Bekijk volle/desktop versie : Aaaaaaaaaaaaah Ik Word Gek Wat Moet Ik Doen In Godsnaam



Pagina's : [1] 2

31-05-2005, 11:49
ASSALLAMMOE ALAIKOM BROEDERS EN ZUSTERS

NORMAAL HEB IK BEST EEN SAAIE LEVEN, MAAR DE LAATSTE TIJD, WORD IK GEK IN DAT KOPPIE VAN MIJ
nogmaals dit is serieus wat ik nu ga zeggen
normaal moeten sommige dames wel eens twijfelen of ze ja tegen 1 persoon moeten zeggen!

nou ik moet tussen 3 KIEZEN
a iebbadallah, ik heb veel gebeden en doe veel doua3s want ik ben echt ten einde raad, ik heb ook andere vriendinnen gevraagd!
ik weet dat ik uiteindelijk met geen enkel wat word,
en dan heb ik het echt niet over een haram relatie, nee deze manenn willen met mij trouwen

ik noem gewoon de namen, en ik vertel jullie de voor en nadelen!

1. rachid(is absoluuuuuuuuuuuuut niet mijn smaak) heeft een hele leuke humor, kan soms bot zijn,maar wilt afspreken, maar ik weer niet(ik denk dat hij al van het lijstje afvalt)

2. said, deze jongeman ken ik van mijn zusje, hij had me eens een keer gezien en nu wilt hij iets serieus met mij! hij werkt en bid, maar als hij nederlands praat is het net een kind van 6 die praat, en nee het is geen illie!

3 hassan is een aparte verhaal, die heb ik ontmoet in amsterdam, hij heeft me wel tot het station gevolgd en gesmeekt mij even tijd te geven, ik vond het een beetje zielig en liet hem even zijn zegje doen!
nadat hij heel snel in alle paniek alles over zichzelf heeft verteld, heeft die ook snel mijn trein tegengehouden heel lief,(ik zei namelijk dat ik snel naar huist moest)(maar het is een echte gentlemen hoor, geen vieze dingen of wat dan ook
het probleem is dit, hij komt van tetouan, mijn ma accepteerd niemand behalve berbers
ik ben weer anders ingesteld, het maak mij niks uit, zolang hij maar een hele goede moslim is en ook graag net als mij mensen wilt helpen!

dus dames of heren, wat zouden jullie me nu adviseren, ze wachten allemaal op mijn antwoord, en ik weet niet wat ik moet doen allatief
maar ik vertrouw op mijn hart en wacht op het lot af denk ik dan!

pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaase dit is echt een noodkreet!

groetjes en zeeer veeeeeeeeeeel liefs jullie zuster soekran

31-05-2005, 11:55


Ik adviseer je om een kleurplaat te tekenen

31-05-2005, 11:59
Uit je tekst lijkt mij dat je keuze al is gemaakt, lees 'm zelf eens objectief.

31-05-2005, 11:59

Citaat door Alegria:
Ik adviseer je om een kleurplaat te tekenen
Jij beschikt over te veel eenmansgrappen

31-05-2005, 11:59


De eerste en tweede vind ik afknappers...de derde? Weet je meid..volg je hart of anders zeg ze dat ze moeten wachten omdat je moet nadenken..neem geen overhaaste beslissingen....moet je dan zo nodig zo snel trouwen?

31-05-2005, 12:01

Citaat door Sjemmelia:
Uit je tekst lijkt mij dat je keuze al is gemaakt, lees 'm zelf eens objectief.
Ja er springt er zeker wel 1 uit.

31-05-2005, 12:03
Hassan, you like him ha?

Ik wil je adviseren om zelf een keuze te maken, op een forum kunnen ze je niet verder helpen. Tenslotte moet jij met hem leven.

31-05-2005, 12:08

Citaat door Dikke Meid:
Jij beschikt over te veel eenmansgrappen
Waarom hou je me in de gaten

Ik bedoelde er alleen maar mee dat ze dan andere bezigheden zou hebben

31-05-2005, 12:11
Ik zou geen van alles kiezen als ik dat zo lees...

31-05-2005, 12:14
Je keuze is denk ik al gemaakten schult achter peron nummer 3!!!!

Maar het word vaak onderschat dat dames met een berberse achtergrond toch voor
een moeilijke leuze staan als een arabische vent haar levenspad kruist.

Mijn zus heeft onlangs ook zoiets meegemaakt en mijn moeder had liever ook een berber als schoonzoon, omdat dat toch makkelijker in de omgang is en je kent mekaar eigenlijk al, maar als er nou geen goeie berbers zijn die aan jou en de islamitische eisen kunnen voldoen en een arabische vent kan dat wel, dan zal je moeder dat met behulp van Allah Subhanna Wa Ta'ala ook accepteren, net als bij mijn ouders is gebeurd alHamdoelillah.

Volg het pad van je hart, maar laat het Het Pad van Allah Subhanna Wa Ta'ala zijn.

Sterkte meid.

31-05-2005, 12:18

Citaat door Alegria:
Waarom hou je me in de gaten

Ik bedoelde er alleen maar mee dat ze dan andere bezigheden zou hebben
Nee, daar begin ik niet aan. Jou in de gaten houden lijkt mij wel het saaiste wat er is!

En wat je wel of niet zal bedoelen is niet boeiend, maar lach gerust verder om jouw eenmansgrappen.

31-05-2005, 12:45

Citaat door Dikke Meid:
Nee, daar begin ik niet aan. Jou in de gaten houden lijkt mij wel het saaiste wat er is!

En wat je wel of niet zal bedoelen is niet boeiend, maar lach gerust verder om jouw eenmansgrappen.
Kleuter, ik gooi jou wel op negeren want jouw bestaan en reacties kunnen me gestolen worden

31-05-2005, 12:50



Citaat door Alegria:
Kleuter, ik gooi jou wel op negeren want jouw bestaan en reacties kunnen me gestolen worden
See if I care


eenmansgrap-persoon

31-05-2005, 12:54
geen een, want als je die ene je weet wel die ene verschijnt zie je niks anders dan hem en dan hoef je al helemaaaal niet te twijfelen

ennuuuuuh nog iets je verhaal is BULLSHIT!!

31-05-2005, 12:56

Citaat door Amour:
Je keuze is denk ik al gemaakten schult achter peron nummer 3!!!!

Maar het word vaak onderschat dat dames met een berberse achtergrond toch voor
een moeilijke leuze staan als een arabische vent haar levenspad kruist.

Mijn zus heeft onlangs ook zoiets meegemaakt en mijn moeder had liever ook een berber als schoonzoon, omdat dat toch makkelijker in de omgang is en je kent mekaar eigenlijk al, maar als er nou geen goeie berbers zijn die aan jou en de islamitische eisen kunnen voldoen en een arabische vent kan dat wel, dan zal je moeder dat met behulp van Allah Subhanna Wa Ta'ala ook accepteren, net als bij mijn ouders is gebeurd alHamdoelillah.

Volg het pad van je hart, maar laat het Het Pad van Allah Subhanna Wa Ta'ala zijn.

Sterkte meid.
Damnnn wat maakt het nou uit of hij een berber of arabier is??
Wees blij het is een Marokkaan een MOSLIM
Rareeeeeeeeeeeeeeeeeee wezens

Pagina's : [1] 2