tenzij het om leven of dood gaat!!


w8 gewoon totdat hij je belt

31-05-2005, 23:23

Citaat door ibtissam148:


w8 gewoon totdat hij je belt
neee meid, niet tot hij haar belt, maar haar vader om langs te komen

31-05-2005, 23:26

Citaat door Haniefa:
neee meid, niet tot hij haar belt, maar haar vader om langs te komen
ja inderdaad...stom van me

31-05-2005, 23:29


had een beetje verkeerd gelezen

31-05-2005, 23:57

Citaat door 1a2b3c:
hey, sms hem dat je wat van hem wilt horen, dat je anders gek zal worden, en dat je wilt praten over hetgeen gebeurd is. dat het niet je bedoeling was hem te kwetsen als dat is gebeurd en vraag hem of hij alsjeblieft wilt antwoorden. zeg hem dat je op deze manier het idee krijgt dat hij niets om je geeft.
als dat tegen me gezegd wordt voel ik me geprikkeld genoeg om te reageren. ik hoop dat het voor hem ook werkt veel succes en laat het nog eens weten als je wilt
Met andere woorden smeken??

Hmm, nee laat liever ook niets van je horen tot hij wat van zich laat horen... zo niet... ja, da's dan weer een ander verhaal... dan houdt het op...

01-06-2005, 01:55
Als je niets meer van hem hoort en als ie ook expres gesprekken afwijst...dan blijkt maar weer wat hij voor je voelt en hoe hij je dan ziet...dit is gewoon respectloos en ik neem aan dat je dat niet verdient toch ? ?

Pagina's : [1] 2 3